středa 9. listopadu 2011

Zaměřeno na ... TALIKU

Jak jsem vám slibovala nedávno, připravila jsem pro vás článek o značce Talika. Nevím jak moc je mezi lidmi povědomí o této francouzské značce, takže než se dostanu k výrobkům a mým zkušenostem s nimi, začnu malinko historií. Vše začalo na očním oddělení jedné pařížské nemocnice, kde mladá lékařka Danielle Roches vyvinula antibakteriální mast na rostlinné bázi určenou k léčbě pokožky pacientů, kteří za války utrpěli popáleniny v obličeji. Výsledky byly ohromující! Doktorka Roches zjistila, že krém neléčí pouze popáleniny, ale že po něm také zázračně dorůstají řasy. A tak se zrodil Lipocils, kosmetický bestseller, který učinil z milionů žen po celém světě věrné zákaznice značky TALIKA.
Dnes se může TALIKA pochlubit více než 20 výjimečnými přípravky, které jsou zaměřeny na oči, tvář, nehty a ruce. Jejich účinnost byla prokázána klinickými testy provedenými týmem dermatologů z nemocnice Pitié-Salpêtrière v Paříži. Teď tedy k samotným výrobkům. Talika nabízí výrobky, které většinou žádná jiná firma na trhu nenabízí, takže si myslím,že to je její velká výhoda.


LIPOCILS EXPERT


Co říká výrobceSpeciální směs rostlinných výtažků stimuluje růst řas a bojuje proti jejich stárnutí. Chrání je před poškozením způsobeným UV zářením a volnými radikály. Řasy jsou zdravé, lesklé, nelámou se. Zároveň omlazuje a posiluje pokožku očního víčka obklopující cibulky řas, čímž minimalizuje jejich vypadávání. Během 28 dnů řasy dosáhnou své maximální délky; v průměru povyrostou o 2,4 mm.

Co říkám já: řasy se navíc lehce ztmaví a natočí. O kolik vám řasy povyrostou je velmi individuální a záleží to na vašem růstovém potenciálu. Já ho používala před časem a rozdíl byl opravdu vidět! Řasy byly mnohem kvalitnější, hustší a delší. A potvrdilo mi to i několik mých přátel, které Lipocils také používají.

Použití: Lipocils expert je vybaven exkluzivním dvojitým aplikátorem. Nanáší se ráno a večer na dokonale odlíčené řasy minimálně po dobu 28 dní – nejdříve k jejich kořínkům (plstěnou špičkou) a poté po celé jejich délce (kartáčkem). Ráno použijte Lipocils Expert před aplikací řasenky, večer po nanesení očního krému. 

Cena10 ml 1 045 Kč (k dostání v parfumeriích Douglas a vybraných prodejnách Marionnaud a Sephora)


LIPOCILS


Lipocils je naprosto stejný výrobek jako Lipocils Expert, jen má jiný aplikátor (bez houbičky) a nenatočí a neztmaví řasy.

Cena4,2 ml 595 Kč
       10 ml 945 Kč

EYELASH CONDITIONING CREAM

Co říká výrobceTato vazelína na bázi rostlinných olejů a výtažků byla vytvořena speciálně pro křehké a lámavé řasy oslabené slunečním zářením, znečištěným ovzduším či nešetrným odličováním. Dodává řasám lesk a urychluje jejich růst. Bez parfemace, obsahu barviv a konzervačních látek.

Co říkám já:  tento pidi kelímeček ukrývá v sobě vazelínu, kterou si potíráte poničené řasy. Osobně bych ho asi nepoužívala, protože mi přijde divné si patlat něco takového zrovna na řasy, ale je to asi tím, že je nemám poničené nebo křehké a nepotřebuji je zregenerovat.


Použití: aplikujte každý večer na dokonale odlíčené řasy, zejména k jejich kořínkům. Ráno ošetřete řasy přípravkem Lipocils.

Cena3,6 ml 495 Kč

EYEBROW LIPOCILS


Co říká výrobce: Také obočí hraje významnou roli v celkovém vzhledu tváře. Husté a upravené obočí dodává tváři přirozený vzhled. Eyebrow Lipocils je transparentní gel s obsahem rostlinných výtažků, který jako jediný na trhu stimuluje růst oslabeného obočí. Bez parfemace a přidaných barviv. 

