čtvrtek 10. listopadu 2011

Novinky od Alverde

Ty z vás, které pravidelně prolézají DMko si už asi všimly, že stojany Alverde září novotou a jsou plné novinek. To bych nebyla celá, abych se taky nepodívala a neosahala si nějaké. Samozřejmě jsem si i něco málo odnesla domů, ale koho z vás to překvapuje? Aby bylo jasné hned pro začátek, víte asi už moc dobře, že nejsem blázen do přírodní kosmetiky. Upřímně se nepo***u z nějakého toho parabenu nebo chemie, na něco člověk umřít musí, že. Tím to nechci nijak zlehčovat, ale opravdu nemám ráda pozéry, kteří tvrdí, jak se štítí všech silikonů, parabenů i barviv, hrajou si na biomily a pak druhým dechcem dodají, jak je jejich šampon plný silikonů úžasný a jakou jim dělá dobrou službu. Jmenovat samozřejmě nebudu, ať si každý sáhne do svědomí. Takže složení výrobků určitě není na prvním místě při výběru mé kosmetiky. Samozřejmě, když je něco bez parabenů nebo barviv je to příjemné plus, ale to je celé. A ruku na srdce, co bysme bez těch všech chemikálií v kosmetice dělaly? Brzy dojde na článek o nejhnusnějším přírodním kondicionéru bez silikonů, který bych přirovnala snad jen ke sprostému slovu, takže na rovinu říkám, že nejsem z těch, která si produkty typu Alverde kupuje kvůli svému dobrému pocitu a lepšímu obrazu v očích druhých lidí. Jestli se mi něco líbí, voní a vyhovuje, ať je to klidně plné chemie. Ale dost řečí okolo, dneska bych se ráda vyjádřila ohledně novinek Alverde. Na jejich rtěnky jsem slyšela chválu úplně všude a jak jsem se již přiznala, rtěnky mám měsíc od měsíce raději, takže po Rimmelu přibyla do mé sbírky další. A nečekaně nude odstín - 22 Lovely Nude. Tentokrát úplně matný, žádné třpytky ani lesk.




Rtěnka trochu voní - takovou tou babičkovskou vůní. Ta od Rimmelu voní tedy o něco lépe a příjemněji. Rtěnka je trochu hutnější a není tolik krémová, ale o to lépe na rtech drží. Pro někoho, kdo nemá rád třpytky na rtech určitě bude ideální. Jen doporučuji lehčí vrstvu, abyste pak nedopadly jako mrtvoly, protože při více vrstvách to tento odstín hravě dokáže. Jejich obecná chvála je si myslím opodstatněná a nic negativního mě nenapadá. Možná jen ta jejich parfemace. Cena 79 Kč







Druhá věc, která mě zaujala byl pudr a krém pro rozjasnění očí. Kdo mě zná, ví, že mám slabost pro všechno třpytivé a blýskavé. A tato malá krabička naprosto ukojila mé blýskavé potřeby. Skládá se ze dvou pater - první je jakási třpytivá báze, krémem bych jí určitě nenazývala, protože není mastná, ale spíš sušší. Vypadá moc krásně pod obočím nebo rozetřená po celém víčku jako podklad. Dovedla bych si ji představit i jako rozjasňovač na lícních kostech. Myslím, že nemusí být nutně používaná k rozjasnění očí. Druhé patro skrývá třpytivý jemný pudr, který sice není úplně na denní nošení, ale určitě se najde příležitost kdy ho vytáhnout a blýsknout se :) Plesy, firemní večírky, oslavy, party - oči, obličej, dekolt, vlasy...Použití je také všestranné. Třpyt pudru je opravdu decentní, nečekejte velké třpytky. Jediné, co bych vytkla je horší manipulace s balením při otevírání spodní části s pudrem. Jde to trochu ztuha a chce to opatrně, aby se pudr nerozlétl všude po pokoji. Líbí se mi naopak, že je součástí balení zrcátko a celkově je balení malé a skladné. Cena 79 Kč










Jinak mě z nových výrobků zaujal ještě krém proti červenání. Je to zelená emulze, které se nanáší na červená místa na obličeji. Zatím jsem jí jen tak cvičně zkoušela, tak uvidíme, jestli se pro ní někdy ještě vrátím :) Každopádně v nabídce je několik novinek (žlutý korektor, sada pro úpravu obočí, matné stíny i rtěnky...) prostě se jděte podívat a samy posoudit, co by se vám líbilo. A taky doufám, že jsem dneska neurazila případné biomily, kteří si tak zakládají na svém přírodním přístupu ke kosmetice :) Holt já tomuhle nevěřím a na chemii jsem si za ty roky zvykla tak, že se spíš osypu po něčem přírodním. Tečka...



13 komentářů:

  1. Tak ted si me navnadila na ten kalisek! Mam neco podobneho od Laury mercier, ale to je primo pod oko. TOhle na me pusobi, jak pises, spis na vicko...

    OdpovědětVymazat
  2. PlumFoolery: určitě je spíš na víčko, pod okem si ho alespoň na sobě nedovedu úplně představit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pudr s rozjasňovačem vypada dobře:0)

    OdpovědětVymazat
  4. Třpytivé a blýskavé, to je taky pro mě:)
    Já rozhodně žádný biomil nejsem, značku Alverde znám, ale nikdy mě na nic nenalákala.
    Nedávno mě akorát na blogu Trb zaujaly jejich rtěnky v papírovém obalu, ale ještě jsem je nezahlédla...

    Ten krém na rozjasnění stojí za uváženou:)

    OdpovědětVymazat
  5. mezi mojí přirodní zásadu akorát patří nepoužívat deodoranty s alluminiem, protože ucpává póry a kondicionery se silikony, protože mám po nich zplihlé vlasy, ale jinak je mi chemie taky šumák :)
    od alverde mám pár dekorativní kosmetiky, ale rtěnka mě zklamala protože mi dost vysušovala rty. určitě mě ale zaujal ten krém s pudrem na rozjasnění, půjdu se na něj podívat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta rtěnka vypadá moc dobře :) Ale Alverde má něco nového? Já to v dm nikdy nepoznám,protože regál je tak nějak mimo a nemají novinky ani označené .. tak nevím,zítra se pujdu podívat co tam mají nového:) Možná dnes:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jay Donleck.: novinky označené nemají, ale u nás v DM byly úplně vyklizené regály a pak se tam nejednou objevilo zboží, které tam dřív nebylo, takže tak se poznají novinky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Rtěnková nejsem, takže tahle mě zanechala chladnou, ale ten kalíšek od Alverde mám už dýl a miluju ho. Víc než krém používám ten pudřík, protože se mi zdá, že třpytky jsou menší a decentnější. N.

    OdpovědětVymazat
  9. alverde mam moc rada a kdyz si muzu volit, tak beru radeji prirodni kosmetiku. u spousty veci to ale nejde, nebo je prirodni verze proste moc draha, tak co, ono se to nezblazni :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám teď od Alverde linky a jsem docela spokojená takže možná zkusím i nějakou tu rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  11. nevím no nějak tuhle značku nemusím, ale ten pudr vypadá dobře :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem dostala od Alverde tónovací krém a nějaký odličovač. Po obou mě hned šíleně začala pálit pokožka, tak jsem to smyla a radši nepoužívám..U dekorativní kosmetiky od nich by to mělo asi stejný účinek co? :/

    OdpovědětVymazat
  13. Ta rtěnka vypadá suprově..ale mě všechny ty jejich věci voní (smrdí?) jako nějaké zatuchlé růže =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)