středa 28. prosince 2011

Sleek paletka a balzám

Kosmetiku Sleek si konečně můžete nakoupit i v ČR! Hned jak jsem se to z několika zdrojů dozvěděla (např. od Trb) neodolala jsem a pořídila si jejich pověstnou paletku očních stínů a navrch ještě balzám na rty Pout Polish. Co vám budu povídat, když jsem dorazila na Vánoce domů, na stole už na mě čekal balíček! Dodání bylo opravdu rychlé (2dny). 








Paletka vážně nemá chybu! Vlastně jen jednu a to je bílý odstín Bow, který nekreslí ani trošku (to je to prázdné místo na mé ruce). Nicméně zbytek odstínů je božský s úžasnou pigmentací! Mým favoritem se okamžitě stal odstín Gateau, který jsem zatím ještě nikdy neviděla a něco mi říká, že zmizí jako první! Těžko se to popisuje a já nemám ráda takové ty názvy jako taupe a mauve apod. takže prostě pro obyčejné lidi je to fialová se zlatým odleskem :) Stíny mají perfektní výdrž i bez podkladové báze a vzájemně se barevně skvěle doplňují. Sice jsem ze začátku váhala mezi dvěma paletkama, ale nakonec to vyhrála Oh So Special a jsem moc ráda, že jsem neodolala a objednala si jí. 







Konečně mám pro vás připravený i post o líčení s touto paletkou. Brzy se ho dočkáte. Nevím sice jestli bude o co stát, protože jsem zjistila, že fotit oční stíny je vážně porod a výsledný efekt stejně není tak pěkný, takže to na dlouhou dobu bude asi poslední názorná ukázka :)






Paletku seženete za 290Kč, odkaz na stránky máte hned na začátku postu. Cena je sice o něco dražší oproti zahraničí, ale co u nás není dražší, že? 




Obrázek z oficiálních stránek. Někdy příště si objednám ještě asi tuto verzi, protože byla hned na druhém místě při jejich výběru :)






Pout Polish balzám na rty jsem si objednala hlavně z toho důvodu, abych ho porovnala s mým milovaným balzámem od M.A.C. Oba jsou to tónující balzámy na rty. Sleek má SPF 15 a výběr je z deseti odstínů. Můj favorit je Peach Perfection. Bohužel na českých stránkách mají jen velmi omezený výběr odstínů (zatím asi) a tento byl úplně poslední. Tak a teď jak tedy dopadlo srovnání s M.A.C. Ten to opět vyhrál, protože je prostě o něco lepší. Sleek je sice voňavý, lehce tónující a příjemný, ale je trochu víc tekutý a prostě na rtech tak dlouho nevydrží. Každopádně jsem za něj ráda a určitě ho budu používat dál (jen už vím, že příště to opět vyhraje Tinted Lip Balm od M.A.C) :)









A když to celkově shrnu: 


- e-shop je celkem přehledný
- bohužel kvalitu moc nedodávají malé, nekvalitní fotky
- poštovné je 60Kč (při platbě předem na účet)
- dodání je ovšem rychlé a i před Vánoce nebyl problém balíček rychle dodat
- spousta zboží zatím není skladem


Ale hlavní je, že z paletky jsem nadšená a hned se stala mou nejoblíbenější a nejpoužívanější! Co vy a Sleek? Už taky objednáváte z ČR? 


PS: bohužel mám z neznámého důvodů nějak zablokovaný facebook a nejdou mi přidávat žádné novinky ani aktualizace, takže omluvte tento dočasný výpadek :)

24 komentářů:

  1. Odstíny Organza a Gateau vypadají božsky.

    OdpovědětVymazat
  2. dobře, že vyhrála tahle! ;)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. balzam by som rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem objednávala těsně před Vánocema a 27. byl balíček doma. Úplně jsem zírala :D Objednala jsem si paletku Storm, má taky úplně skvělý barvy a pigmentaci a ještě k tomu tvářenku v odstínu rose gold a z tý jsem nadšená nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si tu paletku i balzám nemůžu vynachválit a podle mě balzám má naopak skvělou výdrž :-) Jinak ta paletka co máš ty má krásné barvy, ovšem u mě by byl problém, že je tam dost růžových odstínů a mně růžová vůbec nesluší takže musím volit jiné odstíny paletek (např. jako mám já :)

