pondělí 21. listopadu 2011

Milý Ježíšku...

... protože jsem letos byla strašně hodná, pracovitá a snažila jsem se i ve škole, mohl bys být letos tak moc hodný a pod stromeček mi nadělit něco z mého skromného seznamu. A aby se ti to lépe shánělo, pro jistotu jsem ti to splácala dohromady :)





Z kosmetiky by se mi moc líbila :


- paletka očních stínů z vánoční kolekce Sephory, protože se třpytí jako žádná jiná


- Lancome řasenka Doll Eye, protože jsem si jí zamilovala a konečně začala uznávat první dražší řasenku


- Chloé parfém (klidně i s tělovým mlíčkem) protože ta současná mi už došla


- mohl bys mi také nadělit nějaký pěkný velký štětec na obličej


- ještě jedna rtěnka z kolekce KM pro Rimmel by se mi taky hodila


- nějaký pěkný stín od M.A.C by se mi také líbil, protože ty současné už také skoro neexistují


- a ten krásný třpytivý olejíček od Sephory je taky žůžo, takže si to nech všechno projít hlavou





- kdyby ti kosmetika přišla zbytečná a povrchní, tak mi pod stromek přihoď nějaké pěkné XL psaníčko ve veselých barvách


- nějaká prostorná kabelka by se taky neztratila


- pěkný svetřík nebo "netopýří" triko bych taky unosila


- jedny válenky dokud nenapadne sníh a až napadne a bude z něj břečka, tak se budou hodit pěkné gumáčky 


- pěkný masivnější náramek bych taky uvítala


- a po balerínkách od Mellisy toužím už léta


- a abych zase brzy neměla nějakou rýmu, tak jedna kruhová šála by také bodla





A kdyby ti přece jen oblečení ani kosmetika nebyla dost dobrá a vhodná, tak se nebudu zlobit, když to cestou k nám vezmeš přes jeden švédský obchodní řetězec a pořídíš nám pár drobností do bytu. Pro tvojí inspiraci třeba:

- ten černobílý obraz NYC, který nám bude připomínat dovolenou
- jídelní stůl bude také brzy potřeba
- když už bude stůl, budou se hodit nějaké pěkné příbory a skleničky
- květinou ženu nikdy neurazíš a nikdy jich není dost
- svíček a drobných dekorací také není nikdy dost
- zajímavé povlečení by se mi také líbilo
- plus jedna lampa do rohu na čtení
- a k tomu čtení by mohla být i nějaká pěkná kniha (názvy ti říkat asi nemusím, stejně to víš sám nejlíp :)



(všechny koláže z Polyvore, to vám jako zdroj musí stačit milé dámy :)

Takže jak vidíš, jsem vlastně strašně skromné dítě. A co mi sám nenadělíš si holt během roku sama nakoupím :) Takže si ještě jednou vzpomeň na mé dobré skutky a diplom, co mi visí na zdi a pak ti to nakupování půjde určitě samo :) takže se na tebe zhruba za měsíc těším a slibuju, že i příští rok budu moc hodná a poslušná!


PS: byly jste také letos hodné?

9 komentářů:

  1. Prosím tě kolik stojí ta paletka? :-O Já jí nikde neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s tou řasenkou jsme se shodly:0)

    OdpovědětVymazat
  3. xPlanetkax: stojí tuším, že něco kolem 750 Kč

    OdpovědětVymazat
  4. jsi nenáročná :D
    tu paletku však máme společnou! mám na ní zálusk od první chvíle, co jsem ji viděla na britských stránkách Sephory!!!!!! je dokonalá! nejraději bych si ji koupila ještě dřív, ale bohužel na ni nebudu mít. tak snad bude Ježíšek tak laskav .. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Daniela: paletka je vážně super, byla to láska na první pohled! Strašně se mi líbí, jak jsou barvy syté a třpytivé, takže doufám, že Ježíšek bude tak hodný a obstará mi jí, než mi jí někdo vykoupí :) Tak přeju, ať si jí pod stromečkem taky rozbalíš :)

    OdpovědětVymazat
  6. další velice "skromná žena" :D:D ale pěkné věci ... také bych si u tebe vybrala! ;))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ta paletka ze Sephory je úžasná, včera jsem jí obdivovala. Ty barvy jsou krásný, asi se pro ní vrátím :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně jsi mu napsala :P Taky musím brzo napsat! Joo z Ikeii taky budu potřebovat dost dárečků :D:D Určitě ti všechny dárečky přinese! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)