Co říkám já: je to vlastně stejný výrobek jako Lipocils jen je na obočí. Je určený spíš pro lidi, kterém obočí buď téměř neroste nebo jsou třeba po chemoterapii a obočí jim vypadalo. Aplikátor výrobku vypadá jako aplikátor lesku na rty (na konci je taková ta houbička)

Použití: prvních 28 dní aplikujte ráno (před aplikací make-upu) a večer ke kořínkům obočí. Poté jednou denně. 

Cena: 10 ml 945 Kč

EYEBROW EXTENDER 


Co říká výrobceDelší a hustší obočí během okamžiku! Tento transparentní gel s vlákny umělého hedvábí okamžitě dodá obočí plnější vzhled. Vydrží 50 aplikací.

Co říkám já: familiérně mu přezdívám chlupy v tyčince, protože když si ho vyzkoušíte na ruku, vypadá to opravdu jako chlupy (ale jsou to vlákna umělého hedvábí). Osobně mi to přijde jako super vychytávka, protože je to mnohem přirozenější, než si obočí dokreslovat tužkou. Prostě obočí přejedete a díky hřebínkovému aplikátoru se obočí pročeše a jemně se doplní vlákny, které by nikdo nerozeznal od vašeho obočí. Možná je těžké si to představit, ale zkuste si to někdy, až půjdete kolem parfumerie. Prodává se tuším ve 3 odstínech.

Použití: naneste rovnoměrně na odlíčené obočí. Přípravek lehce odstraníte odličovačem na oči. 

Cena: 1,75 ml 945 Kč

GENTLE EYE CLEANSER


Co říká výrobceDíky obsahu květinových výtažků jemně odlíčí i ty nejcitlivější oči. Má zklidňující účinek, pleť kolem očí zanechá jemnou a pružnou. Vhodné i pro nositelky kontaktních čoček.

Co říkám já: dříve jsem ho také používala, ale stejně se pak vždycky vracím k dvoufázovým odličovačům. Vyhovují mi prostě nejvíce. Nehledě na cenu tohoto.

Použití: dvě dávky přípravku naneste na tampón, přiložte na oční víčko a nechte chvíli působit, poté setřete. Není třeba smývat vodou.


Cena100 ml 545 Kč

LASH CONDITIONING CLEANSER


Co říká výrobceDíky svému jedinečnému složení si tento přípravek poradí s jakoukoli řasenkou, dokonce i voděodolnou! Tento svěží nemastný gel s obsahem hedvábných proteinů důkladně odličuje a zároveň posiluje křehké a oslabené řasy. 


Co říkám já: Výhodou je, že odlíčí i voděodolný make-up a není mastný, což někdo oceňuje. Navíc jako bonus posiluje vaše řasy. Nicméně stále si trvám na tom, že odličovač na oči za téměř 600 nepotřebuju.

Použití: dvě dávky přípravku naneste tampónem na oční víčka a řasy. Jemně vmasírujte a poté setřete. Není třeba smývat vodou.

Cena100 ml 595 Kč

EYE DETOX CONTOUR GEL 


Co říká výrobceHydratační gel s účinkem proti tmavým kruhům a otokům. Tento chladivý gel bez obsahu oleje dodá očnímu okolí svěží a odpočatý vzhled již během několika dní. Nabízí skutečnou pomoc při boji s příznaky únavy a stárnutí. Podle klinických testů dochází po 28 dnech k radikální redukci tmavých kruhů (85%) a otoků (92%). Pro maximální účinek používejte spolu s kapslemi Eye Detox Purifying Capsules. 

Co říkám já: Pero je praktické a nejlepších účinků docílíte, když ho budete uchovávat v ledničce. Po propařené noci je moc příjemné si ho dát na unavené oči, ale bohužel kruhy pod očima nebo otoky mi zatím žádný gel ani krém vyzmizíkovat nedokázal.


Použití: Eye Detox Gel je prezentován v praktické formě pera pro snadnou aplikaci. Gel naneste přímo aplikátorem na odlíčené kontury očí (horní i dolní víčko) a jemně vklepejte konečky prstů. 

Cena: 5 ml 1 295 Kč


EYE DECOMPRESS 

Co říká výrobceOční maska s osvěžujícím účinkem. Tento oční obklad během okamžiku osvěží a zklidní unavená a podrážděná víčka. Redukuje otoky a tmavé kruhy, dodává okamžitý pocit svěžesti a úlevy. Účinný, jednoduchý na použití, skvělý na cesty. 


