pátek 6. ledna 2012

Další vlna limitovaných kolekcí

Popravdě vůbec nevím, co z toho, co dneska uvidíte bude i reálně k dostání v obchodech, protože jak moc dobře víte, limitované kolekce si do našich obchodů chodí jak chtějí. Ale tak proč se nepokochat a nebo si nezanadávat nad tím, že se nám něco líbí a stejně si to asi nekoupíme. Nic se nemá vzdávat předem a proto se třeba neočekávaně s nějakou z těchto kolekcí v obchodě setkáme ( Welcome to Las Vegas od Catrice jsem už taky vzdala a nakonec se jí dočkala).

Cristalliced od Essence je naplánovaná na leden a únor. Je plná jemných, třpytivých a pastelových odstínů. No, na mě trochu vyblité barvy, ale tak třeba ve skutečnosti by mohly být pěkně třpytivé a zajímavé. Nejvíce mě zaujal tekutý rozjasňovač a třpytky v kelímku. No, k zimnímu období se hodí rozhodně více než následující kolekce plná khaki, zelené a oranžové.




Legends of the sky od Essence je v plánu také na leden. Na první pohled na mě působí trochu jako safari kolekce. Tohle spektrum barev nikdy nepatřilo mezi mé oblíbené, nicméně nejvíce se mi asi líbí odstíny laků na nehty. Odstíny rtěnek mě podle obrázku malinko zneklidňují a opravdu by mě zajímalo jak vypadají v reálu.

Nymphelia od Catrice má evokovat svět víl a nymf. Jsem asi cynik, ale pro mě víla = něžné, jemné růžové barvy. Ovšem nějakého lesního skřítka si v těchto odstínech kolekce dovedu představit. Ze všech dnes zmiňovaných kolekcí se mi líbí asi nejvíce. Dokonce i umělé řasy mi tentokrát přijdou zajímavé a použitelné. Jinak se mi líbí design lesků na rty a docela i odstíny laků na nehty :) Jsem já to ale holka marnivá :) Některé produkty z této kolekce by se měly stát stálou součástí Catrice sortimentu.






Tak co na ně říkáte? Kterou byste chtěly najít v obchodě a o kterou by váš pohled ani nezavadil? Tajně doufám, že jednou objevím Catrice Nymphelia kolekci. Tak se nechme opět překvapit :)

17 komentářů:

  1. Ta první my přijde super.Ale nevím jestli bych třpitky uplně využila.:)
    Jinak ty zbylé mě příjdou "barevně" profláklé.
    Ale pokud tu budou kouknu na ně blíž.

    OdpovědětVymazat
  2. V Praze se už objevila v Rossmanu edice Legends od essence, khaki mám ráda, ale kromě těch stínů v tužce mě moc neoslovila... Rtěnky jsou zvláštní, ta světlá je jako balzám na rty a tmavá je skoro hnědá. Stíny o ničem, laky mě nezaujaly. Ale-krásné jsou plechové obaly na stíny i na rtěnky, škoda, že ty barvy mě nelákají.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě láká Cristalliced od Essence - hlavně růžový lesk na rty a rozjasňovač.

    OdpovědětVymazat
  4. jsou všechny krásné,ale od té prorstčdní si nic nekoupím,u těch 2 si koupím lesky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych nejraději viděla od Essence circus circus - např. tady - http://www.luuux.com/health-beauty/circus-circus-essence . Ty ostatní nic moc, možná tak jednotlivé výrobky, ale celkově žádné nadšení. Na FB stránce rossmannu psali, že teď budou mít Legend of the sky.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líbí Cristalliced od essence, líbí se mi ty pastelový jemný barvy.

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. V ČR bude v Rossmannu limitka Legends, dá se to dočíst na FB rossmannu..Pak nic a pak už prý nějaké jarní.. :( Njevíc se mi líbí rozjasňovač z 1., a paletka z 2...

    OdpovědětVymazat
  8. Ten rozjasňovač Essence se mi líbí a stíny a tvářenky Catrice také vypadají pěkně!

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se nejvíc líbí limitka od catrice :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Legend of the sky je už v Praze. Jinak nechápu ty kolekce Essence - ta zimní má být až v březnu, a přitom by se rozhodně víc hodila teď (víc než Legend). Stejně tak Circus je naplánovanej na leden - opět bych to dala spíš tak na duben... Ale celkově by Essence mohli s těma limitkama zpomalit, připadá mi, že kvantita předčila kvalitu. Navíc než si stihnu kolekci koupit, už je jiná - třeba krémy na ruce zmizeli rychlostí blesku a než jsem zjistila, že jsou v Praze už byly upíři...

    OdpovědětVymazat
  11. a v jakém Rossmannu jste jí potkaly? všude,kde jsem byla stále nic :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pigmenty od essnce a rasy od catrice bych rada nekdy dostala do rukou ale moc to nevidim :-(

    OdpovědětVymazat
  13. Sakryš, já bych chtěla tu crystalliced od Essence, nad těma lakamu už drahnou dobu slintám. Jestli do ČR nedorazí, tak budu fakt zklamaná :(

    OdpovědětVymazat
  14. Zaujal mě ten liquid highlighter od Essence, tak doufám, že se tu taky objeví! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jo, taky mě zajímá ten highlighter, snad se ta kolekce k nám dostane, i když... nevypadá to... :/

    OdpovědětVymazat
  16. Na novu Catrice sa urcite pozriem, ostatne ma nijak neoslovili :)A presne ako si napisala, lesky a laky,na tie sa tesim ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Dnes jsem v DM v Palladiu v Praze potkala Crystalliced :) na webu se mi to líbilo víc, mám ráda takovýhle světlý barvy.. ale odnesla jsem si jenom ten namodralý lak :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)