pátek 9. prosince 2011

Balzámy na rty speciál

Dneska je tu další článek na vaše přání. Chtěly jste vidět všechny moje balzámy na rty a můj názor na ně, tak tady je máte! Chvíli mi trvalo, než jsem je po bytě a kabelkách posbírala a stejně jsem si pak uvědomila, že jsem na několik zapomněla. Nevadí, alespoň pár kousků uvidíte. Jsem trochu zatížená na balzámy na rty, protože jestli něco vážně nesnášim, tak jsou to suché rty. Teď v zimě se spotřeba trojnásobí a balzám je nutné mít v každé kapse, kabelce, koupelně, ložnici, kuchyni a tak...





Klasické tyčinkové balzámy má doma asi každý. Labello s medem příjemně voní, Balea s třešní rty trochu tónuje do červena a poslední od L´Occitane je hodně hutný, bez parfemace a špatně se roztírá. Jestli bych měla z tohoto tria doporučit jeden, byl to asi ten Labello - pro mě nejsympatičtější vůně i konzistence a výdrž na rtech.





Všechny tyto balzámky bych narovnala do jedné řady, ani jeden z ní nijak extra nevybočuje. První je od Yves Rocher, pěkně voní a dobře se po rtech roztírá. Duo Lipsmackerů je takový ten balzámový průměr. Voní ale naprůměrně. Poslední je z Marks and Specer a je taky spíš průměrný, bez vůně. Tyhle balzámky nosívám hlavně po kapsách, protože mi není líto, když ho náhodou ztratím, že jsem do něj investovala bůhvíkolik peněz.




Všechny kalíškové balzámy používám převážně doma. Nejsem jejich fanda, protože nesnáším mít umatlané prsty od jejich používání. Světlou vyjímku tvoří balzámy, které jsou dostatečně široké a tudíž je na rty můžu aplikovat i bez použití prstů. Z těchto čtyř mám proto nejraději ten od M.A.C a od EOS. E.L.F lip balm s spf 15 momentálně příliš nepoužívám, protože mi nějak začala vadit jeho konzistence i vůně. Navíc mi nepřijde nijak hydratační a celkově je takový spíš umatlaný. Na rtech vypadá ale pěkně a dodá jim jemnou růžovou barvu. Tónující je i Tinted lip balm M.A.C, to je můj velký favorit a určitě až mi jednou dojde, tak si pořídím další. Na rtech dlouho vydrží, hydratuje je a jemně je i tónuje. EOS balzámek jsem vám chválila také nedávno a všechno zůstává stejné. Je na rtech příjemný, není nijak mastný a krásně voní. Poslední kalíškový je Bi Mat Cay. Používám ho hlavně na noc, protože je mastnější a je dost podobný vazelíně. Hydratuje vážně báječně a pomáhá i na super suché nebo popraskané rty. A ještě navíc je trochu mentolový.




Tubičkové balzámy mám tři, na fotce mi chybý ten od Biotherm. Nadále platí, že je to jeden z mých top balzámů - co se kvality, konzistence, účinku i vůně týče. Ostatní dva balzámy jsou podobné spíš leskům, protože rty jsou po jejich použití jako namalované bezbarvým leskem. Oba mi přijdou naprosto totožné, nejsou nijak extra hydratační, spíš je prostě beru jako lesky na rty. Kiko navíc pěkně voní a má SPF20. Superbalm od Clinique bych si teda za normálních okolností nekoupila (za českou cenu), ale v NYC mě vyšel na pár kaček, takže jsem si řekla proč ho nezkusit. Ovšem co je na něm super, jsem stále ještě nezjistila.


Jinak na fotce je ještě klasický jelení lůj (někdo mu říká suk) z lékárny. Stojí 29 korun a je ho vážně kus! Je to takový základ a klasika. Mě osobně docela pěkně voní a udělá vám stejnou službu jako balzámy na stovky korun. Nicméně nemám ráda, když si ho dám na rty moc, protože pak cítím v puse takovou divnou pachuť. Takže s ním spíš šetřit a vytáhnout ho v největších mrazech, kdy všechny Lipsmackery nemohou nabídnout nic víc, než krásnou vůni. Další v davu balzámů je Chubby Stick od Clinique, který rty i tónuje. Extra hydratace jsem si nějak nevšimla bohužel, ale rty vám obarví hezky a decentně. Opět musím říct, že je to další věc od Clinique, kterou bych si už nikdy příště nekoupila a obzvláště ne za české ceny. Takže když to shrnu - top jsou pro mě balzámy od M.A.C a Biotherm. Vyhovují mi po všech směrech a určitě vím, že až mi dojdou, koupím si je znovu. Ale na druhou stranu není žádný z nich, který by byl vyloženě tragický nebo na vyhození. Takže je to spíš o tom, co vám vyhovuje, co od balzámu očekáváte a kolik jste za něj ochotné zaplatit :)

