čtvrtek 1. prosince 2011

Best of November

Hurá, konečně jsem jednou stihla zařadit včas své oblíbence za uplynulý měsíc! Většinu opět klasicky znáte a nebude to pro vás asi nic nového. Takže si počtěte a těším se na vaše oblíbence za listopad! :)




Začněme micelárkou od Yves Rocher. Používám jí poctivě každý den ráno a čistím s ní pleť než se nalíčím. Má příjemnou vůni, ale nijak výraznou. Vypadá a i se chová jako všechny jiné micelárky a proto mi nepřijde, že by nějak extra vybočovala z jejich řady. Nicméně se stala mou oblíbenou a je to i vidět, protože už 1/3 zmizela :)


O hydratační emulzi od Avéne jsem vám psala již zde, takže nemusím dodávat nic víc :)


Báječný Excipial jsem vychvalovala tady a všechno důležité je tam zmíněné. Nemusím asi dodávat, že se poslední dobou ani ničím jiným nemažu.


Gliss Kur olejíček jsem si také velice oblíbila a poctivě ho používám! Snad mi to vydrží ještě nějaký ten pátek a mé vlasy mě za to budou milovat!


Do mé Palmolive sbírky sprcháčů jsem přihodila novinku s třešňovým květem a je to vážně pošušňáníčko! Miluju jeho vůni, to jak krásně pění a jak je kůže po něm jemná! Pro mě se nic sprcháčům Palmolive nevyrovná.


O rtěnkách Rimmel by KM se toho napsalo hodně a já sama musím uznat, že je to nejlepší rtěnka z drogerie, kterou jsem kdy mohla vyzkoušet! Miluju její nude barvu i to jak je krásně krémová a nevysušuje rty!


EOS balzám na rty je prostě tak rozkošný, že jsem se rozhodla se jím na dovolené zásobit! Doufám, že se mi to podaří, protože zatím je to můj velký parťák a dělá mi společnost v práci na mém pracovním stole. A navíc vždycky budí pozornost a každý, kdo mě vidí, jak si natírám rty se ptá, co to je :)


Poslední z best of je paletka na oči z limitky od Catrice. Tento měsíc jsem jí používala asi nejčastěji a stále jsem stejně spokojená. Názory na ní se sice někdy liší, ale já jí nemám co vytknout (až na drobnosti). 


To by bylo dneska vše :) Nezapomeňte se pochlubit, jestli něco z výše uvedených produktů také samy používáte a třeba je máte taky tak rádi :)

9 komentářů:

  1. ano, paletka od Catrice patří také k mým nepsaným ,,best of"... akorát mám Berlín :)

    OdpovědětVymazat
  2. milujem tieto clanky :)
    z tvojich favs mam miceralku,rtenku,Avene emulzi a najviac som spokojna s rtenkou, mam odstin 07 ale ako pises, nevysusuje, je prijemna a ma k tomu vsetkemu i pekny obal :)
    mojimi favoritmi za november je Cream Blush z Topshopu, krem Effaclar H od LRP (mam velmi citlivu dehydratovana problematicku plet a ten mi ju konecne dal ako tak do poriadku a nerobia sa mi supinky, akurat ze som ho uz spotrebovala cely :(, telove mlieko Balea Pusinky, velka paletka tienov Natural od ELF a takisto rtenky KM od Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, ja budu tenhle mesic asi pozadu:D Jinak EOS lipbalm ale asi taky zahrnu, presne pro to co rikas, nejen ze splnuje svou funkci ale taky se na to porad kazdej pta :D

    OdpovědětVymazat
  4. No, jediné, co jsem kdy z tvých favs vyzkoušela, bylo Palmolive (dokonalé!) a Excipiálka. A tu si nemůžu vynachválit, je úplně skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež mám rada Avene! :) A už musím konečne vyskúšať ten Excipial!

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sprcháček od Palmolive taky používám, protože mi ho koupila babička. Jinak bych si ho asi nekoupila,ale je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám čerstvě vyzkoušenou masku FACE MASK by H&M, Vanila fudge self warming mask a ta se hned zařadila do žebříčku nej masek. Nemám srovnání se samozahřívací od Garnier, ale HáeMková tak krásně voní, že se do ní člověk zamiluje hned jak otevře pytlíček. Cena 29 Kč. Opravdu krásná vanilková vůně, mně trochu voní jako vanilkový karamel, no mňam. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sprcháč Palmolive je super!
    Rtěnku (milujem to slovo) mám tiež, hydratuje viac ako balzam :)))
    A EOS, poď sem, Ježiškooo :D
    Super článok ako vždy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)