středa 18. ledna 2012

Co skrývá moje kosmetická taštička?

Jelikož se mě několik z vás ptalo, jestli bych nechtěla udělat článek s tématem co nosím v kosmetické taštičce, tak jsem vám něco takového připravila. Sama mám ráda podobné šmírácké články a ráda se dívám k ostatním co nosí po kabelkách :) Takže konec konců proč se nepodívat i do té mojí. Možná někoho z vás zklamu, ale nenosím sebou denně troje oční stíny, dva odstíny make-upů ani řasenku. Postupem času jsem se naučila minimalizovat obsah kosmetické taštičky, protože moje kabelka začínala býti neúnosně těžká. Takže všechno co dnes na fotce uvidíte je podle mě nezbytné minimum. Samozřejmě pro někoho je zbytečné tahat i lesk na rty a obejde se bez toho, takže teoreticky je tohle dost individuální záležitost a každý považuje za nezbytné něco úplně jiného.














Nejsem si jistá, jak moc dobře jsou věci na fotce vidět (ach to zimní světlo) tak jsem jich pár "zvětšila".










Vždycky sebou tahám nějaký lesk a nějaký balzám na rty. Minimálně jeden od každého. Různě to střídám a měním podle nálady. Co se rtů ještě týče, nechybí mi ani rtěnka, nebo rovnou dvě. Odstíny se taktéž mění (i když u mě to není nijak zajímavé, protože většina odstínů si je hodně podobná). Pak určitě nechybí černá tužka na oči, což je podle mě věc, kterou má hned po lesku taky snad každá druhá slečna v kabelce. Když se během dne začnu nezbedně lesknout na nose nebo bradě sahám po matujících papírcích nebo rovnou transparentním pudru od E.L.F. Pudr má velké zrcátko i houbičku v balení, takže není nutné tahat tyto věci zvlášť sebou. Poslední dobou sebou tahám i krém od Avéne Cicalfate, protože ho používám na hojení jizvy, která mi už nějaký čas dělá společníka. Chystám se o něm zmínit v extra článku, takže víc se o něm rozepisovat nebudu :) A v neposlední řadě sebou vždycky tahám tunu kapesníčků, protože díky mé celoroční rýmě je potřebuju non stop celý den :) Jedna z nejdůležitějších věcí je také krém na ruce, ten se také mění podle nálady, ročního období a nevím čeho všeho. A úplně poslední a vzhledem k mé práci i nezbytný antibakteriální gel na ruce. Momentálně je můj top tento z Marks and Spencer. Parfém na obrázku sice chybí, ale ten vyloženě v taštične nenosím, vždycky ráno podle nálady nějaký hodím do kabelky a vyrazím ven :)


Co nesmí chybět v kosmetické taštičce vám?

29 komentářů:

  1. Taky jsem tento týden měla podobný článek.:)Zaujala me ta Jumbo pencil,asi ji omrknu v Sephoře

    OdpovědětVymazat
  2. super článek, myslím že tvé "kosmetikcké minimum" je přijatelné, nenosíš toho nějak extra hodně :) není nic horšího, než bolest zad z těžké kabelky, se kterou se musím vláčit, proto se její obsah taky snažím minimalizovat a nejen co se kosmetiky týče. nic navíc :)
    asi takový článek taky udělám, je supr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už si zakázala nosit sebou tunu věcí, protože je to zbytečné a člověk bez toho přežije :)

      Vymazat
  3. ...ja pravidelne robim "cistky" v kozmetickej tasticke, aby som ju nemala napratanu = menej tazka kabelka, ale vzdy sa to nejak zazracne naplni. Co musim vzdy mat, tak vreckovky, vlhcene obrusky (to je mimo kozmetickej tasticky), balzam a lesk na pery, ceruzku na oci, riasenku, korektor, duo tiene na oci a bazu pod tiene. Aj ked to nepouzijem kazdy den, pre pripad nutneho vylepsenia vzhladu mam potrebu to so sebou vlacit (castejsie vyjdem z domu nenamalovana)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nosím balzám, pak lesk a nesmí chybět ani rtěnka :D. Svoji taštičku už se snažím minimalizovat, protože se mi to nechce celý den tahat. Jinak ta tvoje taštička je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje taštička se mi líbí. Jen lesky a rtěnky bych zminimalizovala na jeden výrobek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. znáš to, dva jsou víc než jeden :) nikdy si neumím vybrat jen jednu věc :)

      Vymazat
  6. Nosím v taštičce podobné věci jak ty + mám taky celoročně rýmu :D

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda bych zkusila ten matující pudr od elfu, ale zase tak skvělé recenze jsem na něj neslyšela tak se nějak nemůžu rozhodnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nemůžu říct jediné křivé slovo, svůj účel plní na jedničku a na přepudrování nosu nebo čela je ideální, navíc za tu cenu :)