14 komentářů:

  1. Eos mám taky rada, hlavně i kvůli tomu balení, co si budem nalhavat:-) a ten MAC tinted balm plánuju uz asi milion let a vždycky pak na nej zapomenu. Ma ho Mamka tak ji ho aspoň kradu kdyz prijedu dom:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mam oblíbený ty od Yves Rocher, před časem se prodávaly s balením Orbitek, tak mám doma asi tři a moc mi vyhovujou. Teď sem si pořídila z Oriflame s lízátkovou příchutí:-) Ale tam jde spíš o vůni a chuť než že by byl nějak super.

    OdpovědětVymazat
  3. Ohledně balzámu nejsem skromná, chci aby mi voněl, dobře se nanášel, léčil i koutky...a můj TOP je pomáda od Reginy za 40...N.

    OdpovědětVymazat
  4. všechny vypadají skvěle ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. PlumFoolery: jednoznačně doporučuji :)

    Máni: taky jeden z těch Orbitek mám a vyhovuje mi, hlavně ta jeho příjemná vůně

    OdpovědětVymazat
  6. No vidíš a Clinique je teda můj top, já ho miluju:) Ale jinak také nedám dopustit na balzámy značky Blistex, jsem s nimi moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. L´occitane mám aj ja a máš pravdu, zle sa rozotiera. Z týchto všetkých mám najradšej MAC tinted lipbalm, mám ten istý odtieň ako ty:) Milujem ho, a krásne vonia:)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám momentálně balzámy z Lush (javorový mls a snow fairy) a lipsmackery. Jinak na ten od MAC mám zálusk! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Noogeta: to já měla Blistex jen jednou a moc mi nevyhovoval, přišlo mi, že mi rty dřel, ale možná jsem měla jen nějaký vaddný kus :)

    Lucia P: vítej v klubu :)

    angellovely-things: ty z Lushe vždycky okukuju a nikdy si je nekoupím, ale tak jednou se to třeba zlomí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak mě nejvíc vyhovuje ten velkej Jelení lůj. Vždycky neodolám a pořídím se nějakej jinej, jenže mám nějaký divný rty a cokoliv kromě Jeleního loje mi s něma dělá nepěkný věci - koutky, dokonce i malý boláčky,.... Jsem z toho nešťastná, ale tak aspoň mám něco jako jistotu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak za mě ty z Lushe celkem nic moc...Lush mám celkově hodně v oblibě, ale u balzámků mi vadí to, že člověk musí natrefit na dobrý kus, ne každý je krémový, některé jsou hrudkovité, zkrátka na zkoušku dobrý, trvale ne.
    Já si ujíždím a našla jsem svoje číslo 1 v balzámcích Crazy Rumours. Jejich řady vonící a chutnající po kávách, čajích, sodovkách, žvýkačkách, ovoci....no prostě pro mě opravdu zatím ty nej (a že různých balzámků doma mám určitě tak kolem 40kusů...)

    OdpovědětVymazat
  12. já mám nejradši kelímkové balzámky, i když nemají zrovna tvar do kapsy, s jejich otvíráním i aplikací je to trošilinku na dýl, ale to mi je fuk. opatlaný prst mi neva, rozmažu ho na ruce, protože hydratace neni nikdy dost a když není barevný, tak co .. můj největší oblíbenec je teď medový balzámek od Sanoflore, o kterém jsem dělala recenzi nedávno. zbožňuju ho, je úžasně reparační, což fakt protřebuju, protože když jsem nervózní, dokážu si rty pěkně rozkousat a pak je mám popraskané a šupinaté. tenhle balzám to dokáže hezky napravit! a je bio! <3

    OdpovědětVymazat
  13. Od značky Balea červený zaviradko :) mám a je moc super kord teť krásně voní a nepraskají rty.

    OdpovědětVymazat
  14. zbožňuji balzámy
    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)