středa 14. prosince 2011

miš maš

Jak název napovídá, dneska to nebude moc dávat (hlubší) smysl. Pár drobností, co se mi za poslední dobou nashromáždilo doma. Možná by se to dneska mohlo jmenovat i nechci slevu zadarmo, ale to nechám na vás. Bohužel ve škole začíná přituhovat a nějak nevím, co dřív. Obávám se, že budu muset najet na zkouškový režim a denně se tu nového článku asi nedočkáte. Snad na mě úplně nezapomenete a odpustíte mi to :) Hned jak dokončím zkoušky a zápočty a budu mít zase více času tak vám to vynahradím. Snad to teda nebude až na jaře, protože u některých předmětů, co letos mám, bych se ani nedivila :)








Lak z H&M jsem sehnala ve výprodeji za 30 kaček. Strašně se mi líbila jeho sytá oranžová barva. Nečekaně i dobře drží a neolupuje se, což jsem tak trochu neočekávala. Takže jsem mile překvapená a lakuju jako o život :)







Na Super Stay Gloss od Maybelline jsem narazila v Rossmannu ve výprodejovém stojánku. Přiznám se, že jsem ho nikdy neviděla. Takže nevím, jestli jsem ho léta v regálech přehlížela, nebo je to nějaká novinka (potom ale nechápu, proč by byl hned ve výprodeji). Ať je to jak chce, prostě jsem si ho koupila (tuším, že byl za 69 Kč). Lesk slibuje až 12h výdrž - haha. Tvoří ho dvě části - barva a průhledný lesk. Nejdříve se tedy nanese barva a až zaschne, tak se přetře průsvitným leskem. Průhledný lesk je hodně lepivý, ale po nanesení je efekt vážně pěkný. Chtěla jsem vám ho na rtech vyfotit, ale když už chytnu světlo, tak pak zas vypadám jak postižená obrnou, takže jsem to odpískala a vyfotím vám někdy něco jiného :) Lesk mi strašně připomíná podobný výrobek od E.L.F ale tento narozdíl od elfího voní a uměle nesmrdí. No, a co se té výdrže týče - oběd přežil jakžtakž a po něm byl ještě trochu viditelný. 12 hodin vám ale určitě na rtech nevydrží. Možná jedině když si lehnete někam do výlohy, nebudete se hýbat, jíst ani pít. Ale to jsem nezkoušela, takže vám to s určitostí nepovím.





Jemná nude barva - co jiného byste u mě mohly očekávat, že :)





Jumbo tužka na oči Sephora byl dárek k narozeninám. Teď se můžete pokochat její krásnou barvou. Pro mě je momentálně tato fialová nová černá a používám jí denně.







Mini řasenku Lancome Precious Cells jsem už také konečně ozkoušela a musím vám říct, že je tragická! Má ten nejdebilnější kartáček na světě a nalíčit s ním řasy je teda něco! Kartáček je divně placatý a prostě jsem z něj jedině nervní. Řasy nijak nenatočí, objem taky nulový ovšem černou barvu jsem měla až na čele. Fujky, fujky už nikdy více jí nechci ani v mikro verzi.













Na Dermacol mají až do Vánoc v Rossmannu slevu, takže jsem se pochopitelně zásobila mým oblíbeným tónujícím krémem. Konečně jsem sehnala odstín Natural a kdykoliv nemám chuť matlat na sebe make-up, nahodím jen tento krém a mám hned lepší pocit, že nevypadám jako mrtvola :)


Dneska jsem vás asi moc nepotěšila ani nepobavila, ale slibuju, že vám to po zkouškách vynahradím! A vy se taky pořádně učte, ať jsme vzdělaný národ :)

14 komentářů:

  1. Ta tužka je naprosto nádherná. Zítra jedu do Pardubic tak se mrknu do Sephory a určitě si ji pořídím. A s Lancome řasenkou jsem naprosto spokojená. U mě fungovala jak měla.
    http://www.curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tužka na oči mně dostala. Také posledné dobou hodně sklouzávám k takové barvě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj ja sa pridávam, tá ceruzka (tužka:) je naozaj krásna! Inak pekný H&M lak, s ich lakmi mám veľmi dobré skúsenosti!


    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. prima článek, tužka krásná, a můžeš napsat prosím cenu? díky. míša

    OdpovědětVymazat
  5. unknown: dostala jsem jí, takže přesně nevím, ale je to něco mezi 190-250 Kč maximálně :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten dermacol je vážně dobrý!

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ať se ti hlavně zkoušky vyvedou!

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou mně se tyhle miš maš články líbí! :) A výprodeje Maybelline v Rosmannu jsou super, sehnala jsem tam minerální make up který jsem viděla jen v Itálii ale u nás ne :))

    OdpovědětVymazat
  9. ten lak nemá chybu, jen už doma mám asi tři tohoto odstínu

    OdpovědětVymazat
  10. to od dermacolu rozmýšľam už dlhšiu dobu, že si kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lak máš skvělou barvičku ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já si před týdnem koupila v h&m taky tenhle lak, akorát v tmavě modrý barvě - petrolejový a jsem nadšená, navíc stál 20 kč, tak si možná koupím do zásoby.
    Většina výrobků co jsou ve výprodeji, dřív nebyli k mání v rossmannu, taky mě překvapilo, že do výprodeje dají věci, co jiny nemají v nabídce:)

    OdpovědětVymazat
  13. já byla v háemku a vubec jsem tam nenašla laky a ty líčidla,bud jsem slepá nebo blbá :D chtěla bych zkuzit kosmetiku z HaM,máš od nich něco?
    Helena's blog

    OdpovědětVymazat
  14. Souhlasím ta Lancome řasenka je vážně votřesná!!! Letěla hned do koše! :-///

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)