úterý 27. prosince 2011

Catrice Welcome to Las Vegas

Konečně jsem se dočkala! Už jsem ani nedoufala, že se této limitky dočkám a o to víc jsem byla překvapená, že jsem jí objevila když jsem byla u rodičů mimo Prahu. Celá kolekce byla úplně netknutá, testry nové, nikdo si jí ještě zřejmě nevšiml! Takže hned jak jsem jí uviděla, musela jsem do košíku hodit dvě věci, které jsem chtěla hned od začátku. Zbytek kolekce mě nijak extra nezaujal upřímně. Odstíny laků nic moc, lesků i očních stínů mám teď až moc a umělé řasy byly divně krátké a asymetrické :)



Třpytivý pudr v rozprašovači jsem chtěla okamžitě, jak jsem ho na fotkách viděla! Netajím se tím, že miluju tyto pudry od Guerlain ale 1800 Kč za ně nejsem ochotná obětovat :) Takže 130 korun jsem ráda dala za tento, který mi přijde úplně stejný. Krásný zlatý třpyt a hlavně ten flakonek! Je tak rozkošný! Jediné co mě trochu zarazilo je jeho velikost - viz foto dole. Čekala jsem asi tak 10x větší balení :)





Efekt je mnohem hezčí, ale foťák si všechnu barvu a třpyt vyžral pro sebe :)




Transparentní pudr mě taky okouzlil svým balením - pěkné, elegantní a bytelné. Používám ho na přepudrování lesklých míst (nos, brada) během dne. Všechno super, jen teda pudr divně smrdí. Na obličeji to sice není cítit, ale když to porovnám se super voňavým pudrem od Bourjois, je tohle cítit jak skládka :) Tím vás jako nechci úplně odradit, ale jen lehce varovat...







Letáček s celou kolekcí je součástí stojanů. Velice mě překvapilo, že zrovna v takovym zapadákově jako je Kl***o mají už celý Catrice stojan :) U mě si tím trochu šplhli, to přiznávám.







Už jste také byly kolekce omrknout? Líbí se vám z ní něco?

12 komentářů:

  1. Mě z téhle kolekce láká ten transparentní pudr (vůbec ho nepotřebuju, ale líbí se mi ten obrázek) a případně tekuté linky, ale ještě jsem ji naživo neviděla, tak nevím zda něco koupím. Ale díky za varování ohledně "vůně" pudru, očichám si ho, zda by mi nevadila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten púder vo fľaštičke je krásny, vôbec by som ho nevyužila ale pôjdem sa naňho mrknúť - len kvôli obalu! :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Trpím, líbí se mi, ale setrim na Macbook, takze muj blog ted bude dlouho cerpat z kosmetiky, kterou uz vlastnim:-) A ten flakonek je fakt pidi...ale o to roztomilejsi!

    OdpovědětVymazat
  4. viennettka: schválně jestli ti bude taky tak divně vonět, nebo spíš zapáchat :)

    PlumFoolery: já už taky nesmím nic nakupovat a šetřit dolary, musím si zavázat oči a ignorovat povánoční výprodeje :)

    OdpovědětVymazat
  5. cože???!! to je třpytivý pudr???? já na to koukala jen tak v běhu :((( myslela jsem, že je to voňavka ... sakra ten musím mít taky!!! ten flakonek je totiž perfektní!!!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. U nás tahle kolekce ještě není a tuším, že ještě dlouho nebude, což mě dost mrzí, protože ten třpytivý pudr chci :D

    http://cosmetics-studio.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. ten pudr(druhý) mám taky:)
    a máš úžasné fotky,děláš je fotákem?:D

    her-guess.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jay Donleck: děkuji, ano fotím je foťákem, ale úplně obyčejným digitálem

    OdpovědětVymazat
  9. Já čekám že to do Zlína dorazí až klasicky nejmíň za měsíc. A Catrice stojan taky nemáme. Pěkně mě to štve, protože jsem si myslela že to až takový zapádokov není... =( p.S. Ten třpytivý pudr je naprosto skvělý.

    OdpovědětVymazat
  10. Podobný třpytivý pudr má i The Body Shop - v perleťové a zlaté. Nevím ovšem, jestli se dá sehnat i v ČR.

    OdpovědětVymazat
  11. Romy: ten od Body shop jsem měla v záloze, kdybych nesehnala tento, je asi nejlevnější ze všech na trhu, teda samozřejmě když nepočítám tento od Catrice, ale jsem ráda, že nakonec do obchodů dorazil

    OdpovědětVymazat
  12. nepomlouvej kladno jinak tě kladenáci zbijou:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)