pondělí 14. listopadu 2011

Vánoční bazar v Hiltnu

O víkendu jsem navštívila akci, která má tradici už několik let. Jedná se o Vánoční Bazar v holelu Hilton, kde seženete tradiční produkty všech možných zemí, které mají v naší zemi ambasádu. Na jednom místě se tak můžete podívat do celého světa prostřednictvím typických jídel, oblečení, šperků, kosmetiky nebo doplňků. Byla jsem tam poprvé a to jsem tam 7 let pracovala - jaká ironie :) Šla jsem tam za účelem vybrat nějaká zajímavé a netradiční dárky pro své blízké, které jen tak někde neseženete. Nikdo mi ale neřekl, že tam seženu i super levnou kosmetiku! Kdybych to tušila, vzala jsem si sebou kufr a víc peněz :) Priorita bylo samozřejmě vybrat co nejvíc zajímavých dárků, ale znáte to, když se tak rozhlížíte, neodoláte. Takže když to shrnu, tak mě nejvíc nadchnul stánek Francie, kde byla sponzorem i Sephora. Tvořily se tam největší davy a fronty, takže člověk musel být rychlý, aby stihnul něco ukořistit. Jo a úplně jsem zapomněla dodat, že se tam všechno prodává za symbolické ceny (je to nějak spojené s charitou, ale přesně jsem to nezjišťovala). Takže ve Francii jsem nakoupila opalovací krémy od Avéne za 50 Kč (na pláži v L.A. se mi myslím budou hodit) a taky jsem přihodila ještě Sephora pěny do koupele taktéž za 50 kaček a k tomu ještě Play ball od Loréal Professionnel (to je teda pro mého muže, ale nevadí). Ze Švýcarska mám zase ochranou tyčinku na rty od Daylongu za stovku. Ze stánku zastupujícího USA mám vánoční balení Lipsmackeru i se svěma laky na nehty (ty se mi teda vůbec nelíbí, ale někomu je určitě daruju) - taktéž za stovku. No a pak jsem ještě u polského stánku objevila micelárku Ziaja za 20 Kč a kakaové máslo na tělo taky za 20Kč. Od Ziaji jsem kdysi měla olivový krém a nebyl vůbec špatný. A uznejte, že i kdyby micelárka byla naprosto k ničemu, tak s ní klidně budu umývat okna nebo třeba koupelnu :) Takže bazar jsem si náramně užila, nakoupila jsem všechno, co jsem měla v plánu a navíc i mimo plán obohatila svou sbírku kosmetiky. Dodávám, že všechno je nové a nepoužité, aby si to někdo špatně nevyložil, protože slovo bazar je trochu zavádějící v tomto případě. Ten z vás, kdo tam nešel určitě přišel o zajímavou akci, ale nebojte, za rok se to bude konat znovu. Takže si pište do nových diářů, že příští rok si máte ohlídat, kdy se Vánoční bazar zase uskuteční. Jinak vstupné na akci je 50 Kč a každý lístek jde pak do slosování o hodnotné ceny. Omlouvám se za kvalitu fotek. Je hrozně rychle tma a než stihnu cokoliv vyfotit, je to hrůza. Takže až všechno vyzkouším nafotím lepší fotky a podělím se s vámi.








Nebyl z vás někdo také na lovu dárků v Hiltnu? :)

20 komentářů:

  1. bazary su super. u nas sa teda ziadne nekonaju, ale ked sa na nejaky dostanem vrnim blahom, maju super atmosferu a daju sa tam najst neskutocne veci!

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo, tam musím příště taky!! a měli ta levnou i klasickou pěstící kosmetiku od Avene? :-)
    pěkně jsi tam nakoupila, škoda, že nemám vanu, hned bych brala i ty pěny do koupele :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Žanet: v tom davu jsem si nestihla prohlédnout úplně všechno, navíc to už bylo značně přebrané, takžetěžko říci, co tam měli hned na začátku, ale určitě tam toho bylo mnohem více :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé, škoda že jsi na to neupozornila dříve, určitě bych tam šla :(( Tak příští ro no :) A jinak, moc pěkný nákup!

    OdpovědětVymazat
  5. o bazaru slyším poprvé :) určitě příště informuj dříve :P ráda bych nějaký navštívila

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem se o tom bohužel dozvěděla ten den, co se to konalo, takže pro mě to bylo trochu neplánované a hlavně jsem netušila, že tam bude i kosmetika, takže by mě asi nenapadlo vás o tom informovat :) Ale příště se polepším

    OdpovědětVymazat
  7. Pááááni! Na takové akci bych se vážně vyřádila a nakoupila spoustu kosmetiky jak na Vánoce tak jako zásoby do příštího roku, snad budu mít příští rok čas a pojedu do Prahy na tenhle kosmetický bazar, parádní úlovky Rendy! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Léa: právě, že to není jakoby o kosmetice, ale o typických produktech různých zemí, kosmetika tam byla spíš navíc, hlavní bylo třeba jídlo, vína, koření, oblečení a tak :)

    OdpovědětVymazat
  9. No wáu! Příští rok si udělám výlet a to to mám do Hiltonu celkem daleko! :D Pořídit dárečky a ještě něco pro sebe je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, že mám školu v jiném městě...asi by mi neuznali absenci tupu:nakupovala dárky xD Ale musí to být fajn,hned bych nakoupila a těším se na tu micerálku od ziaja..mohla by to být fajn levnější varinta těch klasických :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je dobrý tip na příští rok:)

    OdpovědětVymazat
  12. na takový super akce se nikdy nedostanu mám prahu moc daleko : :/

    OdpovědětVymazat
  13. na lovu dárků jsem nebyla, protože jsem deset hodin stála v šatně - klidně jsi mě tam mohla vidět. takže jsem tam makala jak kretén a smutně koukala na lidi, jak si nosej plný tašky :( ale PŘÍŠTÍ ROK žádná práce, pěkně půjdu taky na trh nakupovat!!! :)
    7 let jsi pracovala v Hiltonu? wow! docela náhoda :) a co jsi tam dělala?

    OdpovědětVymazat
  14. tuhle akci vůbec neznám :) škoda ráda bych zašla ... třeba příště! ;))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Daniela: taky tam pracuješ? já za ty roky prošla snad všechny oddělení, ale jsem moc ráda, že jsem pryč :)

    OdpovědětVymazat
  16. Fíha, tomu říkám parádní kup! :) O týhle akci slyším ale poprvé.

    OdpovědětVymazat
  17. Škoda, že jsem o tom nevěděla...tak snad příště. Máš bezvadný blog, fakt jsem tu našla plno užitečných informací.

    OdpovědětVymazat
  18. Eliška: děkuji, to jsem moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  19. pracuju tam jakoby přes FLS, jestli ti to něco říká. servírka a to ostatní :) proč jsi odešla? mě to tam někdy taky pekelně štve, zvlášť když jsou lidi nepříjemní jak drát v oku a furt mají řeči co všechno děláš špatně a když se domů vracím s nateklýma nohama, že mě bolí ještě pozítří .. ale jinak mě ta práce někdy i dost baví, když je to tam v pohodě, povídáme si s ostatníma a je sranda :)

    OdpovědětVymazat
  20. Daniela: ano, FLS znám velmi dobře :) odešla jsem protože jsem chtěla po letech změnu, víc peněz a aby mi šéfoval někdo inteligentní, schopný, milý a ochotný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)