sobota 21. ledna 2012

Konečně to mám za sebou!

A co ptáte se? No přece zkouškové období! Včera se mi nějakým zázrakem podařila poslední a nejobávanější zkouška ze všech a od teď si už můžu válet šunky! Teda spíš chodit zase do práce a nebrat si dovolenou na studijní účely :) A víte co všechno od teď můžu? Nevíte? Tak já vám to povím...




Konečně si dočtu všechny módní, kosmetické, lifestylové a nevím jaké časopisy, co jsem si jen nakoupila, smutně se na ně dívala a měla je na hromádce na stole! Skripta tímto letí na dno skříně a nechci žádné vidět až do konce května minimálně :) Dále si plním své blogersko-kosmetické předsevzetí, že začnu více nakupovat v e-shopech (i v zahraničí) a tudíž vyzkouším i značky jinak nedostupné. V tomto případě jsem se zamilovala do tria na mě nezvyklých odstínů laků China Glaze. Lakuji jak o život a určitě vás nepřipravím o své dojmy a podrobnější fotky. Ten úplně vlevo mě stál jen 40 korun a mám z něj radost jak dítě o Vánocích.






Konečně můžu začít plánovat naší dovolenou za oceánem, na kterou se teď oficiálně těším ještě víc, protože konečně mi v hlavě neleží grafy a duchaplné definice. Můžete se proto "těšit" na můj nákupní seznam a ještě mi poradit, co bych si měla koupit a co určitě ne, protože předpokládám, že se najde hodně z vás, které by mi mohly radit do aleluja :) A já si ráda nechám poradit od zkušenějších. Samozřejmě si ráda nechám i poradit ve směru toho, co navštívit a co nikoliv, protože samozřejmě za oceán se nelítá jen nakupovat, ale hlavně se duševně obohacovat a poznávat úchvatná místa, co v Evropě jen tak nenajdeme.


Konečně si vyzvednu xyz balíků, co na mě čekají u rodičů doma a nedočkavě se tetelí, až je otevřu a pokochám se tím, co jsem si kde objednala (a mezitím na to zapomněla a pak se zase o to víc zaradovala, že mi něco přišlo, znáte to ne? :)


Konečně budu mít čas sama pro sebe a budu si užívat hýčkání! Těšit se můžete i na mé dojmy ze zázraku jménem Gestil Wonder, aneb je opravdu tak úžasný jak se říká?




Až vyzkouším všechny nové laky, začnu vymýšlet jejich nenositelné kombinace! Jen protože je podle kalendáře zima, neznamená, že se vzdám všech těch pěkných a zářivých barev!






Umyju se sprcháčem Adidas v cela novém obalu a zamyslím se nad favority uplynulého období...




A taky se budu těšit z nového Glam setu od Benefitu, který jsem si koupila za odměnu za úspěšné zkoušky. Asi tušíte, že to nebyla jediná odměna, ale o tom zas někdy jindy :)




Konečně taky stihnu začít sledovat všechny oblíbené seriály, filmy i blogy. Asi jste pochopily, že dneska jsem prostě šťastná a vy s tím nic nenaděláte :) Kosmetikou vás oblažím zase až zítra.


Takže jestli už máte zkoušky taky úspěšně za sebou, velice vám gratuluji! Těm, které nějaká ta zkouška ještě zbývá držím palce, aby vám dobře dopadla a měly jste stejnou radost jako já včera, dnes i zítra! Mějte krásný víkend :) Více fotek uvidíte na facebooku (Googlu+) nebo se ptejte na cokoliv na formspring!

27 komentářů:

  1. Gratuluju a záááávidím moc! Mě čekají ještě dvě a taky ty nejobávanější, takže mé sezení v knížkách zdaleka není u konce :( Ale potom se taky něčím krásným odměním, to je vždycky potřeba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ale neboj, až to bude za tebou, bude ti strašně fajn :)

      Vymazat
  2. ten sprchový adidas je najlepší! a tiež som neprestala nosiť na nechtoch pekné,žiarivé laky,ten žltý a ružový sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tesim se na recenzi gestilu, protoze o nem taky uvazuju a tobe se da verit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie prvé 3 laky uplne nádherné :))