    OdpovědětVymazat
  6. To snad ani nie je mozne...uz dlsie vazne uvazujem nad objednavkou Sleek kosmetiky z UK a dnes som sa znova kochala na ich oficialnych strankach. A zrazu co nevidim... tvoj post o ceskych strankach. :-) Chystam sa objednat si okrem tychto paletiek aj blushe, na ktore su same skvele recenzie. A podla mna to, ze je to tu o nieco drahsie sa zase trochu vyvazi na postovnom. Huraaa :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem na to pořád koukala a nebyla si úplně jistá, jesti po něčem z toho toužím, ale vzhledem k tomu, že si moooc potřebuju koupit paletku barev na oči, tak....
    Tvá ruka s nafocenými odstíny mě přesvědčila:)

    OdpovědětVymazat
  8. Berdoska: o tvářenkách jsem slyšela také samá pozitiva, ale vzhledem k mé současné zásobě tvářenek si o nich zatím nechám jen zdát :)

    Simbli: já se těch růžových taky obávala, ale ve výsledku se mi strašně líbí :) jinak co se balzámu týče, výdrž jsem porovnávala s tím od M.A.C a ten mi prostě přijde o něco lepší

    Slávka: tak to jsem ráda, že infrocmuju i někoho nového, myslela jsem, že už o tom každý ví :)

    Noogeta: tak to mě těší :) očních stínů není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ribbon je úžasná barvička :) Já si objednala Acid a už je doma, taky perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já se na nákup teprve chystám. Paletku bych právě ráda tu druhou, co sis zatím nevzala :-) Tahle je teda taky krásná, jenže já už růžovou vůbec nenosím :-( Nějaký balzámek zkusím taky a nejspíš i tvářenku.

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka vypadá úžasně, úplně si mě navnadila, že mám sto chutí si ji hned objednat :D

    http://cosmetics-studio.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. ten balzáím má nádhernou barvu♥

    her-guess.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já si už před Vánoci koupila Au Naturel a je krásně pigmentovaná, určitě si pořídím i další věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  14. prve co ma napadlo pri fotke paletky : waaaaau, to chcem

    OdpovědětVymazat
  15. Strašně se mi líbí ten černý odstín. Většiny černých buď vůbec nemaluje nebo nic nevydrží tak nad paletkou trochu váhám jestli mám nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  16. golden rose je prý super dupe pro nars orgasm:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě zpětně moc díky za tenhle článek. Na základě něj jsem si u českého Sleeku poprvé objednala a jsem nadšená. Vzala jsem si tuhle paletku, protože jsem opička opičí, pak ještě paletku Original, Ink Pot (který má to nejroztomilejší balení na světě) a tvářenku Rose Gold a všechno je super. A ještě mi poslali jako dárek lesk na rty, takže jsem o to nadšenější :)

    OdpovědětVymazat
  18. Sleek paletky mě úplně nadchly! Mají nádherné kombinace barev a krásná balení. Zajímavé je, jak jsou i přes relativně nízkou cenu hodně chválené blogerkami. Asi brzo neodolám a nějakou objednám, ať už z eBaye nebo z českého e-shopu (bod pro Českou republiku! - lepšíme se). Jenom mě mrzí, že je u toho oboustranný houbičkový aplikátor. Uvítala bych alespoň z jedné strany štětec/štěteček (popravdě, ani se neumím líčit jinak než štětci, aplikátory jsou dost naprd).
    A s balzámem mám zas jen zprostředkované zkušenosti, ale nejspíš jej taky vyzkouším. Dtto rtěnky - údajně mají úžasnou konzistenci a jsou skvěle pigmentované. Opět: za tu cenu - skor zázrak...

    OdpovědětVymazat
  19. Škoda, že si nemůžu rozklikávat odkazy při četní do vedlejšího panelu a přejít k nim po dočtení článku. Takto jsem buďto obviněná ze snahy ukrást fotografii, nebo po kliknutí na odkaz odcházím z tvého článku :( Trochu mi to ztěžuje čtení :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Marti, odkazy by se měly otvírat automaticky v novém okně :)

    OdpovědětVymazat
  21. ja ju mam tiez, ale uz novu verziu.. teda, neviem, ci sa tam este nieco zmenilo okrem snad balenia a toho, ze uz tiene nie su taketo ale len.. ako to nazvat :D hladke, rovne (neviem to lepsie vyjadrit) a ten biely tien mi uplne v pohode kresli, dokonca je aj vidiet co sa mi u takychto svetlych casto nestava :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)