pátek 13. ledna 2012

Eucerin sprchový olej

Musím se vám přiznat - jsem strašně líný člověk od přírody. V kosmetické sféře mého bytí se to projevuje tak, že mám ráda všechny přípravky, které se snadno a rychle používají (otevírají, zavírají). Abych vám to trochu přiblížila, miluju například všechny přípravky s pumpičkovými dávkovači. A úplně nejradši mám,  když jedním výrobkem zaplácnu dvě mouchy jednou ranou. Sice miluju všechna možná tělová mléka, ale bez mučení přiznávám, že někdy se mi prostě po koupeli nechce mazat a tiše ignoruji svou nebohou kůži. Proto mám ráda používání olejových přípravků na mytí. Ráda je používám jak v zimě, tak v létě na dovolených u moře. Jsem ráda, že jsem si rozšířila své obzory a mohla vyzkoušet Relipidační sprchový olej od Eucerinu. Je to moje úplně první věc od Eucerinu, takže jsem byla velice zvědavá, jak moc se osvědčí.



Při mytí vytvoří olej takovou jemnou bílou emulzi, která celkem hodně pění. Po použití mě kůže nepnula, nicméně minimálně obden to chce mazat tělovým mlékem, protože olej tělové mléko plně nenahradí.


Co se mi na něm líbí:
- opravdu velké balení (400ml)
- pumpičkový dávkovač
- příjemná vůně (těžko se ale popisuje)
- po použití je kůže jemná na dotek a voní po oleji

Co se mi nelíbí:
- obal není popsaný česky ale pouze polsky, což je sice jen detail, ale pro někoho by to mohla být malá překážka





Sehnat ho můžete za 235 Kč například zde.

Když to shrnu, je několik důvodů, proč sprchové oleje používat.

 V případě že...

- máte suchou pokožkou
- se chystáte na dovolenou k moři, protože po celém dni slunění se mi ještě žádný sprchový gel neosvědčil a kůži ulevil až olej
- máte doma tvrdou vodu a to si nedělám legraci, protože jsem 20 let žila v místě, kde je tak tvrdá voda, že po koupeli máte pocit, že máte kůži o číslo menší :)
- jste prostě líné se mazat a nechce se vám denně natírat krémem

Používáte také rády sprchové oleje?

6 komentářů:

  1. Jojo, taky jsem objevila kouzlo sprchových olejů nebo gelů s přídavkem oleje:)Taky se mi nechce kolikrát mazat:D
    Určitě nějaký sprchový olej beru s sebou k moři:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jestli o něj někdy v lékárně "zakopnu", tak ho zkusím... Myslíš, že je vhodný i na "intimní partie"? Už dopředu tuším, že by mě mohlo štvát, že budu mít od toho umaštěnou vanu/sprchový kout... ? A ten kdo půjde "po mě" se tam při dobré vůli přizabije.. :) Jo a ty polský nápisy, polštinu nemám ráda, tak bych se asi snažila vybrat nějaké balení aspoň v angličtině, jestli jsou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Boženka: mastná vana nehrozí, nijak to na to nemá vliv :) na intimní partie bych asi za sebe doporučila spíš speciální gely k tomu určené - já osobně mám nejrači Lactacyd, ten je pro mě zatím nejlepší ze všech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já ve své lenosti ráda používám jeden přípravek na celé tělo, takže tohle by mě asi otravovalo.. :)) A fakt to nezanechává "mastný povlak" ve vaně?

      Vymazat
    2. nene, nemusíš se bát, není tak mastný, jako bys na sebe lila třeba olivový olej :)

      Vymazat
  4. Musím souhlasit s používáním olejových sprcháčů. Většinou sprcháče nepoužívám, protože mě po nich pne kůže, takže si vystačím jen s vodou, ale byla jsem hodně spokojená se sprchovým olejem od Karla Hádka (http://www.karelhadek.eu/cs/eshop/?kategorie=2) a teď jsem si koupila levnější od Nivei a je taky dobrý (http://www.nivea.cz/Vyrobky/Koupel-sprcha/Sprchovy-olej-Natural-Oil) akorát nevoní tak jako ten od Hádka (tam se dá vybrat různá vůně, já miluju levandulovou nebo citronovou trávu, ale zase je dražší:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)