středa 7. prosince 2011

Rimmel Lasting finish make-up

Pamatujete si na článek o tom, co mě v poslední době zaujalo v drogeriích? Tak jsem to moc dlouho nevydržela a musela si koupit ten nový make-up od Rimmelu - Lasting finish 25h. Vážně mě několik let v drogerii žádný make-up nezaujl a ani jsem nepřemýšlela, že bych si nějaký pořídila. Osud to tentokrát vyřešil za mě, když mi z DMka poslali poukázku na tento make-up za 149 korun. Výrobce uvádí, že make-up je dlouhotrvající a odolný proti otěru, což můžu potvrdit! Údajně by měl i posilovat pleť díky minerálům (ničeho takového jsem si nevšimla) a díky složce Aqua Primer by měl celý den pleť hydratovat. 




Co se make-upu týče, jsem vážně nadšená z jeho výdrže. Vydrží celý den a dokonce mám pocit, že se ani tolikrát za den nemusím přepudrovávat (těžko říct, jestli to je jen jeho zásluha). Vyhovuje mi pumpičkový aplikátor a hlavně to, že make-up lze dávkovat i ve velmi malém množství, což také není vždycky zásadou u pumpičkových aplikátorů. Make-up má střední krytí, docela příjemně voní, dá se dobře vrstvit a opět musím zopakovat, že drží celý den. Jedinou nevýhodu, kterou jsem zaznamenala je horší roztírání. Jsem zvyklá, že při nanášení make-up "klouže" lépe po obličeji. Bázi samozřejmě používám, takže se s ním v tomhle ohledu musím ještě trochu sžít. Nicméně mi to nepřijde jako zásadní problém. 


 

Na výběr je v obchodě celkem ze 4 odstínů, běžná cena je 199 Kč, v současné době ho lze sehnat díky poukázkám do DM za 149 Kč. Akci i bez poukázky na něj má i Rossmann - cena je také 149 Kč. Jediné, co mi není úplně jasné, proč je na obale nápis 25h, že by měl den v Anglii přece jen víc hodin, než u nás?



Nemůžu tedy než vesměs jen chválit! Na drogerkové make-upy mi přijde vážně nadprůměrný a dobrý. Nezkoušely jste ho také?

16 komentářů:

  1. vypada dobre!
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě to znamená, že nevydrží celý den jako jiné makeupy, ale déle než jeden den!:D

    OdpovědětVymazat
  3. já mám zatím od Rimmelu krémový Match perfection v kulatém balení a nemůžu si ho vynachválit, zato Stay matte je na nic (blbá barva, a to mám nejsvětlejší odstín, špatně se roztírá atd.)
    o tomhle jsem právě taky uvažovala a asi si ho koupím k Vánocům, když mám tu poukázku do DMka :-D
    měla jsem kdysi starou verzi Lssting finish a ta byla skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Peťulka: zřejmě má Rimmel jinak nastavené dny :)
    Žanet: určitě doporučuji, sice nemám žádné srovnání s Rimmel make-upy, ale třeba oproti Astoru nebo Maybelline je tenhle o level výš

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ho mám, ale nemám na něj stále ujasněný názor a teď jsem ho i přestala kvůli Astoru používat, takže si na recenzi asi ještě počká.

    OdpovědětVymazat
  6. je fakt, že jsem si pořídila třeba ještě affinitone mineral od Maybellinu, ale na moji mastnou pleť mi absolutně nesedl.. sice má dobrou barvu, krásně splynul, ale jinak propadák, ucpával mi póry, leskla jsem se jak naolejovaná a moc nevydržel, takže po dvou použitích mi leží akorát v kufříku :-/
    tak asi si ho teda koupím :-) díky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky sem s tímhle make-upem spokojená, přešla sem ze Stay matte. Jediná nevýhoda je, že si musím dát víc práce s odličováním. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle makeup sem si taky koupila, a můžu říct, že mile překvapil :) SUper cena a ta výdrž no nečekala sem to, na celý den do školy nebo do práce úprně ideální:)

    OdpovědětVymazat
  9. já si ho koupila taky a jsem s ním moc spokojená. jedniné co mi na něm vadí je jeho trochu lepkavá konzistence, ale pokud potřebuju dobré krytí a celodenní výdrž tak je skvělý! u nás v drogerce měli odstínů 5 :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vážně se neotírá? Mě strašně vadí když třeba smrkám a setře se mi a nebo když sem třeba opřená rukou takže ho mam pak na ruce tak hledám nějakej který se neotírá..

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tenhle make up od Rimmelu používám taky a naprosto mi vyhovuje : ) Pro mě je docela těžké najít světlý odstín který by nebyl do oranžova a tenhle v odstínu 100 Ivory mi naprosto vyhovuje : ) Dodá bledé pleti přirozenou barvu. Jen se musí pořádně rozetřít a nenanášet silné vrstvy. Jinak mě jeho hustší konzistence vyhovuje, já zase nemám rády ty make upy ze kterých mám pocit že se rozetírají moc snadno : D Tenhle právě díky té konzistenci tak dlouho vydrží. A stačí mi přepudrovat se jen ráno a celý den jsem spokojená a mám ze sebe dobrý pocit : ) Chystám se na svém blogu o něm taky napsat článek a chtěla bych přidat i fotky, ale teď v zimě je to s focením tragédie... Tak uvidím jak budu mít čas a chuť : D

    OdpovědětVymazat
  12. Misha: já smrkám celý den a vážně se neotírá a drží!

    janush:): naprostý souhlas

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, to jsem zapomněla dodat : ) Taky pořád smrkám a rozhodně drží : ) Ještě jsem ani jednou nezaznamenala na papírovém kapesníku obtisk a to je pro mě hodně velké plus : )

    OdpovědětVymazat
  14. také ho mám a je to jeden z nejlepších make-upů, co jsem kdy používala :)

    OdpovědětVymazat
  15. Už jsem o něm slyšela docela dost pozitivních názorů, takže přemýšlím o tom, že si ho pořídím :D.
    Zvu tě k sobě na giweaway :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)