Co říkám já: Strašně se mi líbí použití výrobku. To malé kouzlo, když tabletku ponoříte do modré vodičky a během pár sekund se nafoukne a vy máte masku na oči je efektnější než návštěva zábavního parku.

Použití: jednoduše ponořte tabletu do modrého roztoku a sledujte, jak se v okamžiku změní v oční masku. Nechte působit 5 až 10 minut. Pro umocnění účinku uložte před použitím do chladničky. 

Cena9x3 ml 795 Kč

EYE THERAPY PATCH 


Co říká výrobceTyto jedinečné náplasti s obsahem rostlinných olejů a Ceramidu 3 jsou radikálním řešením v boji proti vráskám, nepravidelné pigmentaci, tmavým kruhům a otokům. 

Co říkám já: Měla jsem možnost ve vzorku jeden pár náplastí otestovat. Stále se cítím příliš mladá používat takovéhle věci, ale bylo to zas něco nového. Tedy zejména to použití není moc tradiční. Úplně mi nevyhovovala aplikace - půl hodiny máte na obličeji nalepené dvě náplasti, které mě osobně trochu tlačily do očí. Na druhou stranu po sundání bylo oční okolí takové pěkně hladké a příjemné na dotek.

Použití: náplasti přiložte na 30 minut na spodní víčka. Poté je uložte do pouzdra pro opakované použití. Náplasti lze použít 3x. Doporučujeme používat 2x – 3x týdně, nejlépe večer. 


Cena: Tento přípravek je k dostání ve dvou různých baleních: 
EYE THERAPY PATCH (6 párů + pouzdro) 1 545 Kč 
EYE THERAPY PATCH REFILL (6 párů) 1 295 Kč


SKIN RETOUCH Face


Co říká výrobce: Vyhlazující péče s okamžitým účinkem. Rozšířené póry, povadlá pleť, vrásky a červené flíčky? Zapomeňte na photoshop! Skin Retouch je lehounký fluid s okamžitým zkrášlujícím účinkem určený ženám i mužům. Díky své elastické textuře pleť dramaticky vyhladí (85 %), zmatní (79 %), zmenší viditelnost pórů, jemných linek, vrásek (86 %) a z obličeje vymaže stopy únavy (72 %). „Chytré“ pigmenty, které odrážejí světlo, zjemní texturu pleti a zakryjí drobné nedokonalosti, zatímco komplex rostlinných výtažků předchází dehydrataci a pleť zanechává krásně hladkou.

Co říkám já: o tomto malém zázraku jsem vám psala nedávno, když jsem se zmiňovala o novinkách, které mě zaujaly. Připomíná mi podkladovou bázi pod make-up a je fakt, že vidíte rozdíl, když si ho vyzkoušíte. Ale ta cena, ach jo!

Použití: Skin Retouch aplikujte na krém. Špachtličkou jej nanášejte od středu obličeje do stran. Vklepejte konečky prstů. Po třiceti vteřinách pokračujte aplikací makeupu. Skin Retouch můžete použít i kdykoli v průběhu dne. 

Cena: 30 ml 990 Kč 

HUILE VITALE


Co říká výrobce: 100% rostlinný koncentrát s účinkem proti stárnutí. Okamžitá vzpruha pro mdlou, unavenou a dehydrovanou pokožku s obsahem čistě přírodních rostlinných olejů. Zjemňuje a zpevňuje pokožku, předchází dehydrataci a tvorbě vrásek. Zklidňuje a zbavuje pleť známek stresu. Bez obsahu barviv a konzervačních látek. Pro všechny typy pleti. Vhodný jako intenzivní péče o delikátní pokožku krku a dekoltu. 


Co říkám já: olejíček mi nijak nevoní a vůbec vlastně podobné výrobky nemám ráda. Mastným olejům se vyhýbám jak jen to jde, takže tohle bude něco pro milovníky pořádné mastnoty a hydratace.

Použití: večer naneste pár kapek oleje na navlhčenou pleť a jemně vmasírujte. 

