pondělí 19. prosince 2011

Moje dojmy z mojesminky.cz

Tak už jsem ani já neodolala a vyzkoušela nákup na www.mojesminky.cz . Bohužel jejich dekorativní kosmetika mě stále nezaujala, hlavně svým vzhledem. Ke kvalitě se samozřejmě vyjadřovat nemůžu, ale jsem jedna z těch, co se dívá i na obal a když se jí něco nelíbí, tak si to nekoupí (pokud se tedy nenakupí tuna báječných recenzí, která mě přesvědčí o tom, že přicházím o hodně, že nemám nějaký oční stín nebo pudr :). Každopádně co mě ale zaujalo, byla přírodní kosmetika Amie. Ne že by mi šlo až tak o to, že je přírodní, to je mi celkem jedno, ale na první pohled se mi celá řada zalíbila a tak jsem si řekla, že zkusím něco otestovat. Než ale začnu chválit nebo hanit to, co jsem si objednala, ráda bych se vyjádřila k e-shopu obecně.





Co se mi líbí:
- stránky jsou celkem přehledné a rozdělené podle jednotlivých kategorií kosmetiky
- nakoupené zboží vkládáte do kabelky, místo do klasického košíku
- poměrně rychlé vyřízení objednávky i dodání zboží (cca 2dny od připsání částky na jejich účet)
- rychlá odpověď na můj dotaz
- dárek k nákupu - dazzle dust pigmenty 3ks
- složení produktů
- poštovné zdarma (při platbě předem na účet)
- skladem je většina produktů
- specielně obaly značky Amie se mi líbí, přijdou mi roztomilé a hravé


Co se mi nelíbí:
- konkrétně když jsem si vybírala produkty od Amie, tak jsem postrádala popis výrobku ve smyslu -> peeling/maska/tonikum atd. - pod produktem sice bylo uvedené jak se výrobek používá, ale radši bych se podívala a hned viděla, že New Leaf je peeling a ne jen čistící emulze. Možná je to jen můj subjektivní pohled, ale já mám ráda všechno vypsané jako pro blbce :)
- nelíbí se mi odstíny vzorečků pigmentů, ale za to samozřejmě nikdo nemůže a je to jen můj problém :) bohužel modrá, červená ani žlutá nejsou mí favorité, ale samozřejmě jsem ráda, že jsem si je mohla vyzkoušet a zjistit tak, že jsou vážně super pigmentované - takže tuto výtku berte spíš s nadsázkou






vzorky dazzle dustů jako dárek









Peeling New Leaf jsem si pořídila hlavně protože ten předchozí od Yves Rocher mě příliš nezaujal svou parfemací. Navíc jsem ho už téměř dodělala a chtěla jsem zkusit něco nového. Hledání toho nejlepšího peelingu bude asi trochu oříšek. Stále ne a ne najít ten perfektní. Ani vůně New Leaf mě neposadila na zadek. Jeho tuxtura je o něco drsnější než na jakou jsem byla zvyklá u toho od YR. Vůbec mi to tedy nevadí, naopak to uvítám, protože jsem zastáncem teorie, když už peeling, tak pořádný. Pleť je po použití krásně jemná, ale že bych si všimla změkčení pleti, to ne. Peeling tedy plní svou fuknci obrušování pleti, ale stejně pořád čekám na nějaký báječný, úžasný, voňavý a hydratační peeling, ze kterého budu odvařená a řeknu si, to je ono!







