úterý 6. prosince 2011

Narozeninové dárky

Tak jsem byla asi moc hodná a dostala k narozeninám spoustu nové kosmetiky, kterou teď intenzivně testuji. U některé to chce ještě nějaký čas, než jí budu moci trochu posoudit a zjistit, jak moc je pro mě užitečná :) Fotkami oblečení vás zatěžovat nebudu, jediná výjimka na fotce je XL psaníčko, ze kterého mám velikou radost a tak nějak zůstalo v záběru :)



Pár drobností na fotce chybí, ale určitě se o nich časem zmíním. Takže kromě psaníčka mi do sbírky přibyla sada na čištění pleti od Biotherm, lesk na rty Lancome Juicy Tubes, sada od Biodermy - tentokrát zelená řada - čistící micelárka a sérum na rozšířené póry. Dále pak rtěnka od Benefitu, dárková kazetka s vůní Trésor in Love + dvě miniaturky od Lancome a pak ještě tužka na oči a lak Sephora.




Trésor in Love jsem si přála už dlouho! Je to sladší vůně ideální na zimu. Zatím pokaždé, když jsem se navoněla, tak vůně vzbudila pozitivní ohlasy, za což jsem ráda, protože není nic horšího, když se navoníte a vašemu okolí smrdíte :) A taky mám ráda malou růžičku na flakonku, která se dá nosit jako prstýnek.




O této sadě vám napíšu až jí pořádně ozkouším a taky až pocítím rozdíly oproti růžové řadě, kterou jsem dosud používala.





O lesku Juicy Tubes vám také povím někdy jindy, protože se stále snažím přijít na to, čím je tak pověstný...





Laků na nehty si u mě moc neužijete. Jsem takový lakový antitalent a nejsem na ně tolik náročná, jako slečny, co jich mají desítky. Takže mě tenhle od Sephory velice vyhovuje. Je to už druhý v mé skromné sbírce a nejvíce se mi na něm líbí malý, krátký zakulacený štěteček,který mi maximálně vyhovuje! Navíc i schnutí a krytí laku je pro mě vyhovující, takže pro mě je to ideální lak. Barva je bez třpytek a pro mě je to nejhezčí možný odstín červené barvy - ani moc tmavá ani příliš světlá.



Čistící emulzi a vodu Biotherm taktéž ještě potřebuji vyzkoušet. Zatím to vypadá, že čistících a micelárních vod mám dostatek na celý příští rok, takže bůhví, kdy dojde řadu na tuto :)







Rtěnka od Benefitu mě mile překvapila. Sama jsem se po ní nikdy extra nedívala a asi by mě nenapadlo jí vyzkoušet. Takže jsem ráda, že teď tu možnost mám. Co mě nejvíc baví je její barva - lososová růžová se zlatým odleskem. Barva rtěnky je hodně sytá a dobře kryje. Jediné co mi trochu vadí je, že cítím drobounké třpytky na rtech a rtěnka není tolik krémová. Drží ale obstojně a spolu s tou od Rimmelu z kolekce Kate Moss jsou teď mé nejoblíbenější a nejpoužívanější.










Zbytek věcí bude někdy příště. Mám pocit, že celý příští rok nemusím snad nic nakupovat, protože jinak mi prasknou skříně a budu se muset malovat tak 6x denně :) Něco mi ale říká, že to dlouho nevydržím a brzy zas něco pořídím. Btw. mě stále zajímá kosmetická řada Topshopu, na kterou stále nemám čas se jít podívat, takže jestli někdo z vás už byl a něco pořídil, tak se svěřte :)

11 komentářů:

  1. Trésor in Love mám a voní naprosto božsky.Zbožnuju
    ji:) Lak a rtěnka mají pěknou barvu
    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Uaaaa, potřebuju tu rtěnku!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. no teda! ty jsi musela být ale vážně moooooc hodná :))))))) přesně to od Biodermu mám také a jsem s tím moc spokojená! Už nic jiného na pleť nechci :) koupila jsem si dokonce tuhle sadu už druhou do zásoby :) a moc se mi líbí rtěnka, parfém ... no všechno prostě :D těším se na recenze! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, ty jsi asi nejhodnejsi slecna pod sluncem :D Jinak tu rtenku od benefitu mam taky, akorat v jinym odstinu a taky ji mam moc rada, super pigmentace a vubec nevysusuje rty!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak rtěnka od Benefitu je božská!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Viennettka + Noogeta : má vážně zajímavou barvu, až mi jednou dojde, nevím jak najdu náhradnici, protože takové odstíny moc často nepotkávám :)

    angellovely-things: tak to ráda slyším, doufám, že budu stejně nadšená

    PlumFoolery: no, sama jsem byla svou hodností překvapená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, krásné věci! Já jsem nakonec spokojenější s růžovou řadou Biodermy, ale mám také obě. :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak ta rtěnka, ta ovsem vypada lu-xus-ne!
    a tady byl fakt nekdo hodny:-)
    zelenou radu od biodermy jsem zkousela, ale prilis me nezaujala:( ten kremik na pory mi zmolkoval, byla jsem zklamana:(

    OdpovědětVymazat
  9. Tu rtěnku mám taky, je úžasná:)))!

    OdpovědětVymazat
  10. já chci tu vůni taky :D !!! :(

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)