středa 25. ledna 2012

Benefit Glam set

Čím jsem se letos odměnila za zkoušky už víte. Takže si pojďme otevřít tuhle princeznovskou krabičku a podívat se jí na zoubek, nebo spíš na řasenku a lesk! Na Glam set jsem narazila v Sephoře a nutno dodat, že byl o 50% zlevněný oproti původní ceně. No, co vám budu povídat, byla to láska na první pohled :) Navíc při té příležitosti jsem se rozhodla navštívit i Benefit Brow Bar, o kterém chystám extra článek.








Rozkošná puntíkatá krabička obsahuje tekutý rozjasňovač, čtvero očních stínů, rozjasňující pudr/tvářenku, lesk, řasenku a aplikátory.




Glamming face powder je něco mezi tvářenkou a rozjasňovačem. Když je zašmrdláte dohromady vyjde vám něco mezi broskvovou a růžovou - fotka níže malinko lže a tváří se trochu tmavě a cihlově červeně. Co k ní dodat - barva mi naprosto vyhovuje, tvářenka dobře drží, je pěkně pigmentovaná a jsem s ní stejně spokojená jako s její kolegyní Bella Bambou. Ráda bych jejich trio doplnila ještě novinkovou Hervanou, ale na to si ještě asi chvíli počkáme :)




Omlouvám se, že jsou stíny už malinko jeté, ale první pokus je vyfotit se úplně nepovedl a mezitím jsem už stíny vyzkoušela a byla nucená je znovu vyfotit. Upřímně nemám ráda ukazování jeté kosmetiky, protože můj systém je vyfotit to nové, krásné, čisté a pak zkoušet a pak někdy o tom třeba napsat. Takže mi leží trochu v žaludku ta "nedokonalá" fotka, ale co se dá dělat :) Musíte to přežít...





Jako vždy foťák vyžral všechno to pěkné a barvy působí poněkud mdle. Nejvíc používám první tři, protože na denní líčení jsou naprosto ideální! Barvy asi nejlépe popíšou fotky níže :) Všechny odstíny jsou krásně pigmentované, sametové a nepráší. S bází mi také vydržely bez problémů celý den.










Jediné menší zklamání pro mě byl rozjasňovač Girl meets pearl. Je zlato-růžový a na tváři sice vypadá nádherně, krásně se hodí i pod obočí pro projasnění, ale po pár hodinách je po něm a on se jakoby vypaří! Takže sice božsky vypadá, ale vím, že za plnou cenu je zbytečné ho kupovat!






Mini Bad gal řasenka mě velice mile překvapila. Má mega velký kartáček, který řasy krásně rozčeše a oddělí. Nedocílila jsem sice výrazného nalíčení řas, ale bylo takové pěkné a decentní. Dovedu si ho představit na slečnách, které nemají rády efekt mrkací panenky a chtějí jen decentně zvýraznit a podtrhnout své řasy.


Lesk na rty Life on the A list lip gloss je pro mě takový průměr. Hezká světle růžová barva bez třpytek, celkem dobrá výdrž a připomíná mi lesk od Essence My Favourite Milkshake. Asi bych si také plné balení nekoupila, protože za ty peníze v něm nevidím nic vyjímečného, ale mini balení na cesty se mi líbí.











Jednotlivé odstíny pudru/tvářenky



a po důkladném rozšmrdlání oba dohromady :)


Člověk si prostě čas od času musí udělat radost a nějak se odměnit :) Jsem ráda, že mám možnost zase trochu víc prozkoumat a vyzkoušet věci od Benefitu. Nejvíc oceňuji oční stíny a řasenku. Ta mě překvapila asi nejvíc a začínám chápat, proč je tak oblíbená. Líbí se mi jak je všechno hezky pohromadě zabalené a člověk si sebou může tahat v kabelce takový malý budoár :) Na cesty ideální a něco mi říká, že se se mnou podívá do světa, protože jednou krabičkou zaplácnu několik produktů. Navíc je krabička vybavené ještě velkým zrcátkem. K dokonalosti chybí snad už jen nějaký pidi korektor!


Ohraná otázka co vy a Benefit nebo co vy a podobné sety produktů zabalené do roztomilé krabičky? :)

29 komentářů:

  1. tahle krabička vypadá velmi lahodně :) škoda, že asi bude mimo moje finance.

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny vypadají skvěle! Jinak v mé sadě Mr.Bright je taky rozjasňovač Girl meets pearl a bohužel i pro mě je to průměrný výrobek. Chtěla jsem si původně koupit plnou velikost, ale po vyzkoušení už vím, že jsou to vyhozené peníze. Krom toho že výdrž je nulová, tak mi přijde, že ani po nanesení to není žádný zázrak :-( Jo a Hervanu bych taky chtěla :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzhledem k tomu, že obecně jsou rozjasňovače od Benefitu vychvalované, tak mě tenhle zklamal a dost váhám, jestli stejně k ničemu nebude i Moon beam, který jsem měla v plánu si pořídit. nemáš s ním zkušenost?

