pátek 20. ledna 2012

Bioderma Hydrabio čistící pěna

Nevím jak vy, ale já miluju všechny možné netradiční kosmetické vychytávky. A tak když jsem poprvé v ELLE viděla obrázek čistící hydratační pěny od Biodermy zatoužila jsem jí vyzkoušet. Kdo z vás někdy nezatoužil po tom čistit si pleť šlehačkou? A tak jako mě dostávají praskající scruby na rty nebo suché šampony nebo šampuky, tak jsem chtěla vyzkoušet i tuto pěnu. Díky obchodu Bioderma shop jsem tu možnost měla, takže teď se pusťme přímo do pěnového víru!



Celá řada Hydrabio je určená pro dehydratovanou a citlivou pleť. Pěna je určená na čištění obličeje - odstraňuje jak make-up z tváří tak i z očí. Já osobně s ní čistím jen obličej, na oči se jí neodvažuji používat, ale vy co můj blog čtete déle to moc dobře víte :) Navíc lze pěnu používat i na holení, takže až pojedete na dovolenou, není třeba sebou tahat dva produkty. 







Dávkovač vypadá opravdu jako u šlehačky. Stačí jen málo přípravku, vytvořenou pěnou si potřete obličej a užíváte si ten zvláštní pocit při čištění. Vážně jako byste se myly šlehačkou. Pěna má decentní parfemaci a co je hlavní a co se mi líbí, že obličej dobře vyčistí a pleť po použití nepne (což se mi někdy stává s jinými čistícími přípravky). Pro dočištění pak používám micelární vodu Bioderma z jejich zelené řady. Nicméně veškerý make-up a nečistoty pěna odstraní a už není téměř co dočišťovat. 




Je mi jasné, že někdo zas bude rýpat, že na to co člověk dostane zadarmo se musí psát jen chvála, ale není to tak. Kritizovat můžete, až si sami něco vyzkoušíte a pak si na to utvoříte názor samy :) Osobně jsem si na testování vybírala jen věci, na které jsem četla pozitivní ohlasy a kterým osobně věřím nebo jsem dokonce měla možnost je někdy vyzkoušet.


Za mě říkám čistící pěně ano, je to velice příjemný způsob jak si denně čistit pleť trochu netradičním způsobem. Kdyby vás pěna zaujala natolik, že si jí budete chtít pořídit, můžete například zde.


Znáte jí? Taky máte tak rády takovéhle "netradiční" kosmetické vychytávky? 


PS: pěnu jsem nechala vyzkoušet i několik kamarádek a kus rodiny a nenašel se nikdo, kdo by řekl, že je špatná nebo nešetrná apod. Naopak byly všechny překvapené, že něco takového existuje :) Takže kdo nevyzkouší, nepochopí a nemůže kritizovat...

27 komentářů:

  1. Já zas miluju když mi někdo na blog napíše - nic víc než reklama... no a co asi? Co dělají ostatní bloggerky se všemi přípravky a produkty o kterých napíší článek a doporučí je? Je to jen často závist, i ty řeči že jsi to dostala zadarmo. To je hloupé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, v tom s tebou souhlasím, závist je všudypřítomná. je fakt, že tu dělám téměř denně někomu reklamu a zadarmo, navíc často píšu odkazy, kde čtenářky přípravky koupí a to jen z mého popudu, takže neberu žádné narážky na to, že je někdo placený nebo uplacený něčím, co dostal zadarmo. a spousta lidí ani nepochopila ty "nutné" odkazy v textu, protože to není o tom někoho uhnat díky několika odkazům, ale je to jen pro vyhledávač.

