pátek 16. prosince 2011

Kosmetika roku 2.část

Dneska tu máme pokračování kosmetiky roku z minula :) Tato část je o pečující kosmetice a dál už asi více říkat nemusím. Ceny získávají...




Kdo by neznal pověstnou Biodermu. Micelární voda Senzibio H2O je určená na citlivou pleť a je to ta nejlepší micelární voda na světě. Kdo vyzkoušel, ten vám to nejspíš i potvrdí. 

Stejně jako je při čištění obličeje číslem 1 Bioderma, při odličování očí je nejlepší dvousložkový odličovač Yves Rocher s chrpou. Kdo můj blog čte od jeho počátků, asi moc dobře ví, jak tento odličovač miluju a jsem mu věrná už roky. A rozhodně nemám v plánu ho měnit, protože je jediný, který mé citlivé oči snesou a výborně odlíčí jakékoliv líčení.



Očních krémů jsem sice za tento rok tolik nevyzkoušela, ale z těch všech mi tento od Dermacolu vyhovuje nejvíce. Zatím nepotřebuju extra protivráskové nebo bůhví jaké krémy, ale tento používám, aby mi nepnula pleť v okolí očí. Používám ho ráno a výhodou je, že není mastný, rychle se vstřebá a dá se použít pod make-up.
 


Clinique anti-blemish oil control cleansing mask je vážně hit, pokud máte jako já mastnou pleť a sem tam nějaký ten pupínek. Maska je takové to typické jílovité "bahýnko" a pleť báječně do hloubky vyčistí. Pro suchou pleť bych jí ale nedoporučovala, protože pleť trochu vysušujeJednou za týden jí aplikuju na obličej a pak si jen užívám ten pocit, když jí smyju a pleť je jemná a čistá.



Normaderm od Vichy používám když se mi objeví nějaký ten pupínek nebo jako "desinfekci" když si čistím obličej (čti jako nimrám černé tečky :). Názory na Vichy se liší člověk od člověka, ale mě funguje perfektně a pupínků mě zatím zbavil vždycky a taky musím podotknout, že pěkně voní.


Lak na vlasy Taft je asi první lak, který mi vyhovuje. Vlasy dobře zafixuje a zároveň je neslepí a nezacuchá. Do nejlepších produktů určitě patří!

 

I když jsem s používám sér začala až ke konci roku, můžu sama za sebe říct, že sérum od Dermacolu Stress control mi maximálně vyhovuje. Je lehké, nemastné a co mě na něm nejvíce baví, že pleť po ránu probudí, protože voní po citrusech a je hodně svěží.


Šampuk Jumping Juniper od Lush se stal mým miláčkem nejen díky své vůni levandule a limetek, ale i tím, že díky němu si nemusím mýt vlasy každý den! Mám pocit, že snad nikdy nedojde a pokud se tak jednou stane, určitě si pořídím další. Pokud máte vlasy se sklonem k rychlému maštění, bude tohle něco pro vás.


Kategorie čistících přípravků je obsáhlá.  Tekuté mýdlo od Clinique si mou přízeň získává již několikátou sezonu po sobě. Používá se již na očištěnou pleť a dočišťuje jí. Mám ráda praktické pumpičkové dávkování a tentokrát mi ani nevadí nulová parfemace. Navíc pleť po jeho použití není vysušená.







Léto je sice za námi a do dalšího ještě nějaký ten měsíc zbývá, ale můžeme na něj zavzpomínat alespoň prostřednictvím kosmetiky. Zatím nejlepší opalovací krém, který jsem měla je Clear Protect od Garnier. Jedná se o průhledný gel, který krásně voní a nevytvoří vám na těle bílé mapy, jako to mají ve zvyku jiné opalováky. Navíc po jeho použití je kůže taková hezká a jemná :) Už se těším, až se zase budu moci natřít a slunit!



V letních záležitostech pokračujeme. Objevila jsem báječnou multifunkční tyčinku s vysokých ochranným faktorem od Avéne, která mé rty neobarví na mrtvolně bílou. Krásně voní, balení je celkem velké a tak nějak jí používám celoročně.




Poslední letní vzpomínka se týká třpytivého tělového mléka Summer Glam od Balei. Jeho krásná kokosová vůně a jemný třpyt je ideálním doplňkem během slunných dní. Už se nemůžu dočkat, až bude zase teplo a příležitost k tomu ukázat nohy natřené právě tímto mlékem, které září a jsou příjemné na dotek.






Peelingové mýdlo Pískomil od Lush si mé srdce získal. Bohužel letos v nabídce končí. Mýdlo má příjemnou svěží vůni citrusů a obsahuje písek, kterým si bezvadně vydrhnete i super zašpiněné ruce (případně jiné části těla). Mám sice jeden kus v zásobě, ale doufám, že Lush přijde s podobnou vychytávkou a budu mít adekvátní náhradu.



