pondělí 12. prosince 2011

Kosmetika roku 1.část

Blíží se konec roku a každý tak nějak bilancujeme, co jsme za ten uplynulý rok stihli, udělali nebo neudělali. Jelikož je tohle kosmetický blog, logicky vás dneska zatížím nejlepší kosmetikou (podle mě), kterou jsem za tento rok měla možnost vyzkoušet. Každý z těchto produktů si určitě znovu koupím, nebo jsem tak už dokonce učinila. Protože vás nechci zatížit tolik, rozdělila jsem článek na dvě části :) Dámy a pánové, zahajuji slavnostní udílení cen za nejlepší kosmetiku roku podle Ordinary Life!



Začněme od podlahy, make-up od Clinique Perfect Real. Vypadá velmi přirozeně a dobře kryje, dlouho vydrží a dobře se roztírá. Navíc je výběr z dostatku odstínů a mám pocit, že mi ještě nikdy žádný make-up svojí barvou tolik nesedl jako tento . Není samozřejmě jediný, který používám, ale když ho srovnám s ostatními, tak ty jsou dobré, ale tenhle je výborný.



Během léta jsem si velice oblíbila tento tónující krém od Dermacolu. Obsahuje drobné třpytky, které rozzáří obličej, ale výsledný efekt je decentní. Pleť lehce tónuje a krytí je jemné. Výrábí se ve dvou barevných provedení - natural a bronze a pro jistotu mám oba (jeden na léto, druhý na zimu). Jsou to zatím nejlepší tónující krémy, které jsem vyzkoušela.



Na řadě jsou korektory. Make-up cover asi vychvalovat více nemusím, předchází ho jeho dobrá pověst. Pokud hledáte super krycí korektor, sáhněte právě po tomto! Vzhledem k jeho báječné krycí schopnosti ho doporučuji použít jen na lokální krytí, protože na celém obličeji by působil jako maska.



Druhý korektor je určený pouze na kruhy pod očima. YSL Anti cernes concealer se vyrábí ve třech variantách, já používám číslo 3. Perfektně zakryje kruhy pod očima a hlavně dlouho vydrží. Ještě ke všemu se dobře nanáší i roztírá.






Letos jsem také objevila báječný bronzer od E.L.F. A víte proč je tak báječný? Protože není tolik výrazný a řvavý i když jste bledule. Na tváři je přirozený a nedělá mi tmavé skvrny, jako to dělaly všechny bronzery před tímto. Výběr je také ze třech odstínů a tento je nejsvětlejší.



Tvářenku NARS v odstínu Orgasm asi také nemusím představovat. Pro mě je nejlepší v tom, že její odstím mi přijde natolik univerzální, že se hodí jak na léto, tak na zimu. O dobré pigmentaci a výdrži asi taky nemusím nijak básnit.



Na oční linky (mimo těch v tužce) si nijak nepotrpím a používám je vážně jen vyjímečně. Důvod, proč jsem zařadila tyto gelové/krémové linky od E.L.F na tento seznam je hlavně proto, protože jejich aplikace je velice snadná. Upřímně jsem docela nešikovná na jejich nanášení, ale vážně to s nimi zvládne i úplné kopýtko jako jsem já :) Navíc jsou hodně intenzivní, dobře drží a nerozmazávají se.

Vybrat jen ty nejlepší stíny z toho množství, které mi za rok prošlo rukama je velice těžké. Jelikož nejsem expert na líčení a beru to jen ze svého pohledu (dobrá výdrž, nanášení a výsledný efekt) tak jedny z mých nejoblíbenějších se staly tyto stíny od Catrice z limitované edice Bohemia - odstín my Home Is My Sand Castle. Na obrázku to není tolik vidět, ale stíny jsou tělové barvy s jemným zlatým shimmerem, takže se výborně hodí pod obočí jako rozjasňovač. 



Voděodolné tužky Crayon Jumbo od Sephory svou výdrží předčily úplně všechny tužky na oči, co jsem kdy měla. Drží jako vytetované a lze je používat buď jako linky nebo je rozmazat do ztracena místo očních stínů. Mám už tři odstíny (černá, bílá, fialová) a hodlám si nakoupit i další, protože jsem s nimi spokojená více i něž s tužkami na oči od M.A.C.



