neděle 18. prosince 2011

Velký Bourjois kauf

O velkém výprodeji kosmetiky jsem vám říkala pár týdnů zpátky. Bohužel už to není co dříve, protože ještě když jsem chodila do prváku na vysoké a měla jsem budovu s výprodejem doslova za školou, bývalo to úplně něco jiného. Výběr byl snad ze všech luxusních kosmetických značek - pro vaší přdstavu jste si mohly koupit třeba tvářenku od Givenchy nebo Chanelu za 100Kč nebo pověstné pudrové perly od Guerlain za 250 Kč. Kdybych v té době tušila, že příště se už takové akce nedočkám, nakoupila bych tam zásobu tak na 20 let! Bohužel rok od roku je nabídka chudší, ale i tak si myslím, že za ty peníze se dají ulovit pěkné kosmetické kousky. Jediná nevýhoda toho všeho je, že to není nikdy nijak veřejně avizováno, a o výprodeji se dozvíte jen pokud máte známé v dané firmě. Takže jsem vás bohužel nemohla nijak informovat dopředu, jelikož sama jsem se to dozvěděla na poslední chvíli a přišla jsem také do už poněkud vybraného sortimentu. Takže jsem ukořistila už jen zlomek toho, co tam bylo třeba před hodinou nebo dvěma. Každý kus stál 60 korun, takže si asi dovete představit, jaká přetahovačka u krabiček s výrobky byla.




Minerální pudry Bourjois jsem si koupila hlavně z důvodu, že si je hodně chválila má sestra. Měla pravdu, jsou vážně dobré! Pudry jsou obohacené o krystaly křemíku, které by měly pleť zmatnit a rozzářit (v pudru jsou mikro třpytivé částečky vidět, ale na pleti jsem si jich nevšimla). Pleť vážně perfektně zmatní. Schválně jsem to celý den pozorovala a bylo nutné se přepudrovat až k večeru, což se mi ještě s žádným pudrem nestalo. Chápu, že je venku zima, že kdyby bylo venku 30 stupňů, je to jiná situace, ale vyvrátit vám to budu moci tak za půl roku, až bude teplo :) Navíc co se mi líbí, že pudr skoro nepráší a je hodně pevně slisovaný. Jako další věc, co se mi líbí, je jeho květinová parfemace, ale pro někoho by mohla být moc výrazná. Naštětstí po aplikaci není na tváři nijak cítit. Záměrně jsem vám ani nevyfotila barvy pudru na ruce, protože jsou spíš transparentní a nejsou moc vidět, takže bych vám toho moc neukázala :)







Když jsem si vybírala tyto lesky (nebo se spíš o ně prala :) tak jsem vůbec nezkoumala jejich aplikátory, ale dívala jsem se jen na jejich barvu. Když jsem se doma rozhodla je vyzkoušet, trochu jsem se zděsila, co to mají za divné aplikátory. Jsou vážně neradiční a vypadají jak nějaké špachtličky. Nicméně mi vyhovují a lesk se s nimi nanáší kupodivu dobře a přesně. Barva je hodně sytá a intenzivní. Výrobce píše něco o 3D efektu, ale tak tím bych se tolik nezabývala, protože výrobce napíše cokoliv, aby se jeho zboží prodalo. Výdrž je celkem dobrá a úctihodná, ale vzhledem k vrstvě, kterou si leskem na rtech vytvoříte to není tak divné.







K očním stínů Ombre a paupiéres se asi nemusím příliš vyjadřovat. Je to klasika, kterou má doma asi každá druhá čtenářka :) Jsou to držáky a nevím jak vám, ale mě vždycky vydrží několik let a jsou nezničitelné. Nepodařilo se mi úplně dobře vyfotit barvu stínů, ve skutečnosti jsou ještě více třpytivější a hezčí (stříbrno-fialový třpyt).
 





Oční stíny Ombre Strech jsem měla v plánu vyzkoušet už když před několika lety přišly na trh jako novinky. Nicméně nějakých 300 se mi za ně dávat opravdu nechtělo. Takže teď přišel jejich čas :) Stíny jsou matné bez třpytek. Na fotce bohužel barva tolik nevynikla - jsou tmavě fialové. Konzistencí jsou takové spíš pudrovo-krémové, nepráší a na očích dobře drží. 
 





Všechny rtěnky a make-up v tužce si nechám na příště. Stále se mi nedaří odstíny nějak kloudně nafotit, protože bojuju s nedostatkem času i světla. Snad budu příště úspěšnější, vážně mě ta tma v půl 4 odpoledne štve a kazí plány :)

12 komentářů:

  1. ten puder vyzera dobre...a preco mas dva odtiene ked su trasparentne?

    OdpovědětVymazat
  2. Zááávidííím!! hned bych si taky něco koupila!!

    OdpovědětVymazat
  3. aaa, tak to je paradicka, za takovy penouzky :) dala bych si.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. to by bola velka skoda nevyuzit takejto prilezitosti! u nas tien ombre stoji skoro 12€, tak tomu sa hovori super zlava, pobila by som sa tiez o krabicky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Heidi: prostě jen do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  6. To nepochopím. Všude jsou výprodeje, jenom v tom našem zapadákově ne :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Takže, velká závist, já bych nejspíš zásoby měla na sto let dopředu, účastnit se takových výprodejů:)

    Lesk 3D mám také, dokonce v totožném odstínu 67 a jsem s ním poměrně dost spokojená.

    Jinak jsem si včera v Sephoře zakoupila kondicioner Yes to, tak jsem mooooc zvědavá:)

    OdpovědětVymazat
  8. třeba u vás taky nějaké probíhají, jen jsou tak utajené, že o nich zatím nevíte :)

    OdpovědětVymazat
  9. A o co konkrétně jde? Nějaká parfumerie, nebo co to jako je? :)

    OdpovědětVymazat
  10. nene, právě vůbec. těžko se to popisuje. vybydlený prostor-stoly s ubrusy a na nich spousta kosmetiky v krabičkách :) takový underground trochu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)