Čistící gel Loreal Pure zone obsahuje odnímatelnou destičku CleanPod, díky které si vyčistíte každý pór na obličeji. Musím uznat, že od doby, kdy ho používám se mi černé tečky objevují méně a není nutné je tak často manuálně odstraňovat. Doporučuji i peelingovou oranžovou verzi, která má i jemnou parfemaci.








Co se termálních vod týče, rozdíl mezi nimi příliš nevidím ani necítím. Jediný důvod proč jsem vybrala tuto od Avéne je ten, že mi připomíná dovolenou v Paříži, odkud jsem si jí také přivezla. Bez termální vody si už svůj "kosmetický život" nedovedu představit a používám jí denně :)





V první části jsem se zmiňovala o jednom balzámu na rty, dneska pokračuji a jako druhý nejlepší je pro mě tento od Biotherm. Budu se stále opakovat, ale je příjemný, účinný, voňavý a prostě jedním slovem báječný.





Další z nejlepších produktů je krém na ruce L´Occitane. Pravidelní čtenáři ho už důvěrně znají. Pro ty, co o něm slyší poprvé - úžasně voní, skvěle hydratuje, má stylové tubičkové balení a vyléčí vám i ty nejsušší ruce na světě.


Srchové gely se u mě v koupelně tolik nestřídají. Jsem věrná vesměs všem od Palmolive (např. olivový nebo třešňový). Nejoblíbenější ze všech je však tento Thermal Spa s jemnými peelingovými zrníčky. Miluju jeho svěží vůni a nedovedu si představit, že bych se jednoho dne probudila a v obchodech by se už neprodával.
Denní matující krém od Ryoru si své prvenství v kategorii krémů patřičně zaslouží. Není mastný a přesto pleť dobře hydratuje, příjemně voní a je vhodný i pod make-up. Co více dodat?




Kondicionér od Yes to... je prostě pro mě jedničkou roku. Možná by mu sedla i kategorie objev roku. Nádherně voní, vlasy jsou po něm jemné a rozčesávají se samy. Navíc je tohle první kondicionér, který když si (někdy omylem) nanesu na celé vlasy, tak mi je neumastí a nezplihnou.



Balzám na nehty a kůžičku v okolí od Bi Mat Cay splňuje moje očekávání - rychle se vstřebává a nemám od něj mastné ruce. Navíc výborně pomáhá na záděrky v okolí nehtů. V době mé nemoci jsem ho využila i jako krém na odřený nos. Škoda jen, že se neprodává ve větším balení.



Gel na lokální ošetření pupínků od Clinique je asi první z kategorie lokálních "zmizíků", který vážně pomáhá a viditelně s pupínky zatočí! Ještě nikdy předtím mi žádný výrobek nepomohl tak dobře jako tento.





Po delší úvaze jsem vyhodnotila jako nejlepší suchý šampon roku ten od Batiste. K tématu suchých šamponů se už asi nemusím vracet, protože ten kdo je jednou okusí, určitě sám zjistí, jak moc jsou užitečné. Batiste jsem zatím objevila v síti drogerií Pemi.

Tělový scrub roku nebylo tak těžké vybrat. Nejlepší svými účinky i svou svěží vůní je olejový body scrub od Oriflame se zázvorem. Kůže je po jeho použití přímo božsky jemná a příjemná na dotek. Navíc není nutné ani používat žádná tělová mléka, protože olej kůži zjemní.



Tělové mléko roku sice nepoužívám tak dlouho, ale o to více ho můžu srovnat s jinými tělovými mléky, které jsem měla v průběhu letošního roku. Excipial je předčí jak vůní tak i výsledkem. Potřebovala bych ale tak litrové balení!




O tom, že jen drahé šampony za stovky korun nemusejí být nejlepší pro vaše vlasy svědčí několik testů šampónů, které se uskutečnily. Vyhrál to na plné čáře Cien šampon z Lidlu. A vážně strčí do kapsy všechny drogerkové šampony a podle testu i některé dražší značky, rádoby profesionálních šampónů. A za třicet kaček neberte to :) Vlasy umyje stejně dobře jako jiné a dražší, pěkně voní a celkově je to pro mě velké překvapení roku, protože by mě nikdy nenapadlo, že si jednou budu chodit zrovna do Lidlu pro kosmetiku :)

Na závěr tu máme základ každodenní hygieny. Deodorant Deo Dry od The Body Shop je snad nekonečný a bezedný! Nezanechá vám bílé stopy na oblečení (je průhledný, ale není gelový) a slíbí co splní. Sice chápu, že výdrž deodorantů je hodně individuální záležitost, ale mě tento nezklamal ani v horkých chvilkách u státnic nebo v práci. Výběr je ze tří vůní a koupit se dá např. v prodejně v Palladiu.