Cena: 30 ml 1 095 Kč

INSTANT BEAUTY 

Co říká výrobce: Rozjasňující liftingový gel s rostlinnými proteiny. Tento lehký nemastný gel při aplikaci okamžitě vyhlazuje rysy obličeje a redukuje známky nadměrné únavy. Den po dni zlepšuje pevnost a pružnost pleti. Vysoce koncentrovaný přípravek, který má okamžitý i trvalý účinek.

Co říkám já: bohužel tento výrobek jsem nikdy neměla možnost vyzkoušet, takže vám za sebe k němu nic víc nepovím

Použití: pár kapek Instant Beauty naneste na odlíčený obličej a krk, včetně pokožky kolem očí. Pokračujte aplikací hydratačního krému. Gel můžete použít kdykoliv máte pocit, že vaše pleť působí mdlým a unaveným dojmem (lze aplikovat i přes make-up v průběhu dne), nebo denně v rámci intenzivního ošetření.


Cena: 50 ml 1 295 Kč


BUST SERUM 2.0


Co říká výrobceO velikost větší prsa za 6 týdnů! Bust Serum 2.0 je komplexní přípravek, který prsa vypne, zpevní a dodá jim na objemu. Díky výtažkům z kůry keře mukul, který byl po tisíciletí používán v indickém ajurvédickém lékařství, dokáže Bust Serum 2.0 zvětšit objem tukových buněk v podkoží a tím i objem prsou. Klinické testy prokázaly zvětšení prsou o jednu velikost za šest týdnů! Biomimetické peptidy a výtažek z plodů afrického stromu kigelia africana bojují proti ochabování tkáně, zlepšují pevnost a celkový vzhled prsou. Bust Serum 2.0 je nově obohaceno o hyaluronovou kyselinu, která je zdrojem intenzivní dlouhodobé hydratace. 

Co říkám já: také jsem neměla tu čest vyzkoušet, ale za vše mluví to, že je to jeden z bestselerů a hned po Lipocils se nejvíce prodává.


Použití: Bust Serum 2.0 aplikujte denně ráno nebo večer. Začněte u spodní části prsou a pokračujte až ke krku pohyby ve tvaru širokých osmiček. 


Upozornění: přípravek není vhodný pro kojící ženy. Ke zvětšení objemu, zlepšení pevnosti a vypnutí prsou dochází po šesti týdnech každodenní aplikace. Pokud si nový vzhled prsou chcete udržet, je nezbytné s používáním přípravku Bust Serum 2.0 pokračovat. 

Cena: 50 ml 1 295 Kč 

NAIL REGENERATOR SERUM 


Co říká výrobce: Regenerační sérum pro kompletní ošetření nehtů. Toto jedinečné sérum s obsahem přírodních olejů hydratuje, vyživuje a regeneruje. Stimuluje růst suchých, lámavých a třepících se nehtů, zjemňuje kůžičku, urychluje hojení drobných oděrek. Bez parfemace, přidaných barviv a konzervačních látek. Účinnost dermatologicky potvrzena: po 28 dnech každodenní aplikace dochází k radikálnímu zlepšení vzhledu nehtů o 300 %. Nehty rostou rychleji a jsou pevnější. 


Co říkám já: Pero má praktický houbičkový aplikátor, kterým se dobře na nehty nanáší. Jelikož jsem ho ale jen zkoušela v obchodě, nepovím vám, jestli po něm rostou nehty :)


Použití: rychlé a snadné použití díky formě pera s pěnovým aplikátorem. Naneste na nehet a jeho kontury a vmasírujte. Prvních 28 dní používejte denně, nejlépe večer, poté 2x týdně pro udržení nového vzhledu nehtů. 

Cena1,8 ml 995 Kč

Uff, to jsem vás trochu zavařila, co? Jestli jste to dočetli až sem, jste vážně dobří! Doufám, že vás to alespoň trochu bavilo a třeba jste se dozvěděli i něco nového. Záměrně jsem několik výrobků z nabídky vynechala, abych vás úplně nezahltila. Znáte Taliku? Používáte nějaké jejich výrobky? Kdybych si osobně měla vybrat jen jeden ze všech, byl by to Lipocils Expert, protože vážně funguje a je úžasný!


PS: pro případné rýpaly dodávám, článek píši z vlastní iniciativy, protože mám Taliku ráda a myslím, že si zaslouží, aby se o ní více psalo. Nikdo mě nesponzoruje a ani mi nedává jejich výrobky. Všechny fotky i informace od výrobce jsou z oficiálních stránek.

