pondělí 26. prosince 2011

Vánoční dárky

Zdravím vás! Tak jaké byly Vánoce? Našly jste pod stromečkem co jste chtěly? Ježíšek asi četl můj seznam přání, protože mě velice mile překvapil. Sice se mi nepodařilo vyfotit všechno, protože Vánoce slavím nadvakrát, ale určitě vám neunikne nic, co se kosmetiky týče :) Takže hned jak všechno vyzkouším, osahám a ovoním podělím se s vámi o své dojmy :) Zatím menší ježíškovská ochutnávka...






Děkuju Ježíšku! Za oční stín M.A.C, balzám HM, Danmari NARS tvářenky, Lancome lak a sadu řasenky Doll Eye s tužkou a odličovačem, paletku očních stínů Sephora, Chloé kazetku, nové rtěnky KM od Rimmelu, kosmetickou taštičku, oleje na tělo a mini žehličku na vlasy :)


Má nejmilovanější Chloé! Letos se jim dárkové balení opravdu povedlo!





A zbytek někdy jindy :) Nový mixér nebo kabelky vám fotit asi nemusím a moc to sem nepatří. Těším se, až omrknu vaše dárky! Dostaly jste něco co vás mile překvapilo?

20 komentářů:

  1. No to je nádhera! Po těch tvářenkách jsem taky toužila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páááni! Koukám, že máš zásobu kosmetiky alespoň na chviličku viď :D Dostala si nádherné dárky, těším se už teď na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja teraz pôjdem chystať článok o darčekoch, inak som dostala nový foťák :) Veľmi by ma potešili aj tvoje darčeky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježíšek letos asi hodně mhouřil oči, když mě pozoroval :) všechno už poctivě zkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké, už se těším na recenzi:-)!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty tvarenky jsou opravdu krasny....zavidim!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, taky bych chtěla tolik dárků :) Těším se na recenze! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. krásné dárečky :) závidím ti, že se tvůj Ježíšek nepopletl a správě nakoupil paletku stínů Sephora, ten můj koupil tu druhou, ne In the nude :( a tak strašně moc doufám, že v obchodech ještě tyto paletky budou a že tam na mě někde zbyla má vysněná In the nude a vymění mi ji .. ty tmavé stíny bych nevyužila, zato v té, kterou jsem chtěla bych využila všehny do posledního a strašně se mi líbí!!! tak snad ....

    OdpovědětVymazat
  9. Chloé je super, i já jsem si jí moc přála:)Líbí se mi moc ta paletka tvářenek, těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  10. Aj ja som dostala Chloé by Chloé! Niet lepšej voňavky... :) a ostatné závidím.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné dárky! Těším se recenzi Sephora a Nars paletky.

    OdpovědětVymazat
  12. no mna by zaujimal aj zvysok:)...som zvedava na tie NARS licenky, pacili sa mi, ale skonstatovala som, ze odtiene by sa mi moc nehodili...inak si asi dobre posluchala:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. NARS tvářenky milujem, potom nám ich nezabudni všetky ukázať! A krásne darčeky! :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Hrozne zavidim tu paletku NARS tvarenek, po ty pokukuju uz dlouho)) ktery odstin je nejlepsi?

    http://www.facebook.com/pages/Super-Sek%C3%A1%C4%8D/201827066511541?ref=ts

    OdpovědětVymazat
  15. teda zase tolik kosmetiky???! :D a pak že já mám kosmetiky jako blázen jak moje mamka tvrdí :D tu sadu Chloé závidím ta se mi moc líbí :) ale já zase dostala od CK Euphorii :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Lili Mary: zatím mám ozkoušené tři - super orgasm, orgasm a albatros :) určitě je pak nafotím detailněji :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem zvědavá na recenzi té paletky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)