sobota 12. listopadu 2011

Upíří kolekce Essence

Je to tu, nová limitka od Essence je v obchodech. Mám pocit, že v poslední době se situace změnila a k nám už proudí většina limitovaných kolekcí. Winter edici krémů na ruce vystřídali upíři a nová kolekce je plná krvavých barev. Celou dobu jsem měla spadeno zejména na prášek zvětšující objem řas. Uznávám, že mě to nadchlo tak, že jsem okamžitě zatoužila ho vyzkoušet. A když už jsem tam tak byla a pokukovala přibalila jsem sebou na cestu ještě dvě věcičky. Jednou je rozjasňující pudr a druhou je barva na rty lipstain. A jak jsem spokojená a jak se mi celá kolekce líbí?





V nabídce je paletka očních stínů (barvy mě příliš nezaujaly), několik laků na nehty (taktéž mě nezaujaly, jsou na mě příliš tmavé), toaletní voda (hodně sladká), gelová tvářenka (původně jsem nad ní uvažovala, ale pak zvítězil pocit, když máš doma pravý Orgasm, proč si kupovat další tvářenky, že?) Zbytek věcí mě už zaujal a to konkrétně tyto tři produkty: 





Lipstain v odstínu 02 True love. V nabídce je ještě jeden takový fialovo-vínový, trochu tmavý na můj vkus, ale tak přece jen je to upíří kolekce. Uznávám, že na můj nude vkus je i toto kuriózní a tmavá barva, ale chtěla jsem ho zkusit, protože jsem vždycky pokukovala po Benetintu od Benefitu. Ten od Benefitu je tedy univerzál jak na rty tak i na tváře, ale na tvářích se mi to nelíbí. Takže jsem zkusila tento lipstain a není vůbec špatný. Třeba na ruce mi drží celý den. Jako aplikace není nejlepší, to uznávám. Trochu jsem měla potíže, aby byla barva rovnoměrně rozetřená na rtech a nevypadalo to, že mám opar nebo boláky :) Trochu jsem si teda pomohla při roztírání prstem (ten hned pak musíte umýt, jinak bude celý zbytek dne jak od krve :) Aplikátor je ve formě houbičky, jako mají klasické lesky na rty. Barva opravdu rty pěkně natónuje a vlastně je na vás, jak moc sytě a intenzivně. Já jsem světlý typ a bohatě mi jedno přetření stačilo. Barva vydrží na rtech dlouho a to jsem pila a jedla. Postupně sice ztrácí na intenzitě a maličko se vpíjí do drobných rýh ve rtech, ale to není nic dramatického. Líbí se mi, že po jeho použití mám lehce natónované rty, které stačí přetřít balzámem na rty a vypadá to jako bych se bůhví jak malovala. Takže za mě ano :)







nerozetřená barva na ruce a dole je už rozetřená



omlouvám se za kvalitu a za svůj výraz, ale chtěla jsem vám tentokrát ukázat barvu na rtech :)




Třpytivý pudr se mi nějak zalíbil. Po nanesení na tvář vytvoří jemný třpyt se zlatým odleskem. Líbí se mi, že není nijak výrazný a do očí bijící. Příjemně voní a celkově nevím co bych mu vytkla. Jo a moc se mi líbí, když ho aplikuju přes tvářenku a ještě se tím obličej jakoby rozsvítí. 








na prstech barva lépe vynikla, po rozetření na ruce je vážně jen decentní





A nakonec můj favorit - pudr pro větší objem řas. Jelikož nejsou mé přírodní řasy nic moc, tak uvítám každou možnost je trochu pomnožit, prodloužit i zahustit. Takže mi bylo hned jasné, že tenhle prášek nutně potřebuju :) Balení je i s kartáčkem na řasy. Původně jsem si myslela, že než řasy nalíčím, tak je popráším práškem a pak nanesu řasenku. Návod mě ale vyvedl z omylu. Nejdřív se nanese jedna vrstva řasenky, pak se řasy projedou tím kartáčkem s práškem a pak se nanese poslední vrstva řasenky. Trochu komplikovaná aplikace no. Prášek sám o sobě vypadá jako drobné krystalky nebo spíše jako mikro vlákna. Možná ty z vás, které znají skelnou vatu, by si to dovedly lépe představit. Takže zhuštění řas vlastně dosáhnete tím, že si řasy obalíte těmi mikro vlákýnky a řasenka tomu pak dopomůže a řasy vypadají hustší. Aplikace vážně není nejpraktičtější, musíte si dát pozor, aby vám z kalíšku prášek nepadal všude kolem. Zatím jsem ještě nepřišla na to, jak aplikovat prášek na řasy a nemít ho všude po obličeji. No a vlastně to není ani trochu prášek, ale konzistenci má vážně jako skelná vata nebo jako cukrová vata :) A výsledek? Bohužel se nekonal zázrak s mega objemem řas (nečekaně) ale trochu to vidět je. Objem je určitě díky vláknům o něco větší, ale že by to bylo nějaký drama, hmm asi ani ne. Možná záleží jaké řasy máte. Mě jako největší výhoda přijde, že řasy jsou pak jakoby víc nadzvednuté a lépe drží. Takže nemůžu říct, utíkejte si ho koupit, protože ho musíte mít, ale určitě mi dejte vědět, jestli ho také máte a jaký efekt vytvořil vám :)











Taky se vám upíří kolekce zalíbila a něco jste si pořídily?