16 komentářů:

  1. Tak ja měla lipocils a neviděla jsem orzdíl skoro žádný. Tedy rozdíl v délce, ale zlepšila se určitě jejich "kondice" tolik se nelámaly a nepadaly. A ten odličovač je super, velice příjemný a odlíčí všechno...ale ta cena :-(

    OdpovědětVymazat
  2. PlumFoolery: cena nic moc, já pořád zastávám názor, že můj chrpový odličovač od YR, který se dá sehnat i okolo 100 Kč v akci je nejlepší ze všech. Mě teda řasy vyrostly a zlepšila se i kvalita, ale záleží to vážně na tom růstovém potenciálu :)

    OdpovědětVymazat
  3. A kde sa dá kúpiť teda online ...okrem ebay a takých tých portálov ..niečo české alebo slovenské

    OdpovědětVymazat
  4. Alica: našla jsem možnost objednání např zde http://www.krasa.cz/talika/

    OdpovědětVymazat
  5. kdyby to nebylo tak drahé, tak mám hodně favoritů:( škoda

    OdpovědětVymazat
  6. U mě stejnou službu jako lipocils odvádí ricinový olej z lékárny za pár kaček :) N.

    OdpovědětVymazat
  7. ja mam asi ten rastovy potencial nulovy, taliku uz za tie peniaze nie, nejake zavratne rozdiely neboli vidno,takze pre mna velke sklamanie, skoda...

    OdpovědětVymazat
  8. exxie: to jsme dvě

    Naďa-Karin: o tom jsem také slyšela a také pomáhají kapky na šedý zákal, ale ty jsou jen na předpis :)

    evie: já právě znám spoustu lidí, kterým řasy vážně vyrostly a sama jsem viděla, jak si paní v obchodě kupovala několi balení, jak byla nadšená, ale holt na každého funguje něco jiného

    OdpovědětVymazat
  9. Bože to jsou pálky =D Ještě že bez toho můžu žíz ( ne že bych to enchtěla vyzkoušet xD)

    OdpovědětVymazat
  10. No tak Ti Rendy zase pěkně děkuji!!! :-/ :D Kvůli tobě teď mám zase pocit, že se prostě bez té věcičky na růst řas neobejdu :D:D achjooo ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Taliku znám, leč nepoužívám, ale láká to:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ricinový olej jsem zkoušela a je to takové nahouby, špatně se nanáší na řasy a navíc je jedovatý, no nějak mě to nebavilo s ním a na výsledek se mi nechtělo čekat, bylo by to asi dýl než u Taliky, na tu mám zálusk už hodně dlouho, ale budu muset počkat až na příští výplatu. Nevíš, jestli se vyrábějí i fake? Určitě plánuju nakupovat na internetu, kde to riziko je, že bych na fake mohla narazit..

    OdpovědětVymazat
  13. angellovely-things: tak to mě těší, že tě to zaujalo :)

    Kristina: já myslím, že fake je dneska snad u každé značky od M.A.C po ty levnější, takže určitě 100% jistota jsou parfumerie a nebo jak jsem výše dávala odkaz na krasa.cz, ty osvědčenější weby by měly mít kvalitní a pravé výrobky...

    OdpovědětVymazat
  14. :) tak koukám, že jsem narazila na úžasnej blog :) bohužel teda nad drahými věcmi se jen kochám :( zatím ještě studuji ale kosmetiku zbožňuji :) přípravek na řasy mě úplně dostal, a koukla jsem na aukro http://aukro.cz/talika-lipocils-pro-hustsi-a-delsi-rasy-4-2-ml-i1935966129.html myslíte, že toto nebude fungovat??? :(
    -L

    OdpovědětVymazat
  15. Lennushqa: děkuji, jsem ráda, že se ti tu líbí. Na tom odkazu nabízejí zřejmě tu testovací verzi, co vydrží 28dní a pak bys měla vidět výsledky. Určitě jestli to chceš vyzkoušet, můžeš začít s testovací verzí a pak se rozhodnout, jestli vidíš výsledky a pak si koupit plné balení :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já jsem tomu aukru nakonec nevěřila a neodolala jsem v pafumérce Douglas. Mají tam teď i akci při platbě nad 300 Kč jde 100 Kč dolů, tak aspoň něco:) tak jsem zvědavá na výsledek, toužila jsem po ní už hodně dlouho

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)