Vybrat jen jednu rtěnku, která by byla nejlepší bylo nemožné. Jelikož jsem si za tento rok pořídila několik kousků - hodnotím je jak podle odstínu tak i podle konzistence a výdže. Co se odstínu týče, pro mě perfektní nude odstín splňuje rtěnka v M.A.C v odstínu Shy girl. Je hodně podobná barvě mých rtů a když chci mít opravdu jen nenápadnou barvu na rtech, sáhnu právě po této. Je krémová, má sytou barvu a dobrou výdrž.


O dokonalosti těchto stínů od Chanelu vám už asi znova povídat nemusím. jedním slovem úžasné a jedny z mých nejoblíbenějších. Jen dodám, že tento odstín se jmenuje Fantasme.



Limitované kolekce rtěnek od Kate Moss pro Rimmel se opravdu povedla. Kdo z vás ještě nemá ani jeden odstín nechť si urychleně jeden jde vybrat! Rtěnky jsou úžasně krémové, syté, voňavé a prostě fakt dobré!



Jak jistě víte, přes laky odborník nejsem a proto mi stačí velmi málo. S lakem se mi musí dobře a pohodlně pracovat a lak musí rychle schnout a dobře krýt. Oba tyto laky mi naprosto vyhovují ve všech bodech. Ten od Sephory má malý zakulacený štěteček, kterým se mi nehty rychle a přesně lakují. Lak od O.P.I je moje vzpomínka na New York. Do budoucna si jich plánuji pořídit víc a na fotce vidíte mého rudého favorita v odstínu Cajun Shrimp.






Vybrat nejlepší parfém za tento rok byla vážně fuška. Vybírala jsem jen z těch, které jsem si za tento rok koupila a rozhodla jsem se, že pro můj nos byla nejlepší Acqua di Gioia od Armaniho. Pro mě je to ideální vůně - svěží, čistá a i přes to intenzivní. Myslím, že ne nadarmo se stala vůní roku i u jiných žen.

Podkladová báze pod make-up je také kapitola sama pro sebe. Po tom, co jsem vyzkoušela tu od E.L.F a vydržela mi týden a tu od Sephory, která také rychle ubývá a stojí skoro jednou tolik, jsem se  rozhodla, že tato od Dermacolu je bezkonkurenčně nejlepší.




Fixační pudry jsem také měla možnost vyzkoušet od různých značek a po delším váháním jsem se rozhodla jako nejlepší označit tento od E.L.F. Má jemnou texturu a hodně se podobá HD pudr od MUFE . Ve výsledku sice splní svůj účel většina fixačních pudrů (Dermacol, Essence...)  ale když budu hodnotit i pěkné balení, pohodlí při nanášení pudru a jeho cenu, je pro mě tento nejlepší.




Oční stíny M.A.C také asi nemusím představovat. Do mého úzkého výběru se dostaly právě díky výborné pigmentaci a výdrži. Dobře se navzájem doplňují a "rozmazávají" (divně popsáno, já vím). Výdrž je také výborná a  to nemluvím o nekonečném výběru odstínů. Škoda jen, že u nás za ně chtějí takové peníze. Jinak na obrázku vidíte můj oblíbený odstín Stars n´Rockets.


Bází pod oční stíny jsem vyzkoušela také několik a s čistým svědomím si troufám říct, že tato je lepší než ta od Artdeca. Prep + prime eye base od M.A.C v odstínu medium se velice snadno roztírá a vypadá trochu jako světlý korektor (na očích to však není po nanesení vidět). A proč mi přijde lepší než ta Artdeco?  Protože necuckovatí, jako se mi to někdy stává právě s Artdeco. Tato je hladká a jemná a stíny pak drží celý den. Navíc i její nanášení je pohodlnější díky širokému kelímku a mám pocit, že skoro neubývá!

Balzámů na rty jsem vyzkoušela také nespočet, ale do mého top výběru se dostaly jen dva. Tinted Lip Conditioner od M.A.C v odstínu pretty pink má SPF 15, krásně voní, jemně rty zabarví a navíc je perfektně hydratuje a vydrží na rtech dlouho. Sečteno podtrženo, tohle není poslední balení, které mám!



