pátek 4. listopadu 2011

Yes to carotts ...

Objevila jsem kondicionér roku! A chodila jsem okolo něj celá léta a celou tu dobu ho odsuzovala díky karotkám na jeho obalu! Ti, co mě znají, vědí jak moc nemám ráda zeleninu a proto se jí vyhýbám tak nějak podvědomě i v kosmetice. Proto jsem opomíjela dlouho i řadu Yes to... ,která dává přednost mrkvím, okurkám rajčatům a nově i brusinkám. Zatím jsem na ní v českých obchodech narazila jen v Sephoře. Nicméně v USA jsem jí potkala i v obyčejných potravinách, kde si vedle sendviče bylo možné koupit jak třeba tuhle značku tak i laky od O.P.I nebo šampóny Fekkai (tedy u nás rádoby luxusní značky za hromadu peněz). Ceny řady Yes to... nejsou taky zrovna příznivé (však se samy podívejte). Ke koupi mě motivovala kamarádka, která si tento kondicionér koupila o něco dříve a moc si ho pochvalovala. A znáte to, ústní reklama je nejlepší a nejdůvěryhodnější. A jelikož mi domů opět po nějaké době dorazila sleva na nákup, tak jsem si řekla, proč ho taky nezkusit. Ke koupi mě dohnala vlastně koupě předchozího kondicionéru, který byl úplně tragický, ale o něm vám povím jindy. Takže jsem si ho koupila a teď jsem strašně spokojená a slibuju, že si už nikdy jiný kondicionér nekoupím! A co mě tak nadchlo?






- má praktické dávkování (jsem holt líná otvírat poslepu ve sprše jakékoliv lahvičky)


- je obrovský - celý půllitr nebo-li 500ml


- úžasně nádherně voní (přísahám, že žádnou mrkev neucítíte!) a vlasy po něm voní celou dobu


- můžu ho používat na celou hlavu a nemusím se bát, že mi zmastí vlasy a budou splihlé


- vlasy jsou po použití jemné, lesklé a prostě úplně eňo ňůňo :)


- cena sice není úplně "drogerková" ale vzhledem k tomu, že jsem měla slevu a že je to obr balení, to není tak hrozné. Cena bez slevy je 330 Kč.


- je vhodný pro všechny typy vlasů


- nemám slov, jsem spokojená a je nejvyšší čas dát si dávku karotek, takže se mějte pěkně a prohlídněte si i ostatní řady značky Yes to... a podělte se s námi, jestli tuhle značku znáte a třeba jí i náhodou používáte :)







Úplně nejnovější řada je borůvková




Do budoucna mám v hledáčku tyto másla na rty. Určitě o nich neslyšíte naposledy.



11 komentářů:

  1. Od tejto znacky som mala vzorek teloveho masla a musim povedat, ze som nikdy nemala lepsi pocit z mojej pokozky... Chystam sa napisat Jeziskovi do USA. :) Dufam, ze pribali aj EOS balzam na rty a dalsie skvele veci, ktore su u nas tak tazko zohnatelne... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta borůvková vypadá moc dobře, ale třeba tu rajčatovou si neumím představit:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem měla vzorečky krémů na obličej
    (mrkvička a rajčátko) a velká spokojenost, chtěla jsem si koupit celé balení, ale nějak to vyšumělo do ztracena...Ale budou Vánoce, takže si asi zajdu udělat radost.

    OdpovědětVymazat
  4. zaujal ma, mozno porozmaslam :) jedinu skusenost mam prave s tymi balzamami a za mna nie, nemala som pocit hydratacie pier, skor akoby mi ich vysusili a mala som Mint a Berry

    OdpovědětVymazat
  5. ten balzam na pery vcera vychvalovala nejaka youtubova make-up guru, tusim ze macbarbie07 v najnovsom videu

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle značku jsem zahlídla, ale blíž jsem jí neprozkoumávala. Musím to co nejdřív napravit :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem pokukovala po šamponu na jemné vlasy, ale odradily mě rajčata, protože je nesnáším! když ale říkáš, jako odpůrce zeleniny, že karotka je ok, tak tomu dám taky asi volný průběh :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám odskúšané iba balzámy na pery, aj v UK sa dá táto značka kúpiť bežne v drogérii. Sú skvelé!
    Kondicionér som neskúšala, ale možno raz...:)

    giveaway whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mela od yes to cucumbers gel na oci a to byla opravdu katastrofa. Urcite se objevi v jednom z mych dalsich "kez bych si nekoupila". Ale treba jim dam jeste nekdy sanci, obzvlast po tvem pozitivnim prispevku :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jako jejich krémy jsem bohužel neměla možnost nijak vyzkoušet, protože nikdy nemají testry, ale z kondicionéru jsem nadšená! Naprosto, nikdy jsem lepší vlasy po ničem neměla, takže mě to navnadilo na to zkusit i něco jiného z jejich řady :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé tipy, těžko budu odolávat té borůvkové řadě ;-). Asi budu muset už brzy sesmolit dopis Jéžiškovi ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)