neděle 22. ledna 2012

Korres poprvé

Kosmetika Korres byla donedávna tak trochu na periferii mých kosmetických zájmů. Mohl za to nejspíš špatný dojem po použití jejich vyhlášeného másla na rty, které mě osobně přišlo hrozné. Ale druhé šance by měly existovat ve všech oblastech našeho žití (i v té povrchní kosmetické). Takže jsem se vydala do jejich prodejny v pasáži Myslbek Na Příkopech. Od té doby, co se prodejna přesunula do zadní části prodejny ztratila na své velikosti a to tak, že hodně. Takže prodejna je trochu maličká, ale na druhou stranu je tam celkem útulno :)







Výrobce uvádí, že:

Krémový sprchový gel s podmanivou vůní Japonské růže má výrazné dlouhotrvající hydratační účinky. Pšeničné proteiny vytvoří na pokožce ochranný film, který udržuje její přirozenou vlhkost. Navíc gel stimuluje tvorbu kolagenu a elastinu v pokožce a napomáhá redukovat viditelné známky stárnutí. 

Já si koupila záměrně jen malé balení, abych vyzkoušela jaký gel je. Vůně je sice příjemná, ale jako podmanivou bych jí určitě nenazývala :) Redukovat viditelné známky stárnutí také nepotřebuju, takže pro mě to je příjemný sprchový gel a toť vše :) Malé cestovní balení se určitě neztratí a někam se mnou poputuje.






Plné balení sprchového gelu





(web)



Tuhé mýdlo jsem na mytí obličeje nepoužívala už strašně dlouho. Naposled to bylo mýdlo od Clinique, které mě ale docela zklamalo, protože mi strašně vysušovalo obličej. Toto mýdlo je určené pro namáhanou pleť (nevím jestli je má pleť namáhaná, ale chtěla jsem ho prostě vyzkoušet). Ač jsou na výběr celkem 4 druhy mýdel, ve výsledku voní všechna stejně - trochu mi připomínají vůni mýdla na praní prádla. Mýdlo z jelena mi teda koresponduje i se vzhledem tohoto od Korres. Třeba s nádhernou vůní mýdel L´Occitane se to nedá vůbec porovnat. Ale tak spíš než vůně mě zajímalo, co to udělá s mým obličejem. Při mytí mýdlo pěkně pění, důkladně jsem s ním opláchla celý obličej. Bohužel i tady musím konstatovat, že na obličej jsem měla takový ten nepříjemný pocit, nevím jak to popsat, ale jako bych měla obličej něčím pogumovaný a když se ho dotknu je to nepříjemné na dotek a drhne to. Bytostně nesnáším tento pocit třeba na rukách a jediná tuhá mýdla, která to nezpůsobují jsou ty od Lush. No nicméně když jsem po koupeli vylezla, čekala jsem, že ten nepříjemný pocit bude přetrvávat a mýdlo pujde hned z domu. Naštěstí mě pleť nijak nepnula a byla jemná na dotek. Takže mýdlo je mi vlastně nepříjemné jen během mytí, ale pak už je to v pohodě. Jsem trochu schizofrenik, co? Nemůžu si pomoct, ale i když mýdlo nijak božsky nevoní a je trochu nepříjemné při mytí, tak obličej vyčistí dobře a kůže je pak jemná. Jestli je můj obličej teď méně namáhaný vám nepovím, protože leden je vždy ve znamení zkoušek, zimy a prostě všeho blbého a nepříjemného. Něco mi říká, že odpočatý bude až v březnu :)



Nemůžu říct: honem si běžte tohle mýdlo koupit. Kupte si ho, pokud vám vyhovuje mytí pleti tuhým mýdlem nebo pokud chcete vyzkoušet něco jiného než dosud. Pak budete nejspíš spokojené.






