pátek 25. listopadu 2011

Sisley aneb už to mám vyzkoušené

O posledním Beauty boxu jsem vám psala. Opravdu byl zřejmě úplně poslední, protože jestli jste se dívaly na oficiální stránky, BB akce skončila definitivně. Co se dá dělat, je to škoda. Poslední balíček obsahoval vzorečky od Sisley, což je vedle La Prairie jedna z nejdražších kosmetických značek vůbec. Takže jistě chápete, že jsem se velice těšila, až budu moci vyzkoušet jejich skvosty. No a než vám sdělím své dojmy, pojďme si připomenout, co v BB vůbec přišlo.




Inzerovaná byla původně úplně jiná taštička a malinko jiný obsah. Dorazila jiná taštička (v námořnickém stylu) za což jsem ráda, protože ta původní se mi vůbec nelíbila. Několik vzorečků dorazilo jiných, ale tak to taky nevadilo, protože mi bylo jedno, co z toho vyzkouším. Nejvíc z celého balíčku jsem využila duo čistící vody a odličovacího mléka. No ale jestli čekáte, že teď začnu chválit až do nebe, tak vás asi velice zklamu.








(pro srovnání máte mini balení a plné, via Polyvore)

Tonikum jsem zkoušela hledat i na internetu, za kolik se vlastně prodává a co všechno má umět. Když začnu úplně od podlahy, tak obal je jednoduchý a praktický. Hned po tom, co jsem ale otevřela víčko, tak na mě bafnul podivně zatuchlý puch (takhle podle mě květinky teda nevoní!). Já vim, že si Sisley hraje na přírodní bylinkovou kosmetiku, ale víte, že tohle mě neoblbne a je mi to jedno. A když už si něco matlám na obličej, chci aby mi to vyloženě nepáchlo. Takže bohužel tonikum u mě propadlo hned na začátku. Nemluvě o tom, že jsem si žádných zázračných vlastností nevšimla - svěžest? ani náhodou díky tomu smrádku bylinek, zářivá pokožka? standardní jako po všech jiných vodičkách, co používám. Takže za mě říkám zlatá Bioderma! Té se nic nevyrovná a upřímně nechápu někoho, kdo by za tohle obětoval nějaké dva tisíce.








Pleťová mléka jsem si v poslední době docela oblíbila a byla jsem strašně zvědavá, jak moc super bude tohle. A zase první co mě odradilo byla divná zatuchlá vůně. Já vím, že mě někdo určitě osočí z toho, že neumím ocenit kvalitu, přírodu a bůhvíco ještě, ale mě to vážně nepřijde jako něco, za co bych chtěla obětovat téměř dva tisíce. Já jsem ten typ spotřebitele, co dá nejen na složení, ale i na vůni produktu a je mi trochu proti srsti si mazat na obličej něco, co mi nevoní a dokonce snad i smrdí. Jinak efekt mléko udělá stejný jako moje současné od Dermacolu, takže mě nijak neoslnilo a nepřišlo mi bůhvíjaké.



Dalším výrobkem v taštičce byl pleťový krém Sisleya Global Anti-Age. Je vhodný pro denní i noční použití. Budu se opět opakovat, když řeknu, že mi nevoní. Zkoušela jsem ho na noc, je celkem hutný a mastnější a špatně se mi nabíral, protože jeho struktura je něco mezi krémem a gelem. Jsem si vědoma toho, že krém není určený pro mojí věkovou kategorii a jeho účinky ocení někdo tak o 25 let starší, proto nechci vynášet nějaké soudy o jeho účincích. Pleť byla po použití příjemná na dotek i jemná, plusem je také určitě to, že se (ač je mastnější) rychle vstřebá a člověk nemá pocit, že má na obličeji vrstvu krému. O jeho kvalitě jsem tentokrát už více přesvědčená :)





Vzorek make-upu Phyto teint eclat byl bohužel strašně tmavý. Trochu mě jeho barva vyděsila, když jsem si ho chtěla vyzkoušet. Musela jsem hodně roztírat, abych nevypadala jak když jsem vylezla po hodině ze solárka. Nicméně make-up byl na obličeji příjemný, kryl tak středně, dlouho vydržel a netvořil masku. Jeho kvalitně nemůžu vytknout nic, jen příště bych raději testovala světlejší odstín, ve kterém bych se cítila lépe.










Poslední, co jsem z celého BB testovala byl Creme fluide reparatrice - tělový krém. No o vůni se už více vyjadřovat nebudu, mě prostě obecně Sisley nevoní od parfémů až po krémy. Krém má lehkou konzistenci a rychle se do kůže vpíjí. Zkoušela jsem ho během mé nemoci a mazala si s ním místo pod nosem, které mám vždycky od smrkání odřené. A pěkně mi kůži dal do kupy a pomohl mi. Takže ode mě má asi nejvíc bodů ze všech testovaných výrobků. Používá se i na popálenou kůži od sluníčka a obecně na suchou a nějakým způsobem namáhanou kůži. Takový ten univerzální krém, když potřebujete něco rychle zahojit.