Řasenkou roku se pro mě překvapivě stala ta, kterou jsem měla jen v mini verzi. Nicméně si jí určitě do budoucna pořídím, protože Doll Eye od Lancome je první drahá řasenka, která mě svou kvalitou přesvědčila a nadchla. Je asi první řasenka, kterou můžu použít samostatně bez jiné řasenky a vykouzlí mi nádherné řasy. Řasy natočí, zvýrazní a zahustí. Navíc příjemně voní po růžích a nežmolkuje ani neopadává.




Další z řady bází, tentokrát pod řasenku. Používám jí denně bez rozdílu a už si nedovedu představit, že bych jí neměla. Tato od e.l.f je bílá, řasy obalí vrstvou, díky které dosáhnete lepšího efektu snad s každou řasenkou. Když jsem náhodou někde pryč a nemám jí sebou, jsem trochu nervózní protože řasy se mi nikdy nepodaří nalíčit tak pěkně jako s ní.





Paletkou očních stínů roku se pro mě stala tato od E.L.F v odstínu Everyday. Stíny dlouho vydrží, jsou dobře pigmentované a dá se s nimi vytvořit líčení jak na den tak na večer. Moje velká oblíbenost se již projevila a několik oblíbených odstínů je již vydřených a brzy se s nimi budu muset rozloučit. Součástí balení je o návod jak na kouřové líčení očí a dovnitř si můžete poznamenat svoje vlastní kombinace stínů, abyste to do příště třeba nezapomněly :)










Tekuté rozjasňovače příliš nepoužívám, ale tento Highlighting compact powder od Sephory je něco pro mě! Vyrábí se v růžové a bronzové verzi a obě můžu za sebe doporučit. Tváře rozjasní, rozzáří a vypadají přirozeně. Těším se, až ho zase po zimě vytáhnu a začnu používat.






Vybrat jen jeden lesk, který by byl úplně nejlepší je nadlidský výkon. Když se ale zamyslím, velký dojem na mě udělal Essence Stay with me v odstínu My Favourite Milkshake. I když mi jeho aplikátor tolik nevyhovuje, jeho barvu i konzistenci zbožňuju. Rty jemně zabarví a docela dlouho na rtech i vydrží. A jako bonus sladce voní a stojí pár kaček.




Tyto oční stíny Ombre solo Nr. 6 od YSL jsou poslední z kategorie nejlepších očních stínů. Miluju je pro jejich úžasnou barvu, která se dá kombinovat snad s každou jinou barvou na světě. Jemně růžová pudrová barva s třpytem je ideální jako základ líčení. Navíc stíny jsou zabalené v luxusním obalu, obsahujícím dva aplikátory a vydrží celý den.






O minerálním pudru Sephora jste ode mě slyšely už také asi několikrát. Je to má stálice a pořád se k němu vracím, i když používám samozřejmě i jiné pudry souběžně. Jeho výhodou je, že nejen obličej zmatní, ale i lehce zabarví. Má skvělou výdrž, prodává se ve velkém množství odstínů a součástí balení je i zrcátko a houbička, které jsou pěkně schované a uchované v čistotě ve spodní části balení.




Speciální cenu uděluji:


Kolekci laků na nehty Sephora by O.P.I! Jediné, co si přeju je, aby dorazily i k nám do prodejen a mohla jsem si rozšířit sbírku!





Lakům na nehty Mini Colorama od Maybelline - úžasné odstíny a ještě lepší ceny!


Štětcům z řady studio od E.L.F. Říkejte si o této značce co chcete, ale její štětce ze studio řady jsou vážně kvalitní a cenově dostupné pro všechny.







Uvedení kosmetiky v síti obchodů TOPSHOP v ČR. Asi nejmilejší překvapení, co se kosmetiky týče a rozhodně zdroj inspirace na novou kosmetiku do budoucna.


Uff, je toho hodně! Věřte, že než jsem to dala dohromady, trvalo mi to pár hodin. A stejně se s vámi vsadím, že jsem na něco zapomněla! I tak doufám, že se vám tento článek líbil a budu velice potěšená, pokud se se mnou podělíte o to, jestli i pro vás jsou některé produkty kosmetikou roku či naopak :) Pokračování bude následovat co nevidět...