A samozřejmě mě opět zajímá, jestli se v něčem spolu shodujeme a máme společné oblíbence! Jinak budu taky moc ráda, když si u těch z vás, kteří píšete blog přečtu i vaše kosmetické favority roku a třeba se i inspiruji a najdu ještě něco lepšího, než používám dosud :)

18 komentářů:

  1. díky za článek, je inspirativní!
    míša

    OdpovědětVymazat
  2. Loreal Pure zone ma zaujal, ani som o nom nepocula :) a tu biodermu tak vsetky vychvalujete, ze si ju asi naozaj pojdem kupit :) naozaj som nikoho nepocula na nu povedat, kriveho slova. od Cienu sampony nepouzivam,ale krem na ruky (s medom) je famozny!

    http://monicainessence.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Vyčerpávající. Mně jsi isnpirovala suchým šamponem. Zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kolik prosímtě stojí ten deodorant Deo Dry od The Body Shop?

    OdpovědětVymazat
  5. Koukam, ze mame opravdu hodne podobny vkus, jak kdybych koukala k sobe do koupelny:D

    OdpovědětVymazat
  6. spoustu věcí znám, spoustou věcí jsi mě inspirovala :-) většinou také sdílím nadšení, ale ten šampon z lidlu.... osvědčil se mi na mytí rukou, ale přijde mi, že mi vlasy akorát tak ničí.... sice nádherně pění a voní, ale vlasy mi strašně elektrizují a jsou hodně vysušené..... a to mám vyživující pro suché a namáhané vlasy... ovšem ruce mám po něm heboučké :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle suché čampony Batiste jsem v drogeriích hledala a nenašla. Drogerii Pemi neznám, nevíš o nějaká v Brně?

    OdpovědětVymazat
  8. Dejnicka: jestli se nepletu, něco kolem 149Kč

    PlumFoolery: doufám, že nás taky potěšíš svým top výběrem :)

    stranecka: mě teda už hodně dlouho nic vlasy neelektrizuje, takže jsem si toho nijak nevšimla, ale tak každému sedí něco jiného :)

    Lady: no, u vás v Brně je ten pověstný Jasmín, tak jestli tam by je neměli třeba. V Praze jsem je našla taky jen na jednom místě v zapadlé Pemi, a taky pátrám, kde jinde by byly :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelý článok :) Krém od ryoru som si aj ja prednedávnom kúpila a som veľmi spokojná :) Biodermu, exipial, cien balzam potvrdzujem tiež z vlastnej skúsenosti :)

    OdpovědětVymazat
  10. Se vším od Clinique souhlasím:)
    A Vichy už pár dní používám a nemůžu si stěžovat, funguje, takže jsem spokojená.
    Stejně tak s Ryorem.

    A vůbec, opět fajn počtení.

    OdpovědětVymazat
  11. Já vůbec nevím, jestli letos tenhle výběr favoritů budu dělat, přijde mi, že toho mám oblíbeného strašně moc a skoro ve všech kategoriích bych nedokázala vybrat jen jednu věc :-)
    Nechci zase rýpat, ale stejně se zeptám - byl by takový problém udělat k tomu vlastní fotky? Třeba aspoň jednu hromadnou, když píšeš o kosmetice, kterou máš doma? Hned by ten článek byl takový osobnější a prostě se mi lépe kouká na "opravdovou" kosmetiku než na oficiální obrázky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný článek,inspirativní ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. bezva nápad s takovým článkem :))))
    Některé věci také používám některé ne, ale určitě po nich mrknu :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. viennettka: nehledej v tom nic víc, než nedostatek času. Ano, je to má výmluva, ale prostě nebyl čas a navíc ze začátku jsem nad tím i uvažovala, ale pak když jsem pátrala, zjistila jsem, že mám část věcí u rodičů, kam se podívám až bůhví kdy. Takže nedostatku jsem si vědoma a příště už to bude jen moje tvorba :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nalakala jsi me na deodorant a kondicioner! Vetsinu pripravku taky pouzivam a mam rada, jen tenYR odlicovac moc nemusim, protoze mi vzdy na ocich vytvori takovy mastny film a to neni moc prijemne, takze moji odlicovaci jednickou je Rilanja ze Schleckeru, vodicka podobna Bioderme, ktera mi nedrazdi oci a bezvadne odlicuje.

    OdpovědětVymazat
  16. Talka: Rilanju jsem zkoušela, ale bohužel není pro mě. Strašně mě pálily oči a špatně se mi odličovala řasenka. Mě ta mastnota ani nevadí, naopak :) ale prostě každému sedne něco jiného :) a jinak jsem zvědavá, jestli deodorant nebo kondicionér vyzkoušíš a budeš spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  17. Asi polku som mala moznost sama vysksat a suhlasim.. najma s vyrobkami od Clinique a Biodermy..ich vyrobky mi pridu proste perfektne, ked su peniaze idem po nich! :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  18. Biodermu micelární vodu mám a teda musím říct, že já s ní tedy moc spokojená nejsem, vzhledem k ceně se klidně vyrovná micelární vodě od Loreal, nevidím v nich žádný rozdíl, ale je to jen můj osobní pocit :-) . Vlastně já na ty micelární vody ani moc nedám :-) . Nejlepší na odličování na co nedám dopustit je Amia Active z Rossmannu, je to zatím to nejlepší co jsem vyzkoušela a stojí jen kolem 70ti kč :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)