pátek 23. prosince 2011

La Roche-Posay Lipikar Xerand

Díky spolupráci s obchodem la-roche.cz specializovaným na kosmetiku La Roche Posay. Jsem měla možnost vyzkoušet několik výrobků. Jedním z nich je krém na ruce Lipikar Xerand. Tento krém je určený zejména na hodně suchou pokožku rukou, což momentálně splňuji (ta zima dává zabrat úplně celému mému tělu a ruce jsou na tom asi nejhůř). Jelikož si často myji ruce, musím si je i často mazat a moje spotřeba krémů značně roste (celá limitovaná winter kolekce je definitivně pryč:) . 

A co se mi na něm líbí nejvíce? 

- jeho malé a skladné balení (usídlil se na mém pracovním stole)
- je voděodolný a rychle se vstřebává
- obnovuje hydrolipidický film rukou
- velice decentní parfemace
- je bez parabenů (což je mi sice trochu jedno, ale někdo by to ocenit mohl :)




Lipikar je kompletní řada péče o tělo a konkrétně Xerand je péče určená pro hydrataci a ochranu pokožky rukou.







Takže na denní užívání je jako stvořený, protože se vážně super rychle do kůže vstřebá a hned pak můžete třeba psát na počítači a nemít od toho celou klávesnici umatlanou :) A zároveň není krém tekutý, což také nemám ráda. Velice mile mě potěšila i jemná parfemace.

Za 50 ml krému zaplatíte 119Kč a koupit si ho můžete zde :)

Znáte ho nebo dokonce samy používáte?? :)

12 komentářů:

  1. Jak tak koukám, tak teď všechny české blogy budou zahlcené kosmetikou La Roche, Bioderma, Vichy a dalšími, takže jsem ráda, že jsem spolupráci odmítla a nepůjdu ve stádečku. Ale ne že by mě to trochu nemrzelo, třeba zrovna La Roche mám ráda a plánuju od nich vyzkoušet víc věcí. Jen si je budu muset koupit sama, no :-)

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem se podivila, kolik nás je :) ale protože mám lékárenskou kosmetiku ráda, tak jsem neodmítla :)

    OdpovědětVymazat
  3. No mně spíš vadilo to diktování kolik postů musí být měsíčně, kolik tam musí být odkazů... Jako jasně, že by se mělo uvést kdo výrobek poskytl na recenzi, ale většině firem stačí jedna věta napsaná drobným písmem pod článkem, tak nevím, proč bych měla zahltit příspěvek odkazy. Kdyby mě nikdo neomezoval, tak to taky beru, ale do toho jak často přispívám si kecat nenechám.

    OdpovědětVymazat
  4. to naprosto chápu :) jelikož se ale snažím přispívat denně (když nepočítám teď zkouškové obd.) tak mi je jedno kolik článků má měsíčně být a odkazy jsou holt něco za něco :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na tuhle spolupráce také kývla, protože jak už jsem psala na blogu poslední dobou si nemůžu vynachválit výrobky hlavně od Bioderma takže ráda vyzkouším i více věcí :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Taky koukám, kolik blogerek oslovili....to si myslím, že nebyla moc dobrá strategie, tím brzy hodně lidí znechutí :(

    Já jsem teda se spoluprací souhlasila, a to z důvodu, že jsem zrovna u jednoho z eshopů chtěla sama nakoupit a mám k recenzi výrobky, které jsem sama plánovala nakoupit...nicméně uvidíme, jak se tato spolupráce vyvrbí....zatím jsem nabídky odmítala, tak jsem zvědavá, co vzejde z tohoto...

    S argumenty viennettky souhlasím, proto jsem zvědavá, jak to bude vypadat, sama jsem jim psala, že odmítám mít z blogu billboard a nejsem osumnáctka co nadšeně přijme cokoli zdarma, pač jí na to nestačí kapesný :)

    OdpovědětVymazat
  7. Viennettko opět jsi stoupla v mých očích, i když v tomto případě bych i chápala aspoň spolupráci zkusit kvůli výrobkům samotným, přece jenom peníze nerostou na stromech a při neúnosném diktátu jí případně později přerušit...

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem na spolupráci kývla a ne proto, že bych byla ráda za jakoukoliv nabídku a to množství odkazů mi přijde dost násilné a pro čtenáře možná až moc odrazující, každopádně mám kosmetiku od Biodermy ráda a můj blog jde směrem kosmetických výrobků, takže proč tu spolupráci nezkusit, navíc je to moje první spolupráce s kosmetickou značkou. Jak říká Dejnicka, kdykoliv jde ta spolupráce prostě ukončit kdyby mě to "diktování" nějak obtěžoval a nevyhovovalo..

    OdpovědětVymazat
  9. tahle značka je skvělá..mám od ní makeup a je ten nejlepší ze všech co jsou vubec na trhu..zůčastni se mé giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    OdpovědětVymazat
  10. Me moc nevadi, ze oslovili tolik blogu, ale co mi vadi je to ze v tom maji sami bordel. Preci jen je trosku nedomyslene, ze si kazdy vyberem co chcem, ale bojim se, ze pak ve finale bude na X blozich ve stejnou chvili recenze na ten samy produkt. Myslim, ze meli nekomu nabidnout jen biodermu, nekomu jen vichy atd....Napad dobry, bohuzel nedomysleny:-/

    OdpovědětVymazat
  11. A ja si furt vsechno kupuju sama.. Pffff!:D A ted k clanku..Ja mela od La Roche balzam na rty a byl vybornej, ale prisel mi hrozne 'jednoduchej' co se tyce slozeni, takovej obycejnej luj to skoro nazvala. Neni ten krem taky trochu obyc? Nebo je fakt spesl ze ta stovka se vyplati? x

    OdpovědětVymazat
  12. já určitě nikoho neodsuzuji, že s někým spolupracuje nebo ne a určitě nejsem z těch, co by kývly na všechno - několik nabídek předtím jsem odmítla a tato je první, která mi přišla zajímavá, nejen protože sama Biodermu nebo Vichy ráda používám a ten, kdo to tu čte nějaký čas to ví :) uvidíme, jak to celé dopadne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)