pátek 18. listopadu 2011

Oblíbená místa: This&That

Mám pro vás novou rubriku. Bude se týkat mých oblíbených míst, kam ráda chodím nejen nakupovat. Často se to nebude vůbec kosmetiky týkat, protože pro někoho by mohla být časem nuda číst denně o krémech a rtěnkách, takže tahle rubrika bude tak na odlehčení. Na úvod dodávám, že to asi nebude moct bavit mimo pražské čtenářky, jelikož v Praze bydlím a příliš jinam po republice nejezdím, tak mám svá oblíbená místa hlavně tady. Takže pokud jste vyloženě mimopražské, berte to třeba jako inspiraci, kdybyste sem někdy zavítaly. Dneska bych chtěla začít krámem This&That, který je takový mix všeho možného. Pokud navštívíte jejich stránky, tak pochopíte. Prodávají tam všechno od designových kousků po totální kýče (což jistí lidé také mohou ocenit). Pro ty, co tento krám vůbec neznají, tak dodám, že se jedná o obchod, kde seženete všechno od umělého sněhu, po sochy Budhy nebo kusu auta jako gauče. Seženete tam spoustu drobností do domácnosti nebo i drobné dárky pro své blízké. Líbí se mi, že jsou všechny jejich produkty naaranžované do tématických celků a vy si prostě vyberete co se vám líbí. Na vybírání vánočních dárků ideální. Líbí se mi atmosféra celého obchodu, než si stihnete všechno prohlédnout, tak jste tam hodinu. Pak se vracíte zpátky a zjišťujete, že jste minuly tolik pěkných věcí :) Obchod je třípatrový a nachází se ve Vodičkově ulice v centru Prahy. Jednou jsem někde dokonce četla článek, že v tomto obchodě můžete najít designové věci od známých designerů za zlomek ceny. Těžko říct, nejsem na to expert a dneska se dá za design považovat úplně cokoliv. Takže je na každém, aby to zhodnotil a případně ocenil. Celé to krásné divadlo na pohled působí divoce a psychedelicky, ale mě se tam líbí. A třeba teď se tam dají sehnat pěkné vánoční ozdoby nebo dárkové balíčky pro vaše blízké. Takže kdo tam ještě nebyl, ať určitě vyrazí a letos se mu můžou na stromečku pohupovat třeba discokoule nebo v předsíni hlídat kabáty sochy jelenů :)

















(fotky jsou z oficiálních stránek obchodu)


Znáte This&That? Taky máte tak rádi obchody tohoto typu?

9 komentářů:

  1. Je sice pravda, že jsem si tam koupila jenom jednu jedinou věc (kosmetickou taštičku ve tvaru kalhotek xD), ale i když vždycky vím, že si tam asi nikdy nic nevyberu, strašně ráda tam chodím okukovat... :D
    I když pro mě spíš převládají kýče, než designové kousky (i když těch je tam taky dost - pravda), ale mé infantilní já se tam vždycky vyřádí... :D

    OdpovědětVymazat
  2. kdysi jsem tam chodila a úplně na ten obchod zapomněla, takže díky za připomenutí. určitě se hodí omrknout teď před Vánocema :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem sice hodně mimopražská, ale novou rubriku vítám jako příjemné odlehčení. Já do Prahy s manželem jezdím na nákupy moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju this&that, mám odsud spousty blbinek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Do Prahy zavítám málokdy. Ale sem bych se docela ráda mrkla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já osobně tenhle typ obchodů moc nemusím, ale mojí mamce by se tam určitě líbilo :) takže díky za tip! Vytáhnu jí tam příště :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. jéé to vypadá skvěle! Někdy mívám chvilky kdy chci bydlet v Praze... :D Třeba teď

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)