čtvrtek 29. prosince 2011

Sephora a M.A.C oční stíny

Pokračování z Vánoc (něco mi říká, že bude ještě v únoru, než to stihnu vyzkoušet všechno :) Paletku očních stínů z vánoční kolekce Sephora jsem si přála strašně moc! Uchvátila mě na první pohled. Všechny stíny jsou nádherně třpytivé až oči přecházejí :)









Ani když jsem se snažila barvy fotit přes den, kdy je relativně světlo, stejně se mi nepovedlo je zachytit tak krásné a syté jako jsou doopravdy. K dalším Vánocům to bude chtít už asi konečně nový foťák :) Momentálně patří spolu se Sleek paletkou k mým nejmilejším a nejpoužívanějším. Miluju všechno, co se třpytí a blýská a nevím co víc dodat. Prostě na první pohled je pro mě úchyvatná :) Stíny jsou hodně pevně slisované, tedy pardon, zapečené! Něco jako Bourjois stíny. Výdrž by tedy mohla být věčná a nekonečná :) Nejradši bych se teď líčila každou hodinu a pokaždé jinak! Co mě ale trochu překvapilo, že stíny docela práší, ale na druhou stranu mi na očích drží celý den a ač jsou hodně třpytivé mají takový sametový povrch a dobře se nanáší.







 Další z očních stínů je od M.A.C. Dostala jsem ho se slovy: máš tam sice jen jeden, ale je mi jasný, že si brzy dokoupíš i ten zbytek :) Jakoby někdo četl mé myšlenky! Slibuju, že do konce příštího roku bude plná :) 






Odstín Mythology je pro mě stále záhadou (doslova). Trochu bronzový, chvíli mi zas přijde hnědo-růžový a někdy takový nazrzlý. Nějaký expert přes líčení by ho mohl určitě lépe pojmenovat :) Každopádně o kvalitách těchto stínů asi netřeba mluvit stále dokola. Patří k jedněm z těch lepších, co jsem kdy vyzkoušela a nemám jedinou věc, kterou bych jim vytkla.




Nevím co bych vám víc vyprávěla :) Bohužel to asi postrádá duševní hodnotu, ale vaše oči by si mohly přijít na své :) 


Doufám, že příští rok se Sephora zase předvede a do své vánoční kolekce zařadí něco podobně krásného!

12 komentářů:

  1. Tenhle post mě inspiroval k tomu, abych se dneska s Mythology nalíčila. Taky ho totiž vlastním.

    OdpovědětVymazat
  2. Téda ty stíny mají hrozně zajímavé barvy

    OdpovědětVymazat
  3. Ty sephora stíny mají nádherné barvy.

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný barvičky, ale nejvíc se mi asi líbí ten Mythology :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo, tu Sephora paletku ti závidím. Chtěla jsem si jí koupit dneska, protože jsem na ní už minule v Sephoře koukala a já blbec jsem zaváhala a dnes jí už neměli :-((((

    OdpovědětVymazat
  6. Simbli: jestli si z Prahy zkus si zavolat do víc Sephor a někde by jí třeba ještě mohli mít :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta paletka ze Sephory je tak úžasná, že je mi úplně ukradené, jestli práší .. má naprosto krásné odstíny a já jsem ráda, že jí mám .. a mám jí skoro zázrakem. někdy o tom napíšu.

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka je kouzelná. Přesně takové barvy se mi líbí.
    MAC je také fajn. Je praktické, že si můžeš koupit pouzdro a do toho stíny, které chceš, to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. aaaaa další paletky!!! :D sakra mám zase chuť si nějakou pořídit (i když vím, že žádné stíny vážně nepotřebuji) :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sephorácká paleta vypadala dobře jen na internetu, pak jsem ji zkoušela a ta kvalita mi připadala podstatně horší než jakékoliv minerální stíny, jaké jsem kdy zkusila...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)