16 komentářů:

  1. No, dneska se chystám na nálet drogerie, mě naopak naprosto uchvátily ty laky (mimochodem, nevíš, za kolik je mají?) a možná vezmu i ten lipstain... :D
    Moc netvářenkuju, takže i když mám s tou tvářenkou nutkání, asi si ji nevezmu, vůně mám své, kvalitnější a oblíbené, tomu udělátku na řasy moc nevěřím a jak to tak čtu, pochopila jsem to tak, že udělá řasy jako dobrá řasenka, která člověku vyhovuje... A shimmer powder mám.
    Takže za mě tak akorát laky a lipstain... :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé, můžu se zeptat, kde jsi jí viděla? Mně zajímá ta tvářenka, omrknu laky (ale asi si stejně žádnej nekoupim) a ten pudr...

    OdpovědětVymazat
  3. no tak po Tvé recenzi nevim jestli mam jít do toho prášku na řasy nebo ne :-( protože mě to samozřejmě láká co kdyby to fakt fungovalo viď :D ale od přírody mám dobrý základ a celkově mám řasy hezké vlastně s jakoukoliv řasenku takže bez toho prášku asi můžu žít dále v klidu :D ale do té barvy na rty jdu 100%! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si koupila ten prášek a jsem docela spokojená. Žádné drama to není, ale přijde mi, že mi to ty řasy zafixuje a drží celý den. Jen mi přijde, že dooost rychle ubývá. A lipstain jsem si koupila v tom fialovo-vínovém odstínu a jsem nadšená, protože takovouhle barvu jsem hledala. a drží celý den! takže za mě velká spokojenost. :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Kyky: laky jsou za 39. Včera sem si koupila ten fialovej a teď právě ho nalakovala a sem nadšená, je nádherně luxusní:-) Je ho dvakrát tolik než klasických Essence laků, jen mi přijde že má trochu měkčí štěteček, takže se mi maličko hůř lakovaly přesně okraje, jako že se moc ohýbá. Ale to je jen fakt detail a neni to nijak hrozný:-)
    A teď když vidim tady tu barvu na rty tak mě taky sakra láká:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra,máme snad stejné myšlenka! Také jsem si koupila tu barvu na rty,také v červené,také ten pudr,a také jsem uvažovala o tom prášku,ale nakonec jsem si ho nepořídila:)

    OdpovědětVymazat
  7. z této kolekce bych brala zrovna všechno :D smůle ja , že blízko mého bydliště nikde nneí rossman :/

    OdpovědětVymazat
  8. Suzie: v Praze jsem viděla kolekci na Muzeu a na Harfě

    angellovely-things: jako jestli máš svoje řasy dobré, tak to asi není potřeba, jako pro srandu si ho můžeš koupit, zas taková pálka to není, ale že bys měla řasy jak z Moulin Rouge to bohužel ne

    Teri J: jo, s tou fixací určitě souhlasím, taky mám pocit, že řasy pak drží lépe, ale ten objem nic extra no

    Máni: no na mě jsou moc tmavé, ale věřím, že si spousta lidí přijde na své

    Jay Donleck.: :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tenhle "vatový" trik znám s odličovacím tampónkem :D stejně ten prášek chci ale vyzkoušet ;) a rozhodně ty laky, ty mě naopak úplně dostaly a musím je mít :))

    OdpovědětVymazat
  10. ja som si kupila lak na nechty, sice nie som zvyknuta na take tmave ale pacil sa mi, mam cierno zlaty gold old buffy zajtra si ho dam tak uvidim:)
    Inak som rozmyslala nad tym na riasy co si recenzovala ale asi si ma presvedcila a usetrim ked to nie je taky wow efekt tak si pockam na daco co ten efekt mat bude:):
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Já už se těším až půjdu nakupovat :D. Mojí peněženku to (zase) vyjde draze, ale co. Ten pohled na ten prášek mě dost překvapil :). Čekala jsem něco úúúplně jiného.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. tak ten prášok aj ked nieje zázrak si asi tiez zadovázim :) skoda ze mi nepristanu tmave lesky..no nic :)

    http://ministrawberrygirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. skvelá recenzia ! super blog ! neviem sa ho dopozerat :)
    michellelifestyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se strašně líbí ty laky. Vypadají úžasně. Ten lesk je taky zajímavý. Dneska to musím u nás okouknout:0)
    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. jee :) aj ja som robila na tuto kolekciu recenziu..bola som nadsena najma z tych lipstain..a tiez z gelovej licenky.. a cuduj sa svete dnes mi ten prasok na riasy ozaj pridal dost! na objeme :)
    stale mam tendenciu tieto lacnejsie znacky zatracovat, no nie je to tak..poslednu dobu ma ich kvalita k pomeru ceny..prekvapuje :)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. ja poridila vinovy lak a barvu na rty - omylem dvakrat fialovou misto jedne cervene a druhe fialove:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)