      Vymazat
    2. Já si Rendy myslím, že tvůj blog zrovna není ten případ, ty buď v klidu :)
      Nacházím u tebe spoustu inspirace, jen moje peněženka trošku pláče :D :D :D

      Vymazat
    3. jsem ráda, že to tam nebereš (snad ne jen ty), protože to bych velice nerada :)

      Vymazat
  2. Sakryš! To vypadá naprosto božsky! Jestli něco miluju, tak jsou to odličovací pěny...A docela mě překvapila i cena, je docela levná! Myslím, že ji asi budu muset vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  3. naprosto jsem si zamilovala čistící pěny, mám doma jednu od Sanoflore.
    tahle od Biodermy bude mít asi trochu hustší složení. zajímalo by mě, jak dlouho vydrží. pěna na holení mi moc dlouho nevydrří nikdy, je hned pryč :D a to se snažím šetřit.
    dívala jsem se na cenu, cca 220 a to je docela dobré, tak třeba ji někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám Biodermu moc rada, a na penu som sa chystala už dávnejšie, tak si ju asi zoženiem :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, ted jsem nastvana, ze jsem si ji nevybrala taky :D Fakt vypada dobre!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře! Můžu se zepat, jestli si make up odličuješ jen tou pěnou nebo ještě předtím nečím čistíš?


    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si během sprchování vyčistím obličej pěnou (případně jiným čistícím gelem/mýdlem), pak si zvlášť odlíčím oči a pak pleť dočistím micelární vodou :)

      Vymazat
  7. Já používám pěnu od Ryoru, nejdřív to bylo hrozně divný čistit si pěnou obličej.. :D ale člověk si zvykne. Navíc opravdu pleť dobře vyčistí, čemuž jsem moc nevěřila :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěna vypadá zajímavě, je to roztomiloučký, připomíná mi to koupání v pěně :)))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. O téhle pěně slyším úplně poprvé a docela mě tedy mrzí, že jsem si jí na testování nevybrala :-// podle toho co si napsala mě velmi láká :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě dostala na první pohled, takže byla na seznamu hned první, když jsem si vybírala :)

      Vymazat
  10. Myslíš, že by se hodila i na mastnější pleť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslíš, že se hodí na jakoukoliv pleť, protože jí nijak nezatíží ani není mastná :)

      Vymazat
  11. už jí mám přes týden na cestě!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Používám čistící pěnu Ryor Aknestop a mám ji moc ráda, překvapivě nevysušuje. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já než jsem s těmahle recenzema začala, tak jsem udělala obecnej článek o zmíněných eshopech, vysvětlila tam potřebu odkazů v textu (že prostě to fakt nemá čtenáře zákeřně donutit na ně kliknout :D) a jasně jsem napsala předem, že ty recenze budou nejspíš (doufám) jen chválící - právě proto, že výrobky jsem si taky vybírala tak, aby mi i k něčemu byly ;)), takže jen ty osvědčené. No a pokud by měl někdo potřebu blbých keců, tak ho na tenhle první osvětlující článek akorát odkážu (zatím naštěstí nutno nebylo).

    Nad touhle pěnou jsem taky uvažovala, ten způsob aplikace mi přijde zábavný, ale nakonec nevzala, tak třeba příště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě taky zvolila podobnou cestu a chtěla jsem něco, o čem jsem už něco pozitivního četla nebo jsem to sama někdy měla možnost vyzkoušet

      Vymazat
  14. Jaj, tak strašně defenzivní článek ještě než kdokoli cokoli řekl? Nicméně pěna vypadá docela zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechtěla jsem, aby to vyznělo nějak negativně, jen kdyby si zas někdo chtěl rýpat, tak aby jsem vyjádřila svůj názor hned na začátku :)

      Vymazat
    2. Na mě je to až trochu moc, ale chápu Tvůj úmysl :)

      Vymazat
  15. Já už ji mám asi půl roku a musím říct, že je opravdu dobrá! Vyčistí krásně a nemusím už ničím dočisťovat :D
    Mám sice hodně suchou pleť, ale vůbec mě po vyčištění nepne, to se mi u jiných přípravků které se používají s vodou nestalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naprosto souhlasím, vyčistí vážně úplně všechno a pleť pak nepne - oceňuji to i já s mastnější pletí, protože se mi někdy stává, že po nějakých přípravcích mi pne strašně!

      Vymazat
  16. Túto penu mám medzi svojimi TOP produktami. Je skvelé a najlepšie na tom je, že jedno a to isté balenie mám už od júla, vydrží teda naozaj dlho.
    www.isabelle.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)