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju:) China glaze ti chválím, já na tuhle značku nedám dopustit. Jinak ten gestil-hm, mé pocity jsou lehce smíšené, vlasy jsou po něm hebké, ale že by to byl takový zázrak, no já nevím, u mě to tak nefungovalo...
    Já si teď taky dělám samé odměny, konečně jsem uzavřela dětem známky za první pololetí, takže si dávám oraz a brouzdám po netu a nakupuju:)Udělala jsem si radost paletkou očních stínů od Too Faced a ještě jsem od téhle značky zakoupila tvářenku s bronzerem, tak jsem napjatá, až dorazí. A taky jsem po pročtení mnoha diskuzí zakoupila makeup Revlon a je to snad nej nákup za poslední dobu!!!

    A těším se na recenzi Glam od Benefitu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemůžu si pomoct, ale podle té tvojí fotky tady bych nikdy neřekla, že jsi učitelka :) mě přijde, že jsi stará asi jako já :) o tom make-upu od Revlonu čtu poslední dobou taky samou chválu!

      Vymazat
  6. Mně už taky konečně skončilo to nejhorší ve škole a hrozně ti závidím tu dovolenou za oceánem :)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem! :) Ja mam este jednu najhorsiu pred sebou :/

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímně se přiznám, že nahlas závidím.. Mně čeká velká "poprava" v pondělí někdy dopoledne a pak mám už klid :-)
    a těším se na další recenze a články :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. držím palce, aby to dobře dopadlo :)

      Vymazat
  9. Závidím, mě čekají ještě 3 zkoušky (poslední - opravná až 10. února!!).

    OdpovědětVymazat
  10. GRATULUJU ! :)
    všechny věci jsou skvělýý,hlavně první tři laky ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji moc!! :) S China Glaze nemám vůbec zkušenost, ale ty zelené odstíny jsou krásný :))) snad brzy také nějaký vyzkouším! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle je taky moje první zkušenost, já myslela, že stojí třeba tolik jako O.P.I a když jsem je našla v e-shopu, který má i osobní odběr v Praze od 40-120 korun, tak jsem neváhala :)

      Vymazat
    2. jojo já jsem o tom e-shopu četla nedávno na omlázku :) ale zatim jsem odolala a nic neobjednala ... ale přece jen se tam asi teď jdu mrknout znova, protože jsem se asi zamilovala :D do toho tvého prostředního laku ... :))

      Vymazat
  12. Gratuluju!Mě čeká na jaře maturita...
    Ten prostřední China glaze je úžasný a colorama urban orange a coral mám taky, v létě jsem téměř jiné nepoužívala:)
    Těším se na články:)

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluju, chodíš taky na VŠE že? Mě teda čekají v pondělí státnice, už toho mám plný zuby a těším se jako ty, až si přečtu hromádku časopisů, která leží zatím netknutá:) Jinak s Gestilem jsem celkem spokojená, vůně sice nic moc, ale mám po něm celkem hebký a lesklý vlasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, na VŠE naštěstí ne :) státnice nezávidím, mě čekají za rok a hrůzou z nich nespím už teď! tak ať ti to dobře dopadne :)

      Vymazat
  14. ja mam skuskove za sebou, ale bakalarku pred sebou....nejde mi to, trapim sa a nenavidim ju.... radsej by som pisala clanky na blog, ale neda mi to..... nemozem nemozem....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě teď čeká diplomka a vůbec si to nezávidím, protože to bude spousta času a úsilí jí sepsat! Taky bych radši psala jen o kosmetice :)

      Vymazat
  15. tak ty tři první laky, to je "vodvaz" :D klidně bych taky vyzkoušela:-).
    btw s těmi laky na druhém obrázku dávajíé dohromady super duhu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na mě jsou to trochu netradiční barvy, ale takhle pohromadě jim nejde odolat :) miluju ty barevné přechody :)

      Vymazat
  16. Gratuluju!!!!! Mně končí zkouškové až 15.2. :-( . Gestil je fakt dokonalej! A na recenze se těším, hlavně láčků China Glaze (není ten první náhodou Sexy in the City? :-) )

    OdpovědětVymazat
  17. U mě probíhá zkouškové naprosto stejně, nakoupím si hromadu časopisů, které stejně nemám čas číst, stáhnu spoustu seriálů a pak je dokoukávám po zkouškovém. Kéž bych taky měla konec :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)