(web)




K nákupu mi ještě milá paní prodavačka přibalila slušnou zásobu vzorečků. Takže se mám čím mazat a co zkoušet! Navíc má Korres i věrnostní program a za každý výrobek co si koupíte získáte nálepku a za 6 nálepek získáte dárek. Je to odstupňované a lze získat jejich šampony, kondicionéry a sprchové gely, takže jestli jste pravidelní zákazníci určitě se to vyplatí.







A co mě totálně dostalo a určitě si hodlám někdy pořídit, je toaletní voda s bílým čajem, bergamotem a frézií. Vůně mě naprosto dostala a zamilovala jsem si jí okamžitě! Zjišťuju, že frézie zbožňuju a ve většině mých oblíbených parfémů jsou. Nikdy by mě vážně nenapadlo, že si zamiluju přírodní vůni a hned jak spotřebuju minimálně jeden z mých parfémů, utíkám do Korresu pro tuhle krásku :)




Jaký máte názor na kosmetiku Korres vy? Je nějaký výrobek, který bezmezně milujete a můžete ho dalším lidem doporučit? Uvítám vaší inspiraci a tipy.

12 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. omylem jsem napsala chybu ve své první reakci... člověk by se měl prvněpořádně probudit, než někam začně něco psát:D

    ...se značkou Korres nemám žádné zkušenosti... docela koukám na to mýdlo, co sis pořídila, to jsem nikdy nezkoušela.. myslím žádné tuhé na obliče, od té doby, co jsem začla pobírat rozum:D znám jen to od Clinique... po něčempodbném bych se mohla podívat...

    Giveawy u mě:-)

    http://color-beam.blogspot.com/2012/01/giveaway-1.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám mýdlo na obličej moc ráda :), takže ho můžu všem doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  4. kde si byla? Chci taky tolik vzorečků :D
    Mám máslo tělový, je úžasný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak jsem psala v článku - galerie Myslbek Na Příkopech :)

      Vymazat
  5. Já taky miluju frézie! Jsou to moje nejoblíbenější kytky hned po leknínech :-) Jinak já se do Korresu chystám pro vychvalovanou jogurtovou masku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veľa toľko teda od Korres vyskúšaného nemám, ale napríklad tie maslá na pery - mám tri a mám ich veľmi rada, a ešte masku na tvár Wild Rose, tie mám rada a môžem odporučiť, za seba. Čo mi nevyhovovalo bol Wild Rose denný krém a sprchové gély som od nich nejaké mala, raz som dostala taký balíček a boli tam tuším tri, boli fajn čo sa pamätám ale nič také za čo by som chcela vyhodiť peniaze. Inak pekná recenzia :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, dík za tenhle článek! Už jsem si myslela, že jsem divná. Mám totiž ten samý problém s mýdly, ale včetně těch lushovských. Během mytí je to fakt nepříjemný pocit - já ho připodobňuju jako když prstem přejíždíš okenní tabulku, že to tak skřípe a vrže. Ale po umytí je to ok, vysušení nebo podobné nepříjemnosti se nekonají. Ale nikdo mě doteďka nechápal, co tím jako myslím nebo co mám za problém :D

    A celkem jsi mě navnadila, asi zajdu z Korresu něco vyzkoušet. Vím, že některé parfemace se mi hooodně líbily...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsi mě potěšila, že máš podobný "problém" , už jsem se bála, že jsem divná a nikdo další neexistuje a jsem jen nějaká přecitlivělá :)

      Vymazat
  8. já jsem ve stejné fázi, jako jsi byla ty před napsáním tohohle článku - takže Korres je na okraji mých kosmetických zájmů ;)

    když prodejnu otevřeli, tak jsem se zašla se zájmem podívat, ale nějak jsem neobjevila nic, co by mě zaujalo (unbelievable! :D) ... a kromě jejich jogurtového krému jsem od té doby vlastně na nic žádnou zběsilou chválu nezaznamenala, možná někdy zkusím alespoň ten

    OdpovědětVymazat
  9. no Korres mě už nějaký ten pátek láká, ale zatím jsem nic nevyzkoušela :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Kosmetiku Korres jsem ještě nezkoušela ale určitě mě láká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)