Zbylé tři výrobky jsem ani netestovala a rovnou rozdala po rodině. Na sprchový gel jsem neměla náladu, protože mi prostě vadí jeho parfemace, takže jsem ho ani v plánu vyzkoušet neměla. Druhý make-up jsem také darovala, ani vlastně nemám konkrétní důvod, jen jsem chtěla udělat radost :) A poslední bylo nějaké sérum na vypínání obličejových kontur a na to se vážně cítím ještě mladá. Takže o těchto produktech vám nic nepovím, ale vám je to stejně určitě jedno a říkáte si, že jsem padlá na hlavu a že neocením kvalitu :) Bohužel mě nic neoslnilo tak, že bych si sedla na zadek a řekla si, že jsem doteď o něco přicházela. Na druhou stranu, že mě tato značka neoslnila a ani mi nevoní neznamená, že je špatná. Jen prostě co člověk, to jiný vkus a nároky, takže určitě si běžte samy vyzkoušet nějaké výrobky a samy si udělejte názor, jestli pleťová voda za dva tisíce je lepší než ta za 300 korun :) Tečka.


No a jaký je váš názor na Sisley? Měly jste také možnost ho díky BB vyzkoušet?








14 komentářů:

  1. Díky BB ne, Sisley jsem používala už dříve a nevím, jestli náhodou neposílali třeba nějaká stará či prošlá balení co už nikde neudali, protože vonět ti Sisley nemusí, má dost specifické vůně, které já osobně miluju, ale zatuchle teda nevoní nikdy! Natož to mlíčko a tonikum, ty podle mě voní ze všeho nejlépe a nejjemněji. Ale je fakt, že u těchto věcí jsem časem došla k tomu, že opravdu nepotřebuju tak drahé, zato Sisleya je úžasná, můžou jí používat i mladší, není tu striktně daný věk, já jí používala už po dvacítce, dělá perfektní pleť a mohu jí používat na den i s mou mastnou pletí, krásně se vsákne a nelesknu se z ní.

    OdpovědětVymazat
  2. Dejnicka: já tu parfemaci zkoušela i v obchodě a vonělo to úplně stejně, mě to prostě voní, nebo spíš teda smrdí jak něco zatuchlého :) bohužel jsem tomu nějak nepodlehla a vonět mi to asi nikdy nebude, ale to je jen můj subjektivní dojem

    OdpovědětVymazat
  3. Těžko říct, zda taková investice do dvojky mlíko a tonikum má smysl. Já mám pleť bez problémů a vzorky tonik od Estee nebo Chanelu se mi kromě příšerné parfemace nezdály o nic kvalitnější než ty "obyčejné z drogerie". Možná to opravdu ocení jen starší pleť. A ty krémy- no asi na nich něco bude, ale znám i starší ženy, co se krémují tím, co jim pod ruku přijde, a mají pleť super a nepotřebují krémy za tisíce.

    OdpovědětVymazat
  4. no jo, ale to se taky těžko hodnotí na vzorku, to by chtělo říct tak po stálém používání až tak po půlce celého balení, což se pak na té pleti projeví a když ne, tak škoda peněz, kdo by to chtěla zkoušet za tisíce co?:D jinak ty vzorky jsou fajn v tom, že poznáš, jestli je to tvoje "krevní skupina" tvoje není kvůli vůně, taky mě kolikrát kosmetika odradí kvůli vůni

    OdpovědětVymazat
  5. Návštěvnice: samozřejmě, že záleží na genetické výbavě a třeba moje babička používá celý život Niveu a má super pleť. Ale tak chápu, že když má někdo tisíce, nemá potřebu si kupovat drogerkovou kosmetiku a tahle mu vyhovuje

    Kristina: určitě to beru jako první dojem, ale ten je pro mě někdy rozhodující při výběru do budoucna. Mě Sisley nikdy extra neuchvacoval, není to mainstream v kosmetice ale určitě své milovnice má :)

    OdpovědětVymazat
  6. měla jsem tu první verzi.. tonikum a mléko jsem teda zkoušela, ale je to takovej průměr. mě ta vůne hóoodně připomíná sušené levandule v takových těch látkových pytlíčkách. nijak mi ale nevadila. Dneska mi přišel druhý BB, tak čekám až bude na poště k vyzvednutí a hurá pro něj :)

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem si tenhle BB objednávala, ale nedorazil a myslím, že už ani nedorazí. a po tvojí recenzi jsem spíš ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som si ho neobjednávala, Sisley som mala už dávnejšie a bez úspechu.. Za tú cenu si myslím, že existuje aj kvalitnejšia kozmetika, resp. viac vyhovujúca mojej pleti.

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jj, bb dorazil taštička s výrobky zatím stojí v koupelně a čeká kdy na ni přijde řada:)Dorazila mi první verze taštičky a líbí se mi:)

    OdpovědětVymazat
  10. No mě taky ty vzorky nějak extra nenadchly ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle BB jsem si neobjednávala a po tom co jsi napsala ty, jsem ráda!! Sisley mě nějak nebere! I když taštička by se šikla! Kdy bude vyhlášená giveaway prosím?:) nebo jsem to už prošvihla?

    OdpovědětVymazat
  12. Eliz: neboj, neprošvihla si to, vítěze zveřejním v pondělí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)