sobota 5. listopadu 2011

Můj první Chanel

Dneska je tu malé pokračování článku, ve kterém jsem se zmiňovala o tom, co mě v poslední době zaujalo v parfumeriích. Jak jsem naznačovala, něco se mi líbilo tak, že jsem si to koupila, i když si běžně tak drahé věci nekupuju. Ale když vás něco naprosto uchvátí, co se dá dělat. Předesílám, že jsem si udělala radost k blížícím se narozeninám, takže je to taky jeden z důvodů, proč mi prominout :) Stalo se a já mám úplně první věc od Chanelu. Nikdy se mi z jejich dekorativky nic moc nelíbilo, přijde mi to jen jako zbytečná snobárna a navíc třeba jejich tvářenky jsou úplně totožné s těmi od Bourjois. No ale znáte to, vidíte cedulku s nápisem NOVINKA a už hledáte testr a zkoušíte. Abych to nenapínala jak kšandy, to co mě tak ohromilo, byly oční stíny Illusion D ´Ombre - Long wear luminous eyeshadow v odstínu 81 Fantasme. Protože jestli se o něčem může říct, že má delikátní texturu, jsou to právě tyto stíny! Jsou silikonovo -gelové, což výrobce uvádí jako unikátní a novátorskou texturu. A já musím souhlasit, že jsem nikdy nic podobného dosud neměla tu čest osahat :)



Součástí balení je i skládací štěteček.





Mě z celé nabídky barev uchvátil tento stříbrný odstín. Stíny se můžou používat buď na celé oko jako stín nebo jen jako linka, což vypadá vážně moc pěkně. A co se mi líbí nejvíc, pod tyto stíny si lze namalovat nejdříve jinou barvu stínů a tímto pak oko přetřít, čímž se krásně rozzáří ale zároveň nepřikryje úplně ten stín pod ním. Nevím jak lépe to vysvětlit :) Prostě je to jak taková stříbrná mlha, který na očích vypadá krásně a dá se libovolně kombinovat. Já jí nejraději používám do koutků očí pro projasnění, nebo když mám čas a chuť tak i jako linku. Samotné na oku vypadají taky krásně a božsky se třpytí! A nanáší se dobře i prstem.





Nebyla jsem však evidentně jediná uchvácená, jelikož stíny bylo skoro nemožné někde sehnat a téměř všude byly vyprodané (zřejmě zaujaly více lidí, tak jako mě). V Sephoře všude zbyl jediný tmavý odstín, o který moc lidí asi nestálo, takže jsem musela zkusit štěstí v Marionnaud. A povedlo se!




A jaká je cena za tento (pro mě) malý skvost? Zakryjte si oči a moc se raději nedívejte :) - 840 Kč. Ale, když máte slevu skoro polovinu (jako jsem náhodou měla) tak už se to docela vyplatí a po koupi peněženka krvácí o něco méně. Ale člověk by si měl čas od času udělat radost i dražší věcí, zvlášť když si jí koupil (předčasně) k narozeninám, že? :) Jinak balení má 4g ale přijde mi, že stíny vůbec neubývají (jupí). Nenechte se zmást v prodejně testrem, je o dost menší, než pak skutečné balení!






Celá nabídka očních stínů




Můj odstín - 81 Fantasme

Tak jak se vám líbí? Udělaly jste si v poslední radost také něčím dražším? Určitě mi napište, jestli jste si stíny také zkoušely a taky se vám tak líbily nebo vůbec :)

19 komentářů:

  1. Me se libi moc, ale trosku mi (podle toho jak to popisujes) pripominaji stiny od Rimellu 8 hrs. Taky jsou silikonovogelove, moc pekne drzi a da se z nich udelat bud stin nebo linka...a co ten stetecek? Je pouzitelny, nebo je klasicky k nicemu, jako vetsinou rpibalene stetecky byvaji?

    OdpovědětVymazat
  2. Dovolím si oponovat, zrovna Chanel je kosmetika, kde spousta výrobků stojí za ty prachy :) Snobárnou bych to rozhodně nenazvala. Mám od nich už ledacos vyzkoušeno a stojí to za to :-)

    OdpovědětVymazat
  3. no ono je jedno jestli si koupíš boujois nebo chanel...obojí je jedna a tatáž fabrika..výrobní postupy(viz. zapékání stínů a tvářenek) i suroviny jsou stejné..takže mě z toho vychází, že si radši koupim za míň peněz stejnou kvalitu u boujois

    OdpovědětVymazat
  4. jé tak ty sou luxusní, ani jsem je nezaznamenala. A jako snobárnu to ani neberu, je potřeba si udělat radost něčím drahým :D, že? Já chci děsně moc sypkej pudr od Chanelu, ale jsem zvědavá, za jak dlouho si na něj našetřím :D

    OdpovědětVymazat
  5. PlumFoolery: štěteček není tak úplně marný, ale nejvíc se mi osvědčilo stíny nanášet prstem a výsledný efekt mi přijde nejlepší. Ten štěteček je spíš tak na vytvoření linky :)

    Dashulka: pro mě je to pořád trochu nadstandard, jako určitě mají spoustu věcí úžasných, ale třeba u laků na nehty nebo očních linek mi přijde zbytečné tolik investovat

    Jája: s tvářenkami máš pravdu, je to jedna fabrika, ale takové stíny Bourjois bohužel nemá. Kdyby měli, věř, že si je taky radši koupím od nich :)

    Natalie: zkus taky využít různých slevových akcí a pak to nevyjde na tolik :)

    OdpovědětVymazat
  6. to já jsem myslela tak všeobecně...vím, že tohle ještě nemaj....ale co není, může být...jednou :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Táto vec ma zrovna neberie, ale inak mám Chanel dekoratívku rada :)

    giveaway whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. no paaani :)) také v poslední době přemýšlím,že si něco luxusního takovéhle koupím,a napadá mě,že den před štědrým dnem,kdy byl u nás minulý rok výprodej,s obrovskými slevami ! :))

    OdpovědětVymazat
  9. skoda, ze si ho neukazala na ockach, ale vyzera fakt pekne, juuj trblietky:), ale viem si ho predstavit v tych kutikoch.:)

    OdpovědětVymazat
  10. vypadají krásně! já bych si asi vybrala ty růžové nebo šedé, protože bych je určitě využila víc :) pošilhávám teď po pudru chanel, tak si třeba udělám radost k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám odstín 83 Illusoire. Zamilovala jsem se do něj při dnech Marianne, ale nakonec jsem si ho nemohla koupit (resp. mohla, ale bez slevy a to se mi nechtělo), tak jsem pořád šmejdila kde by šel ulovit a podařilo se na Aukru :-) Stejně jako evie lituju, že jsi nám ho neukázala v akci :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěla bych se zeptat ve více článcích píšeš žes měla poloviční slevu jak k těm slevám přicházíš?

    OdpovědětVymazat
  13. ty jsou uzasny

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. ooo jak ti ho závidím !!!!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Michaelle: slevy mi posílají z jednotlivých parfumerií. Mám všude jejich členské karty a jak nakupuji a sbírám body a oni mi pak po čase pošlou různé kupony na slevu atd. :) Nic nečekaného to není :)

    OdpovědětVymazat
  16. chanel je desny shit. Ja se napriklad po vsech produktech osypavam.

    OdpovědětVymazat
  17. tak teraz si ma namotala, tieto tiene som zatial len tak obchadzala, ale po tvojej recenzii velmi tuho zvazujem, ze si nejaky z tejto rady kupim :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)