      Vymazat
  8. Tak si říkám, když teď poslední dobou vidím tyhle "náhledy do kosmetických taštiček" proč já nosím vše poházené po kabelce?? nebo případně strkám do takové té přihrádky na mobil?? :D Takže se vydám na nákup menší kosmetické taštičky :)) Jinak já se poslední dobou přistihla, že mám po kabelce čtyři rtěnky?!!! :D a 2 balzámy ... dobré no :D musím koupit tu taštičku a zredukovat to!! :D protože stejně momentálně používám jen ten balzám od Sleek :)

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Rendy, už delší dobu se chodím potěšit na tvůj blog a moc se mi tu líbí=). Když jsi ty všem vyjevila, co nosíš s sebou, pochlubím se i já. Neobejdu se bez: pilníčku, párátek, mini pleťového krému, malého hřebínku, zrcátka,dvou lesků na rty, korektoru, řasenky pro případy, že ráno nestihnu nic než se vzbudit=), pore minimazeru od clinique(který jsem někde dostala jako vzoreček-není to žádný zázrak, ale v nejhorším případě stačí) a nakonec balení náplastí na puchýře a další balení náplastí na všechno. Ty náplasti jsou asi už "nemoc z povolání" ze školy. Taštička praská ve švech, ale nemůžu přijít na nic, co by bylo možné zredukovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda, že se ti tu líbí :)možná bych sebou nebrala párátka a koupila si hřebínek se zrcátkem, to by nějaké místo mohlo ušetřit :)

      Vymazat
  10. Já to mám tedy podobné,ale nechybí mi prášek na bolení hlavy a cucavé pastilky na bolení v krku:)

    OdpovědětVymazat
  11. OMG...trošku se stydím... já s sebou tahám menší cihlu a moje kosmetická taštička je velikosti toho, co jiní berou na dvoutýdenní dovolenou :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a otázka je: všechno to během dne opravdu používáš? :) jestli jo, tak proč jí sebou netahat, že? :)

      Vymazat
    2. Dá se říct, že jo :) - teda jako nejsou tam jenom šminky, ale třeba antiperspirant, mini kartáč na vlasy apod.
      Bývám často z baráku od rána do večera, tak musím mít vše při sobě :)

      Vymazat
  12. Tak nejak podobne... :) Ale uplne strasne moc se mi libi tvoje tasticka :))

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. to jsem moc ráda, poděl se s námi taky někdy o svoje kosmetické produkty v taštičce:)

      Vymazat
  14. Tak o kosmetice E.L.F jsem ještě neslyšela dokud jsem si nepřečetla Tvůj článek. Takže jsem hned najela na internet a nestačím se divit. Výrobky vypadají opravdu dobře a ty ceny ještě lépe ! :-). Máš s "elfem" ještě nějaké další zkušenosti??:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E.L.F by byl na samostatný článek. Tím, že je teď tak provařená, tak o ní už skoro nepíšu, protože čtenáře to jaksi nudí :) jestli chceš znát můj názor, napiš mi mail a ráda se s tebou podělím o tom, co stojí (podle mě) za to nakoupit a co případně ne :)
      ordinarylife@seznam.cz :)

      Vymazat
  15. na ten matující pudr E.L.F už jsem koukala a asi si ho taky koupim...když tak o tom čtu =), zatim jsem nenašla žádný matující pudr, který by mi vyhovovala, tak doufám, že tenhle bude dobrý

    zvu tě na giveaway, která právě probíhá u mě na blogu =)
    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Ačkoliv mám kosmetiku moc ráda, jediné co s sebou beru je balzám na rty :D Prostě to ráno pořádně naplácám na obličej a celej den se o to nechci starat!
    Jinak se mi strašně líbí ta taška z HMka, já tam nikdy takovou hezkou nevidím :-(
    Jo a co se týče černé tužky, tak na to by si měly dávat některé dámy opravdu velký pozor.
    Nerada potkávám holky s centimetrovou čárou pod okem. Radši bez tužky.

    OdpovědětVymazat
  17. Já určitě musím mít s sebou něco na pusu,takže rtěnka nebo lesk a někdy beru i balzám, pak musím mít kartáč na vlasy a občas nosím pudr a kabuki štetec:)Jinak v taštičce mám ještě zrcátko, sponky, gumičky, tampony a pilník:)

    http://myparadise-teresa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Paráda. Já tam mám i takové nekosmetické věci. V mojí taštičce nesmí chybět náplasti na puchýře i obyčejné, v současné době i sprej do nosu na alergii :) Jinak: hadřík na brýle, valetol, zrcátko... až se někdy divím, že se mi tam všechno vejde. Lesky, rtěnky nepočítám....

    OdpovědětVymazat
  19. ufff, tak som si precitala, co vsetko so sebou vlacite a teda neviem, ci sa nemam hanbit :) ja so sebou musim mat akurat balzam na pery, bud ruz alebo lesk a obcas krem na ruky, ak idem niekam von...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)