      Vymazat
    2. Rendy s moon beamem zkušenost nemám, mám jenom s high beamem a ten je o dost lepší. Dneska jsem ho třeba měla na sobě, potom jsem hodinu běhala, byla celá upocená ale když jsem se podívala do zrcadla tak jsem ho stále ne lícních kostech měla. Navíc ten je opravdu vidět, já třeba GMP moc na té tváři ani nevidím, nebo vidím, ale ne natolik abych za něj dala skoro 1000,- ... ale high beam je super, to je věc do které půjdu určitě v plné velikosti :-)

      Vymazat
  3. Vypadá pěkně! A nepamatuješ si, kolik to tedy stálo s tou slevou? Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tieto sety od Benefit su rozkosne...s vyrobkami som spokojna tak pol na pol, ako co...mohla by si prosim pripojit foto oci, nalicenych Bad gal? Vdaka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řeším to stále dokola, ale prostě fotky líčení se mi nedaří s mým foťákem pořizovat. můžu se o to ještě jednou pokusit, ale nechci nic slibovat :)

      Vymazat
  5. Já Benefit moc nemusím...přijde mi, že hlavní efekt té kosmetiky je v těch rozkošných obalech + si myslím, že mají super tvářenky...

    Měla jsem od nich myslím jen 2 stíny a ty jsem dala pryč...

    Aspoň na něčem ušetřím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já stíny nikdy neměla, protože ty jejich mono mě nikdy nezaujaly a barevně mi přišly nudné, takže tyhle mě překvapily (i když barvama taky zrovna nehrají)

      Vymazat
  6. jeee, to je super!!!tuhle paletku jsem nevidela,muzu se zeptat, v jake sephore jsi ji koupila?:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v Sephoře na Hlavním nádraží :)

      Vymazat
  7. vypadá to kouzelně, nejvíce se mi líbí tvářenka :)
    takovéto krabičky se mi líbí, žádnou doma nemám. skvělé jsou také podobné krabičky od značky Too Faced. třeba tahle paletka stínů: http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P241303&categoryId=C10480
    je to ale drahé podobně jako Benefit, takže to si jen tak dovolit nemůžu. miluju taky ty jejich růžové štětce :) nádherné!

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá to kouzelně, nejvíce se mi líbí tvářenka :)
    takovéto krabičky se mi líbí, žádnou doma nemám. skvělé jsou také podobné krabičky od značky Too Faced. třeba tahle paletka stínů: http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P241303&categoryId=C10480
    je to ale drahé podobně jako Benefit, takže to si jen tak dovolit nemůžu. miluju taky ty jejich růžové štětce :) nádherné!
    a nevadí že jsi vyfotila už použité stíny, i tak je to pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký dárek, taky bych se ráda nečím takovým odměnila :D

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. výše jsem to psala, něco kolem 600 :)

      Vymazat
  11. Aaaaach to je nádherné :-* závidím :) Škoda, že na to abych se odměnila nemám financéé xD

    OdpovědětVymazat
  12. No ta krabicka vypada moc povedene a jeste k tomu s 50% slevou??! no pani tu bych asi taky brala :) jinak me nedavno docela zklamala Benefit rtenka, ale mam v planu dat jeste druhou sanci prave te rasence Bad Gal :) tak uvidíme ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. baleníčko je velice ťuťu :)
    škoda, že u podobnejch paletek se zaseknu na tom, že po chvílce přemýšlení nad obsahem dojdu k tomu, že bych využila třeba jen jedinou věc a kupovat jen kvůli obalu se mi pochopitelně nechce (tady nejinak, hodil by se mi jen ten rozjasňovač/tvářenka).
    Jinak Bad Gal jsem si koupila po přečtení nadšených recenzí a zklamání - skoro nemalovala a hrozně rychle vyschla. Což koresponduje s tím, co píšeš, nic pro mrkačky (ale ty recenze v tom případě nechápu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě souhlasím s tím, že je řasenka sušší, ale ten obří kartáček mi vážně vyhovoval, když člověk použije nějakou "mokřejší" řasenku jako podklad a touhle to všechno pročeše a upraví, tak mi to neva :) nebo pro decentní nalíčení

      Vymazat
  14. Mě na Benefitu dostává hlavně balení výrobků, zatím jsem nic nevyzkoušela, ale určitě do něčeho půjdu. Vidím to asi na nějaký rozjasňovač či tvářenku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvářenku doporučit můžu, ale že bych z toho rozjasňovače byla odvařená, to ne..zajímalo by mě, jestli jsou všechny takhle na nic a rychle se vypaří a zmizí

      Vymazat
  15. Já moc nemám ráda paletky, kde je namíchané všechno možné dohromady, ale tahle mi přijde celkem povedená, tou bych nepohrdla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se vyloženě takovým paletkám nebráním, jediné o co mi jde, aby stíny nebo tvářenka příliš neprášily a nebylo všechno špinavé a navzájem se promíchávalo :)

      Vymazat
  16. Vypadá úplně nádherně ;).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Glam set vypadá nádherně! Působí na mě hrozně roztomile a přitom nenuceně :) Zatím od Benefitu nic nevlastním, ale do budoucna bych si to moc přála :)

    OdpovědětVymazat
  18. Panebože to je roztomilý! 600 bych za to sice nedala, ale chápu, proč si to udělala. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)