Amie Spring Clean je pleťová maska. Pro ty co zajímá podrobné složení odkazuji na obrázek z oficiálních českých stránek. Tato maska je pěkně zeleňoučká, takže pokud chcete někoho vyděsit k smrti, doporučuji nanést a počkat ve tmě za dveřma a infarkt vyděšeného je zaručený :) Přišla jsem si vážně trochu jako bahenní příšera. Ale vás asi víc zajímá co maska umí. Když jí srovnám s tou od Clinique, kterou mám, tak po téhle vám tolik neztuhne obličej. U Clinique je to až trochu extrémní a máte pocit, že vám kůže praskne. Amie zasychá docela pomalu a obličej nebudete mít tolik ztrnulý. Jelikož je to cooling mask, tak po nanesení ucítíte příjemný svěží pocit díky peprmintu. Po smytí jsem měla pleť vážně super jemnou (před maskou jsem použila ještě Amie peeling). No ale teď vám úplně nevím, jestli její účinky jsou chvályhodné. Nechci to svádět jen na tuto masku, ale moje pleť se nějak zhoršila hned po tom, co jsem masku několikrát použila. Jakože mi vyskákaly pupínky a to jsem předtím neměla ani jeden. Nechci tvrdit, že je to jen vina masky, vina může být úplně jinde, jen říkám své dojmy po použití. Bohužel jsem si nevšimla, že by maska s pupínky zatočila. Ale tak uvidíme, dám jí ještě tak měsíc a buď poletí definitivně do koše nebo jí budu používat jako bahenní masku na nohy :) Při nejhorším mám pořád tu od Clinique, která s pupínky zatočit umí.








Pokud se chcete počíst a dozvědět se třeba i o historii této značky, doporučuji si počíst zde. Pro ty, které tohle příliš nezajímá, tak jen zkráceně:

Veškeré produkty jsou jemné, obsahují okolo 95% ovocných a přírodních rostlinných složek, které jsou v harmonii s pokožkou. Jsou vhodné pro všechny typy pleti a především pro citlivou, mastnou nebo náchylnou k pupínkům.


- netestováno na zvířatech!

- neobsahuje: parabeny, minerální oleje, sulfáty, geneticky modifikované ingredience nebo produkty zpracování ropy
- vhodné pro vegetariány i vegany


Takže takové konečné resumé. Přírodní kosmetika holt asi nebude pro mě. Moje kůže je zřejmě léty navyklá na své dávky chemie a příroda jí nevoní. Možná je to jen špatné načasování, třeba v létě bych byla nadšená, nebo na jaře...a nebo prostě nikdy nebudu. Vegani asi skáčou radostí, že se mají čím mazat a čistit a já jim tu radost nechci kazit. Ostatně každý ať si používá co chce, když se mu to líbí a vyhovuje. Vítě, že jsem pro každou (kosmetickou) špatnost a ráda zkouším všechno nové a nepoznané. Ale pro nějaký čas nechám uležet myšlenky na bohulibé přírodní přípravky někde hodně vzadu v hlavě a budu se držet těch osvědčených chemických. Ostatně stejně radši chodím vymetat parfumerie, lékárny a drogerie, kde je o poznání více koncentrace chemie :)

Máte zkušenost s tímto e-shopem nebo konkrétně s výrobky AMIE??

3 komentáře:

  1. S obchodem zkušenosti nemám, ale určitě vyzkouším, odličování je mým koníčkem:-)
    Dovoluji si vás pozvat na můj GIVEAWAY:
    http://levanduleodlutense.blogspot.com/2011/12/giveaway-kosmeticky-balicek.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já od Barry M mám taky vzorky pigmentů a došli mi hned asi den po objednávce :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Obchod mojesminky.cz jsem objevila relativně nedávno, ale na objednávku se chystám a těším. Poštovné zdarma potěší (kéž by jim to chtělo vydržet!), vzorečky navíc také. Stránky mají udělané hezky; oceňuju i blog, kam slečna dává fotky líčení zkoušené přímo na sobě. Její vlastní stránky rovněž sleduji, a jsou to fakt skvosty! Kéž bych se jednou naučila takhle líčit! Zálusk mám hlavně na pigmenty - už z několika stran slyším, že jsou kvalitní a že se i vyplatí na rozdíl třeba od Nyxovských pigmentů, které jsou za třetinu ceny. Mno, budu to muset osobně vyzkoušet :)
    A ta tebou zakoupená kosmetika vypadá dobře, a obaly mají fakt pěkné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)