neděle 11. prosince 2011

TOPSHOP kosmetika

Čtenáři na facebooku už to ví - konečně jsem se zašla podívat do Palladia na nabídku nové řady kosmetiky TOPSHOP. Musím uznat, že mě oproti obrázkům na internetu kosmetika celkem zaujala a mile překvapila. Dokonce i ceny nejsou tak strašné (narozdíl např. od H&M nebo F&F kosmetiky). A nabídka je opravdu široká! Nejsou sice dostupné úplně všechny odstíny, ale i tak si myslím, že se dá z čeho vybírat. Snažila jsem se pro vás cvaknout pár fotek pro vaší představu, jak to všechno vypadá. Omluvte kvalitu fotek (pospíchala jsem) a byla jsem ráda, že mi personál dovolil stojany vyfotit, protože většinou to nemají rádi a nechtějí to dovolit.





Velmi mile mě překvapil široký sortiment kosmetiky. Očekávala jsem, že uvidím malý stojánek s pár kousky a velký stojan ze dvou stran plný kosmetiky mě docela potěšil.





Vidíte to prázdné místo v první řadě? To byl můj vybraný lak. Strašně dlouho jsem sháněla lak v tomto modrém odstínu (taková ta electric blue) a když jsem ho uviděla ve stojanu, hned jsem ho musela mít :)









A co jsem si nakonec pořídila?



Můj vysněný lak. Miluju tu barvu i když jinak nemám ráda modré nebo zelené nehty, tohle je světlá výjimka. Lak kryje dobře až po druhé vrstvě a štěteček je takový obyčejný, nic zvláštního jsem na něm nenašla. Lak drží dobře, tři dny se ani nehnul a pak se začal na okrajích nehtů jemně oprýskávat. Zjišťuju, že čím mám kratší nehty, tím lépe mi laky drží a ani se nehnou (kupodivu, že?). Ani cena mi nepřišla tolik drastická - 170 Kč.







Druhým produktem, který mě zaujal byl dlouhodržící rozjasňující korektor na kruhy pod očima. Ve skutečnosti je barva ještě malinko více do růžova (bez shimmeru). Korektor kryje středně a byla jsem mile překvapená jeho výdrží. Po jeho použití jsem měla pocit, že mé obří kruhy pod očima jsou o něco snesitelnější a méně viditelné. Původně jsem si myslela, že se jedná jen o rozjasňovač (pořád tajně doufám, že objevím variantu Touch Eclat od YSL tak do tří stovek) protože název Brighten je trochu zavádějící. Nevadí, pěkně se doplňuje s mým korektorem na kruhy pod očima YSL. Jediné co bych mu trochu vytkla, že po čase trochu zalézá do vrásek pod okem (mladší ročníky s tím asi problémy mít nebudou :) Cena 235 Kč.








A co se mi všechno při nákupu líbilo?

- velký výběr produktů
- studentská sleva na celý nákup (i oblečení a doplňky)
- papírová taštička k nákupu (nesnášim ty ošklivé igelitky, do  kterých vám dneska všechno nacpou)
- jednoduché a vkusné obaly výrobků


A na co se můžete těšit, když se půjdete do TOPSHOPU podívat?


Krémové tvářenky, které se mi sice strašně líbily, ale já na tyhle konzistence moc nejsem. Nicméně se mi hned vybavila PlumFoolery, která je má ráda, takže tímto jí zdravím :)



Oční stíny v zajímavých obalech, řasenky, linky, rozjasňovače, pudry...

Tužky na oči, paletky stínů...



Rtěnky, lesky, konturky...



Štětce a celé jejich sady nebo odličovací ubrousky. Více kosmetiky najdete na webu, kde si jí můžete i objednat, pokud TOPSHOP nemáte zrovna po ruce.


Tak co, taky jste se byly už podívat? Jaký na vás dělá kosmetika dojem? Já se určitě zase někdy zastavím a rozšířím svou sbírku. Nebo třeba Ježíšek by se mohl inspirovat :) ...

13 komentářů:

  1. jee ty tvarenky bych zkusila
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mně velice zaujaly tvářenky a potom Jumbo tužka, kterou bych chtěla v bílém odstínu ( pokud je... Ale jak koukám na net, tak asi ne :( )

    OdpovědětVymazat
  3. Tak laky na nechty majú skvelé, a takisto rúže (řtěnky:). Inak okolo tejto kozmetiky chodievam v Londýne už roky, ale nejako extra ju nemusím, čiže veľké skúsenosti nemám, ale asi ani nechcem :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno vypadá tak skvěle ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prosímtě, studentská sleva klasicky s ISICem? :D A kolik procent?

    OdpovědětVymazat
  6. wow, to vypadá úžasně a určitě se tam podívat zajdu! asi si hned něco nekoupím, ale časem snad něco zkusím :) líbí se mi strašně ty laky! 170 mi ale přijde trochu moc, nevím no .. odnesla bych si tak jeden.

    OdpovědětVymazat
  7. Může se zeptat na cenu rtěnek, pokud se ti vybavuje? A pak na cenově nejlevnější a naopak nejdražší produkt?

    Jen abych věděla kolik uškudlit =) Díky

    OdpovědětVymazat
  8. Až pojedu do Prahy určitě se tam podívám, měla si slevu s ISIC kartičkou? :))

    OdpovědětVymazat
  9. mně se strašně líbí ty obaly!

    OdpovědětVymazat
  10. To ti teda pkene dekuju, ted tam musim jet :D

    OdpovědětVymazat
  11. také jsem to bylo minulý týden konečně omrknout :) zatím jsem si nic nekoupila ... rozmyslím se :D ale uvažuji dost o tvářence a laku na nehty ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Pekne !! :)
    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. studentská sleva může být i na ISIC, mě vzali i mojí kartu ze školy, kterou mám a vím, že jim stačí ukázat i tramvajenku. Jinak sleva je něco kolem 20%?? teď si to vážně přesně nevybavuju, ale je to mezi 10-20% určitě :) No ceny byly napsané na každém produktu zvlášť, takže jsem se na všechno nedívala, ale třeba za víc jak 400Kč jsem tam nic neviděla (390kč byla ta paletka se stínama, takže rtěnka by mohla být 200-250 tipuju, ale jako nejsou to zas nějaké stovkové částky u všeho :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)