pátek 30. prosince 2011

Tak nám ten rok končí!

Taky máte pocit, že ten rok tak rychle utekl? Mám pocit, že to rok od roku utíká rychleji! Na konci každého roku se tak trochu bilancuje a když to vezmu z pohledu blogu, tak chci především hlavně poděkovat vám všem čtenářům! Když jsem před zhruba půl rokem blog zakládala, nikdy bych nevěřila, že se vás tu sejde tolik! Nedokážete si představit jak mě to těší. Děkuji za vaše komentáře, děkuji za vaše rady i doporučení. Děkuji, že tolerujete mé chyby a občas i fotky bez odkazů :) Doufám, že i příští rok bude minimálně z poloviny tak dobrý jako byl ten letošní. Doufám, že navštívím nová místa, potkám nové lidi, dozvím se spoustu nových věcí a vyzkouším půl tuny nové kosmetiky :) A hlavně doufám, že přečkám příští rok ve zdraví, protože to je podle mě to nejdůležitější! Vám přeji to samé a doufám, že se tu v příštím roce budeme dál potkávat a navzájem se těšit :)


Tak hezký příští rok!




 vaše Rendy



                         
                                   


(web)



PS: jelikož právě ležím a trpím (osmičky se nakonec ozvaly dříve než jsem očekávala a musely jít se vší parádou ven) měla jsem čas probrat a zejména se zbavit veškeré kosmetiky, co nepoužívám, nepotřebuju nebo jsem našla jiný důvod proč se jí zbavit. Proto mám teď akutní potřebuju zásobit se novou, takže se určitě máte na co těšit :) 

12 komentářů:

  1. jé, tvojí akutní potřebu znám :D dneska jsem měla akutní potřebu jít do Rossmanna a vykoupit tam půlku obchodu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přeji šťastný nový rok a ať je ještě lepší než tento :)
    Nechtěla bys nějakou tu vyřazenou kosmetiku dát do e-shopu?
    P.S.: Pokud si nějakou kosmetiku budeš kupovat, nezapomeň na mě :P

    OdpovědětVymazat
  3. ... a my děkujeme tobě :))) moc se mi tu u Tebe líbí!! Musím uznat, že co se týče kosmetických blogů jste pro mě ty a ještě Mia neprosté jedničky!!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Suzie: hned po novém roce začnu :)

    Denn*: uvidíme, až to proberu, jestli by měl někdo zájem :)

    -angellovey-things: děkuju, takové krásné komplimenty mě moc těší :)

    OdpovědětVymazat
  5. I tobě vše krásné do nového roku. Poslední dobou jsem se přistihla, že víc jak oblečením začínám kupovat kosmetik....achich jo.....jde o menší částky, takže se v tom utrácí mnoooohem snáz. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. .. ráda se sem vracím a vždycky budu. Vše nej v novém roce i Tobě, Rendy.

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, my ďakujeme Tebe za tento úžasný blog, si skvelá! A nech sa Ti v novom roku darí ;)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujeme aj Tebe! :-)
    ..takto si si pekne pretriedila kozmetiku..ach jaj keby som len ja nato mala srdce..lenze mne je luto vyhodit aj to, co je po zaruke...ma to tu zachvilu zasype akurat tak :P

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  9. těším se na tvoje další kosmetické tipy v příštím, novém roce :)
    p.s. dneska jsem poprvé shlédla tvůj e-shop a docela se mi zalíbila červená kabelka. je ještě k mání? jen se ptám, pro informaci :)

    OdpovědětVymazat
  10. Daniela: děkuji :) ta je ještě pořád k mání :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přiznám se, že tématické blogy mám daleko raději než lifestylové nebo food časopisy. Blogy mají tu krásnou vlastnost, že se člověk může autorky zeptat a poradit se a to se cení. Z komentářů se dá taky tu a tam lecos dozvědět :)
    Sama jsem si založila nový blog po Vánocích, takže s tím teprve zápasím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se těším na tvé recenze a doufám, že tě blog bude pořád bavit, protože by to byla strašná škoda :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)