úterý 24. ledna 2012

DIY: vzorky laků na nehty

Poprvé v historii vás oblažím nějakým tím DIY! Teď mám dost času na blbosti a tak jsem se rozhodla efektivně roztřídit laky na nehty. Ne že bych si lahvičky vystavila někam na poličku, ale udělala jsem si takový jejich vzorkovník. Někdy se mi totiž stává, že se nemůžu rozhodnout, jaký lak si dát na nehty a tohle je přesně něco pro mě :) Je to jednoduché, levné a rychlé. Následuje malá demonstrace:



Stačit vám bude obyčejné disperzní lepidlo, v tomto případě jsem vsadila na dětstvím prověřený Herkules (kdo by neznal, že?). Dále pak balíček špejlí a nějaké tipy, co se používají při tvorbě gelových nehtů. Všechno je snadno dostupné a nijak vás to finančně nezatíží. Postup je velice snadný - špejli lehce namočíte do lepidla, přilepíte na nehtový tip a čekáte až to všechno pěkně uschne. Poté začnete lakovat jednotlivé odstíny laků na nehty, které vlastníte.






Když je všechno pěkně suché, stačí jen jednotlivé "nehtíky" pojmenovat. Pokud nemáte tolik laků (jako třeba já) stačí jen nalepit cedulky se značkou laku. Pokud vlastníte desítky nebo stovky kusů, bude chtít možná i názvy laků, ale to už je taková individuální záležitost. Pak už stačí jen váš nový vzorkovník někam pěkně zapíchnout a pak se radovat z toho, že až příště nebudete vědět co si nalakovat, přiložíte jen nehet s lakem k prstu a vyberete si podle nálady. Dovedu si představit používat tyto vzorníky i pro pokusy, když tvoříte různé kreace laků dohromady a nechcete zapomenout na své umělecké dílo.






Těším se, až stihnu nalakovat všechny laky a "vzorník" bude kompletní :) To se to konečně bude dobře vybírat...


Doufám, že aspoň někoho to trochu zaujme, tak jako mě :) nepřicházím sice s ničím novým nebo super originálním, ale kdo z nás vymýšlí denně něco nového, že? ...




PS: nehtové tipy seženete velice levně např.v tržnici u našich vietnamských spoluobyvatel. za pár korun máte krabici tipů a lakovat můžete do aleluja :)

24 komentářů:

  1. Na tvůj blog jsem narazila úplně náhodou a moc se mi líbí! A to vlastně úplně všechno, design, obsah... Takže se ráda přidám do početné skupinky pravidelných čtenářek :)
    Hezký den!
    http://katkyblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem moc ráda, že se ti tu líbí :)

      Vymazat
  2. ze ma toto nenapadlo... vyborny napad! dakujem ti velmi pekne za inspiraciu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že se ti líbí :)

      Vymazat
  3. ŽENO, TY JSI GENIÁLNÍ!!! xD Klaním se xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem si úplně jistá mírou tvého sarkasmu... :)

      Vymazat
    2. To mělo být bez sarkasmu !!! xD Tvůj blog je nejlepčí kosmetický blog co znám:)

      Vymazat
  4. no ty jsi geniální!! :) fakt super nápad také mám vždy dilema a neustále prohlížím lahvičky, kterou zrovna použiji :) tohle je fakt super! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. to je úžasný nápad, jen tedy nevím, kde koupit ty nehtové tipy :/ :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mají je třeba v DM, ale i jiných drogerií nebo jak jsem psala i v tržnici je seženeš :) tyhle jsou z DM.

      Vymazat
  6. vypadá to opravdu moc pěkně :) jsi šikovná.
    nikde jsem na laky China Glaze nenarazila, kde je kupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. našla jsem jeden e-shop s osobním odběrem na Hradčanské - hairbeauty.cz

      Vymazat
  7. Tak to vypadá hodně dobře, určitě to vyzkouším!!:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý nápad, ve výsledku to může být i pěkná "dekorace" do bytu.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle mě nikdy nenapadlo! Myslím, že až se budu nudit, tak mám díky Tobě dobrej plán:)

    OdpovědětVymazat
  10. Super nápad! Prosím co je to za laky na poslední fotce třetí a čtvrtý zleva (růžová a fialová)? Vypadají moc dobře. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsou laky od Essie - French Affair a Lilacism

      Vymazat
  11. už viem, čo budem robiť, keď sa budem nudiť :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super nápad. Po zkouškovým do toho jdu! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Achjoo, já ty tipy nemůžu nikde v ostravě sehnat..byla jsem u vietnamců - nemají, ve Schleckeru - nemají, DM - taky nic a Rossmann - mají v krabičce 28ks za 150,- a to je ještě každý jiný tvar, větší a menší...tak jsem se těšila :( ... Nevíte někde určitě, že by je mohli mít?? Díky holky

    OdpovědětVymazat
  14. To je naprosto výtečný nápad! Doporučím to naší "rodinné" manikérce (za 4 roky, co dělá nehty mně, ségře i mámě je z ní něco jako náš rodinný přítel:-D )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)