20 komentářů:

  1. myslim že si trochu blázínek a muselo ti to dátr děsnou práci.))zároveň mě napadá jestli už tvoje kosmetika nemá samostatnej pokoj když jí máš tolik:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ach tak to si sa musela teda natrápiť, s takým dlhým článkom, ale stálo to za to, ďakujem že si sa s nami podelila, ja mám to ho príliš veľa aby som sa začala rozpisovať :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. V některých věcech rozhodně souhlasím. MAC balzám na rty je bezkonkurenční a sama ho mám připravený v jednom podobném článku na moje TOP produkty na zimu. Souhlasím s Essence leskem na rty :-) i rtěnkou MAC - je skvělá! S číma ale nesouhlasím jsou ty linky ELF. Byla jsem z nich ze začátku moc nadšená,ale do měsíce my vyschly a jsou teď tvrdé jako šutr :-( Ale třeba jsem měla smůlu na kus :-(
    Jinak skvělý článek! Díky za inspiraci na další zajímavé produkty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee super napad, asi se budu opicit :D Jinak na par vecech byhcom se urcite shodly :D

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že nejsem jediná, koho napadlo dělat takový nějaký suma sumárum za tento rok :) Něco podobnýho taky chystám :)

    Spoustu produktů, co píšeš, nemám a neznám, ale určitě souhlasím s Mac balzámem a Essence leskem.

    OdpovědětVymazat
  6. Téééda ty ses,ale rozjela:0)
    Většinu produktu nemám vyzkoušených, ale na některé už mám zálusk. Děkuji za super článek
    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. lálílálílá: ani ne, neni toho tolik, průběžně to mizí :)

    Shaki: jak říkám, neměla jsem příliš možnost porovnávat, ale s těmi co jsem měla, mi tyto přišly nejlepší :) a zatím vyschlé nejsou a mám je od léta

    PlumFoolery: klidně se opič, já ráda uvidím top kosmetiku u ostatních :)

    Dashulka: paráda, těším se, nové inspirace na nejlepší kosmetiku není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článeček. O té paletce od E.L.F.u jsem přemýšlela, ale nakonec si koupila jinou, která je taky skvělá (:. Jinak tě zvu k sobě na blog na giweaway.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký článek, určitě ti dál zabrat,týjo:)

    OdpovědětVymazat
  10. výborný článok, určite mi pomohol pri výbere niektorých produktov :) ďakujem!
    len škoda, že som momentálne bez peňazí :D

    OdpovědětVymazat
  11. To bylo počteníčko, i super inspirace:)

    OdpovědětVymazat
  12. teda, zařadila jsi toho sem opravdu hodně a je z čeho vybírat :) s některými výrobky souhlasím, že jsou opravdu dobré, některé mám, po některých zase toužím, například ALESPOŇ JEDNU rtěnku od MAC si někdy v budoucnu určitě MUSÍM koupit! strašně se mi líbí výběr odstínů! mini laky OPI by dorazit mohly, bylo by to skvělé! na kosmetiku Top Shop jsem se dneska byla podívat, když jsem se šla podívat na jedny boty, které už nemají :( a líbily se mi moc ty laky!

    OdpovědětVymazat
  13. teda, to je inspirace pro Ježíška! já jsem vyzkoušela jen tonovací krém od dermacolu a s tvým hodnocením úplně souhlasím, na léto je to skvělá věc!!! :)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní tipy :) zaujal mě ten tónovací krém a linky od elfu :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Všetko super :)
    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky super článek, určitě jsi mi dala nějakou insipiraci pro příští koupi. Chtěla jsem se zeptat,kde seženu miniaturku řasenky Lancome, nikde jí nemůžu sehnat. :)) A k tomu tónovacímu krému od DC, dáváš si pod něj ještě krém? Mě příjde strašně suchej a špatně roztíratelnej, nebo je to jen můj názor? :D

    http://hotrain-diane.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Diana: děkuji, miniatury většinou bývají jako dárky k nákupu nebo součástí mini balení různých výrobků. pod ten tónující krém dávám určitě krém, dávám krém vlastně pod všechno :)

    OdpovědětVymazat
  18. Naprosto skvělé shrnutí, já teď hledám nějakou náhradu za fixační pudr Dermacol, chtěla bych vyzkoušet jiný, tak sáhnu asi po tom od Elf.

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělá inspirace. Udělám si podle tebe seznam na nákup, díky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!