úterý 31. ledna 2012

L ´Occitane sprchový gel s oleji

Dnešní článek se bude točit kolem sprchového gelu L´Occitane. Jak víte, miluju jejich krémy na ruce a v poslední době se má kosmetická sbírka rozrostla nejen o péči ale i o dekorativní kosmetiku (brzy vám ji také ukážu). 




Sprchový gel lze použít i jako pěnu do koupele (vyzkoušeno). Gel obsahuje esenciální oleje - levandulový, čajovníkový a pelargóniový. Nejvíce z něj cítím právě zmiňovanou levanduli. Je opravdu hrozně příjmený a jeho vůně je až omamná. Na zimu se mi vážně hodí (na léto mám raději svěžejší a ovoconé parfemace). Jak jsem říkala na začátku, může se používat i jako pěna do koupele, takže když trávím víkend u rodičů, užívám si vany plné pěny pořád :) Doma mi musí stačit jen dlouhá sprcha. Zjistila jsem, že tento gel má vážně relaxační účinky a jeho vůně mě tak nějak uklidňuje. Během zkouškového období byl mým věrným společníkem :) No, co vám budu povídat, je to trochu jiná liga srpchových gelů, než mé oblíbené od Palmolive :) Takže s čistým svědomím vám ho můžu doporučit, nebo minimálně až půjdeme kolem L´Occitane, běžte si ho očuchat a uvidíte, jak krásně voní.




Za možnost vyzkoušet tento sprchový gel bych ráda poděkovala společnosti L´Occitane



Znáte tento sprchový gel? Nebo případně jinou pečující kosmetiku od L´Occitane, kterou rády používáte?

3 komentáře:

  1. Máš pravdu voní opravdu úúúúžasně :-* bohužel ho chodím jen "očuchávat" :D je to zcela jiná cenová katogerie, než kterou si můžu dovolit xD ...chudej študák má hod smůlu xD. Měj krásnej den!!! :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle gel neznám, ale momentálně jsem velmi zklamaná z mého oblíbeného levandulového krému, který jsem si tam pravidelně kupovala. Nedávno mu byl změněn obal a s ním bohužel i složení, konzistence :(( byl to pro mě ten nejlepší krém na ruce jaký jsem kdy měla, ale tenhle co mám teď doma je naprosto jiný a naprosto bez účinku :(( Příště za něj ty 400,- rozhodně už nedám :((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já na ten svůj modrý nedám dopustit, ale znám ten pocit, když mi změní složení mého oblíbeného výrobku a ta změna mi nesedne :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)