neděle 4. prosince 2011

Co nás čeká a nemine

Ahoj, ahoj! Tento víkend jsem měla opravdu narvaný a utekl mi tak strašně rychle! Dneska mě čeká pečení cukroví, tak jsem velice zvědavá na výsledky :) Vánoční atmosféra mě naplno pohltila. Tím vás ale zatěžovat nechci, takže dnes je tu pár poznámek o tom, co nás (snad) čeká a nemine. Těší mě, že si stále píšete, abych vás často informovala o různých akcích nebo novinkách, takže budu jen ráda, když se třeba dneska něčím inspirujete.


První o čem bych se chtěla zmínit je další limitka od Catrice. Pořád marně vyhlížím Las Vegaskou a něco mi říká, že se jí nedočkám, ale za to se dočkám té připravované, která se mi mimochodem nelíbí ani trošku. Ale tak neměla jsem možnost vidět produkty nějak v akci a v reálu, takže možná jí haním zbytečně. Limitka se jmenuje Hidden World a podle výrobce je kolekce zasněná ale stále sebevědomá. Jemná ale ne křehká. Mystická ale nikdy plachá. V lednu 2012 se hranice mezi fantazií a realitou a mezi nebem a zemí úplně ztratí a to díky limitované edici “Hidden World” od CATRICE. Naprostá souhra mezi teplými a studenými barvami. Příliš krásné, aby zůstalo skryto. No, tak nějak nevím, co si o tom myslet. Nicméně kolekce tedy obsahuje:



Pěnová tvářenka


Pěnové oční stíny

 Prosvětlující báze pod make-up




Tekuté metalické lesky na rty



Laky na nehty




Tajemné zrcátko


Obrázky jsou z oficiálních stránek zde.


Tak vám nevím, ale kolekce mě extra nezaujala. Možná jen ta prosvětlující báze pod make-up zní zajímavě, ale jinak to se mnou vážně ani nehlo. A co mě vždycky dokáže udivit, jsou videa z připravovaných kolekcí, protože jsou tak pompézní, jako by šlo o limitku Dioru minimálně. Nebo to ve mě možná jen zanechává takový dojem, ale na to co pak vidíme většinou ve stojanu mi tyhle videa přijdou moc okázalá.




Essence by nás měl překvapit také další limitkou Circus Circus.






Tato limitka se mi zatím podle obrázků líbí a oproti Catrice je pro mě zajímavější. V kolekci se můžete těšit na toaletní vodu, laky na nehty, kosmetickou taštičku, rozjasňující pudr nebo samolepky na nehty. Těžko říct, které se nakonec dočkáme, ale mě samotnou už nudí se dívat stále na vybrané stojany obou značek, kde je naházených pár kusů, které se neprodaly.


Teď něco pro milovnice E.L.F kosmetiky, v pondělí na Mikuláše se můžete těšit na slevy na jejich e-shopu. Takže kdybyste ještě neměly třeba malý dárek pro kamarádku, můžete se podívat a třeba vás něco zaujme :)






No a teď z jiného soudku. Abyste si nemyslely, že můj zájem je jen o kosmetiku (mám celkem široký záběr, toho co mě zajímá, ale přece jen tohle je blog o kosmetice, takže se o tom tak často nezmiňuji). Nicméně si vás dovoluji informovat o akci, která se bude konat od 7.12 - 11.12 v Paláci Archa v Praze. Jedná se o DesignSupermarket, kde si můžete nakoupit designové kousky přímo od autorů. Vstupné na všech 5 dní je 90 Kč pro studenty a 120 Kč pro ostatní návštěvníky. A proč na tuhle akci zajít?



  1. přes 70 vystavujících
  2. přes 1600 m2 designu
  3. přes 35 nových vystavujících
  4. stejné vstupné jako minulý rok i přes inflaci
  5. parádní nový prostor Paláce Archa
  6. příjemná hudba našich DJs
  7. videomappingová instalace
  8. naše přijemná kavárna, která je pro vás otevřená po celou dobu výstavy
  9. kočárkárna pro maminky s dětmi + šatna
  10. kreslící koutek pro děti
  11. specializované knihkupectví s více než 70ti nakladatelstvími se zaměřením na umění a design
  12. Market Líba – obchůdek s drobnostmi našich designerů, kteří nemají rozsáhlé kolekce
  13. klidná předvánoční atmosféra, žádný stres a shon
  14. příjemné ceny designových kousků
  15. výběr designerů z Berlínského festivalu DMY Berlin


Akce podobného typu mám velice ráda a myslím, že je to dobré místo, kde vybrat nějaký pěkný a hlavně originální dárek pro své blízké. Nakoupit můžete všechno od šperků, oblečení až po interiérové doplňky.


fashion-lab

Jana Cerna opener

richterova opener

Milos Nemec opener

papelote opener

Craft Mason opener

Soap opener




Takže to je ode mě všechno a doufám, že některé z vás potkám na DesignSupermarketu, kam určitě zamířím! Chystáte se také někdo? A co říkáte na připravované kolekce? Líbí, nelíbí?  :)

11 komentářů:

  1. mně se ani obaly od Catrice nelíbí :( nic novýho a zajímavýho tam nemají v té kolekci.. na Circus sem zvědavá, u nás aspoň doplňují ty vánoční krémy, jinak nic moc no:(

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, viac ma asi zaujal ten Essence Circus, aké je to pekné farebné, no uvidíme, či to do Brna dorazí :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Na Essence Circus se těším, hlavně jsem zvědavá na tu kosmetickou taštičku a na její velikost : D Docela by se mi hodila, ale jestli to bude nějaká maličká tak na její nákup hned zapomenu. Sice jsem si nedávno kupovala větší kosmetickou taštičku, ale takových věcí není nikdy dost : ))

    OdpovědětVymazat
  4. Catrice se mi líbí pouze na fotkách, v drogerii vůbec:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se poslední dobou ty limitky od Essence nijak nelíbí. Ale ta taštička vypadá skvěle, doufám, že mi ji nevyžerou :D Ještě tak vědět, kdy k nám zhruba dorazí :) Jinak u toho elfu se ta sleva vztahuje pouze na ty tři vyobrazené paletky, takže nic moc. Upřímně obdivuji ty, co si tu zlatou kolekci koupí. Věřím tomu, že produkt je to stejný jako u základní řady a ten teda rozhodně za takový prachy nestojí.

    OdpovědětVymazat
  6. Teším sa na to :) http://lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Na limitku Circus se těším, doufám, že bude.

    OdpovědětVymazat
  8. Na limitku od Essence se moc těším :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. super článek...těším se tu bázi pod make up!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)