úterý 20. prosince 2011

Loreal Renewal Lash Serum

Jdu možná už trochu pozdě, protože tento výrobek nepatří mezi horké novinky. Novinka to byla někdy koncem roku 2009. Celá léta jsem kolem séra chodila a nijak si ho nevšímala. Mezitím jsem používala na řasy Taliku a byla náramně spokojená. Jenže ta mi už došla a další se mi zatím kupovat nechce :) A protože jsem trochu postižená a ráda mažu každé zákoutí svého těla, začala jsem pátrat po nějaké vyživující řasence. A protože na trhu takových přípravkům tolik není a většinou jsou drahé, dalo mi chvíli zabrat, než jsem objevila tuto. Ona to vlastně ani není řasenka - následující fotky vám to názorně dokáží. Ale abyste pochopily, o čem vlastně mluvím, tak je to sérum reaktivující řasy od Lorealu. A nevím jestli je to tím, že by na trhu definitivně končilo, nebo něco podobného, ale každopádně jsem ho objevila ve výprodeji za 89 korun. Původní cena 400. Takže samozřejmě jsem neodolala a musela ho vyzkoušet.






Abych vás nemátla, tohle sérum není primárně určené na prodloužení řas. Sérum jen řasy posiluje a eliminuje jejich vypadávání. Teď v zimě se hodí posilnění každé buňky v těle, tak proč neobohatit i řasy. Sérum se používá 2x denně - ráno pod řasenku a večer na dobře odlíčené řasy. A po měsíci používání vidím první výsledky. První a nejznatelnější je každopádně fakt, že jsem neviděla vypadlou řasu ani nepamatuji! Občas se mi při odličování stalo, že nějaká vypadla, ale teď vážně ani jedna. A taky mám vážně seriózní pocit, že mé spodní řasy jsou o chlup (doslova) delší. Jako není to taková bomba jako Talika, tam jsem viděla markantnější rozdíl, ale abych Lorealu nekřivdila, tak řasy vážně nepadají a lépe drží a tím pádem se i dobře líčí řasenkou.



Jediné, co mi teda vadí je šíleně futuristický aplikátor, kterým je vážně umění na řasy sérum nanést. Nevím jaký genius ho vymýšlel, ale myslím, že obyčejný řasenkový kartáček by odvedl mnohem lepší službu.






Pro názornost jsem se vám vycvakla spolu s divno-aplikátorem. Občas mám obavy, že si s ním vypíchnu oči, ale pro krásu se holt musí trpět :)








Co vy, znáte ho? Používáte nějaká séra na řasy? Nebo to považujete za zbytečné? Uvítám vaše doporučení na ještě lepší a účinnější séra :)

14 komentářů:

  1. Vypadá to zajímavě, ale neviděla jsem prodávat. Potřebuji teď něco pro maminku, je těžce nemocná a nedávno držela děsně přísnou diteu. Děsně moc jí začaly vypadávat řasy a ty co jí rostou jsou kraťounké...myslíš, že by ta Talika byla vhodná? Osobně nemám zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa paci ten nazov - futuristicky aplikator :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Shaki: Talika pomáhá i lidem po chemoterapii a co jsem slyšela, tak jim řasy narostly zpět :) Jinak ještě na trhu má něco podobného i Dermacol a vypadá to jako bílá řasenka a to má srovnatelné účinky s tímto od Lorealu. Ale vyloženě na růst řas bych doporučila hlavně Taliku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mam, pouzivala jsem, nefunguje....ja mam pocit, ze na me rasy totiz nefunguje vubec nic :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja sem ho strasne chtela tohle serum, ale pak sem zjistila ze uz ho nedelaj, aspon teda v Anglii ne. Tak sem si poridila Etude House - My Lash Serum. Moc sem necekala, a ani necekam (pouzivam tak dva tri tejdny). I kdyz musim uznat ze mi pripada ze to ty rasy trosku protahlo.. i kdyz teda vic na pravym nez levym oku:D Uvidim, jestli si to casem zaslouzi vlastni recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tnhle výrobek jsem nezaznamenla, ten aplikátor mi přijde docela děsivej...
    Přiznám se, že séra na řasy nepoužívám, řasy mám dlouhý, hustý a tmavý-takže bych ani nemusela používat řasenku, jak mi tvrdí manžel, ale říkej to tohle kosmetickýmu nadšenci:)

    OdpovědětVymazat
  7. Plum: asi máš dostatečně kvalitní svoje řasy :)

    cityscape-bliss: já ho viděla naposled v Sephoře, ale je to už docela dlouho.

    Noogeta: tak to tiše závidím, protože já mám spíš takové chudé smetáčky :) a každou vzpruhu uvítám :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty jo skvělý tip :)
    já teď mám zase sérum na růst a pomáhá to :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem žádné takové sérum na řasy nepoužívala, ale to víš, že mě také lákají :D zrovna dnes jsem koukala na to od Dermacol :))) a ta Talika mě ládá hodně uvidíme no ;) ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Uz mam na toto tema pripraveny clanek a naprosto souhlasim! Vidim vysledky nejen na dolnich rasach, ale povyrostly i ty horni. Opticky jsou hustsi, mene padaji a vypadaji lepe. A to pouzivam jen 1x denne=)

    OdpovědětVymazat
  11. Séra nepoužívám. Přijde mi, že stejně nefungují.
    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Nikdy jsem nic takovýho nepoužívala, protože moc nevěřím tomu, že by se s mýma řasama mohl stát zázrak :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Já ho mám taky a jsem celkem spokojená, na to, že jsem nepočítala s tím, že by fungoval. U dolních řas pozoruju jak na délce, hustotě, ale i kvalitě, ty vrchní sice nic moc, ale alespoň jsou pevnější a odolnější... :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)