úterý 22. listopadu 2011

YR gentle scrub

Po nějaké době jsem opět zavítala do Yves Rocher obchůdku, abych doplnila své zásoby očního odličovače a přitom jsem zjistila, že mám nárok na nějaký dárek, protože jsem měla nasbíraná razítka (kdo nezná, tak je to jejich věrnostní program). A protože jsem vůbec neplánovala kupovat něco jiného než odličovače, musela jsem se rychle rozhodnout, co vyzkouším. No a tak mě napadlo zkusit jejich peeling na obličej. Předchůdce z jejich řady proti akné začíná pomalu a jistě docházet, takže bych stejně brzy řešila jaký si koupit. Domů jsem si ho tedy odnesla a hned ho musela vyzkoušet.



Nejdříve trochu oficialit a informací z YR webu, odkud pochází i tento obrázek. Kdo nemá tak dobrý zrak, aby text přelouskal, tomu trochu pomůžu:

- jemný scrub (nebo-li gommage) obsahuje výtažky z heřmánku, vodu z chrpy a bambusová zrnka

- je vhodný pro všechny typy pleti

- po použití je pleť jemná, osvěžená a čistá




- běžná cena je 275 Kč (v současnosti je ve slevě za nějakých 200 Kč) a mě nic nestál, takže jsem s cenou spokojená :)

- balení je celkem malé - 70ml

- zrníčka bambusu jsou velmi jemná a peeling není nijak drastický, což mi vyhovuje

- po použití je pleť vážně jemná a krásně čistá, ale co mi strašně vadí je jeho vůně. Směs bambusu, heřmánku a chrpy mi voní jako čistič na WC a není mi vůbec příjemná.

- kdybych si ho kupovala za své peníze, asi bych byla trochu zklamaná 

- určitě ho spotřebuju, ale příště bych si ho už nekoupila, protože myslím, že na trhu je spoustu krásně voňavých peelingů, které udělají stejný efekt a pleť vyhladí i vyčistí

- určitě se najde někdo, komu by se vůně líbila, ale mě prostě nesedla

- celkově peeling splní co má, ale ten benefit navíc v podobě příjemné vůně bohužel postrádám





Příště se konečně dokopu k tomu, abych si koupila peeling od Ryoru, slyšela jsem na něj zatím chválu, takže jestli s ním někdo máte zkušenosti, tak budu ráda za každou vaši radu. Nebo klidně jestli máte zkušenost i s peelingem od jiné značky, tak sem s ní :)

PS: dnes večer ukončím giveaway


A úplně na závěr tu mám pro vás menší rekapitulaci akcí, které momentálně probíhají nebo v nejbližší době začnou:




K nákupu kosmetiky Alverde nad 300 Kč dostanete nyní v DM tašku. Další důvod proč jít omrknout novou kolekci :) 






Pokud si brousíte zuby na kosmetiku Flormar, tak nyní k nákupu nad 400 Kč dostanete lesk na rty. V Praze je k dostání tato kosmetika např. v Tesco My Národní, na Floře, na Zličíně a tuším, že má stánek i na Chodově v obchodním centru.



A to nejlepší na závěr (nebo alespoň pro mě). Uvedení dekorativní kosmetiky TOPSHOP. První u koho jsem tuto informaci četla, byla Ejvi, které tímto děkuji za inspiraci :) Velmi mě zajímá, jestli kosmetika bude kvalitní nebo takový ten průměr až podprůměr (viz H&M nebo F&F). Nechme se překvapit :)

6 komentářů:

  1. ta topshopácká kosmetika asi nebude zrovna za pár korun, že? :D

    OdpovědětVymazat
  2. těžko říct, ale asi za pár korun to nebude, když uvážíme, za kolik prodává kosmetiku třeba F&F, tak pochybuju, že Topshop půjde pod cenu

    OdpovědětVymazat
  3. Hurá, přece jen pochopila! Chválím odkazy, takhle to má být :-)
    Mě teda Topshop kosmetika moc nebere, mám nějakou nedůvěru k experimentům oděvních značek. Radši si koupím něco od zavedené kosmetické značky, tam spíš čekám, že to umí a naplní moje očekávání.

    OdpovědětVymazat
  4. viennettka: to jsem ráda :) ne, ale vážně, zrovna tady jsem ty odkazy měla dané ještě před naším rozhovorem :) takže vážně je nedávám jen někde :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím, teda ne že by se mě to týkalo, když u nás Topshop není :), ale taky nemám ke kosmetice oděvních značek vůbec důvěru a například ty ceny kosmetiky FandF mi přijdou fakt napálený.
    Nekoupím asi nic...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)