středa 23. listopadu 2011

Lesk jako blesk

O probíhající akci na Rimmel v Rossmannovi jsem vám psala už na facebooku, takže to pro vás nebude asi žádná novinka. A jestli jste četly nejnovější Elle, asi vám neušla rubrika kosmetika roku. A pokud si článek alespoň trochu pamatujete, tak tam byl jako lesk roku uvedený právě lesk od Rimmelu. Konkrétně tento Vinyl Max. Je to celkem novinka (tuším, že tak 2-3 měsíce zpátky byl uvedený na trh) a upřímně od doby kdy jsem ho poprvé v regálu uviděla mě odrazoval, protože mi přišel strašně humpolácký. Teda abych byla konkrétní, tak jeho aplikátor mi přišel mega obří.









Co by měl lesk zvládnout? 


- smyslné rty jedním tahem (podle mě jedním tahem namalujete i patery rty)


- maxi sametový aplikátor se zásobníkem pro plné rty (ano, na aplikátoru je tolik lesku, že vám vystačí na namalování všech vašich kamarádek, které stojí okolo vás)


- kyselina hyaluronová pro plnější rty (na rtech je cítit jemné šimrání, avšak opět mi rty nevyrostly o jednu velikost)


Když to tedy celé shrnu: 


- velice se mi líbí lososová barva lesku s drobnými zlatými třpytkami
- vyhovuje mi, že lesk nelepí a nemám na rtech pocit nánosu
- mega velký aplikátor mě osobně nevadí, ale slečnám s tenkými rty by mohl působit potíže (lesk byste měly asi až na nose)
- když si lesk chcete nanést, je na štětečku opravdu až moc lesku (tak pro tři vaše kamarádky určitě) a aplikace tak chce trochu cviku a nejlépe i zrcadlo
- výdrž spíš průměrná, drobný zlatý třpyt je na rtech vidět i po delší době, ale průběžně to chce lesk nanášet, aby rty působily leskle
- díky kyselině hyaluronové na rtech trochu štípe a lehtá (měl by tím rty trochu zvětšovat, ale já tohodle u sebe prostě nikdy nedocílím a vlastně asi ani nemám potřebu toho docílit) ale obecně mám tyhle štípací lesky ráda a přijdou mi jako příjemné osvěžení pro rty
- má zajímavou starodávnou vůni
- určitě bych ho tedy nenazvala leskem roku, není špatný, ale lesk roku si představuju malinko jinak


Lesk jako blesk číslo dvě (Maybelline Watershine volume XL) pochází z výprodeje z Rossmanna (o tom jsem také psala) a momentálně tam můžete sehnat spoustu dekorativní kosmetiky se slevou větší než 50%. Původně jsem prošla kolem a nic mě nezaujalo, ale pak jsem šla ještě jednou kolem a řekla jsem si, že jsem si dlouho nekoupila nějaký lesk (ten Rimmel jsem si koupila až po tomhle). Stál jen 59 korun, tak jsem ho chtěla vyzkoušet. 










Jak název napovídá ...volume XL jedná se zase o "zvětšovací" a "nafukující" lesk, po kterém vám rty budou lehce brnět. Tedy abych sama za sebe řekla, to brnění je tedy docela silné a chvíli to trvá. V jednu chvíli jsem rty skoro necítila, ale mě je to celkem příjemné. Oproti Rimmelu je tento lesk víc lepivější, ale zase o něco déle vydrží. Na rtech vytvoří zrcadlový efekt a vážně se pak pěkně lesknou (nečekaně). Odstín Coral ´Up je bez třpytek a rty zbarví lehce do růžova. Dávkování je praktické a lesk vytlačujete otáčením spodní části obalu. Nemám co bych mu vytkla. Ideálně kdybych mohla spojit barvu Rimmel lesku s tímto, tak by mi vyšel lesk blížící se mému leskovému ideálu. Doporučuji všem milovnicím lesků, které mají rádi brnící efekt na rtech, protože si přijdou na své :)


A na závěr malý přehled již zmiňovaných slev na Rimmel kosmetiku. Omluvte špatnou kvalitu fotek, pod lampičkou se fotí vážně bídně :) Je to jen pro vaší inspiraci









Pořídily jste si něco z výprodeje? A máte taky tak rády brnící lesky na rty, nebo to jen já jsem úchylná? :)

PS: je to už sice malinko pozdě, ale pro ty co nečetly na facebooku o úžasném výprodeji, který se od včerejška koná - od 9-19h na adrese Kodaňská 1441, je to blízko zastávky Kooh-i-nor nebo Čechovo náměstí v Praze. Jelikož jsem se o něm dozvěděla na poslední chvíli, nebyl čas informovat vás dříve. Pokud by někdo chtěl, musíte si pospíšit, protože věci mizí rychlostí blesku. Jedná se o výprodej  dekorativní kosmetiky a parfémů a měl by trvat až do pátku, ale vzhledem k tomu, jak rychle všechno mizí, bude ukončen asi předčasně. Pro vaší představu, např. Bourjois se prodává kus - 60 Kč. Kvalitnější fotky a více info bude následovat :)

12 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý výprodej, jen Prahu mám jaksi z ruky :-)
    ten lesk od Maybelline v karamelovém odstínu jsem si pořídila za 1 libru v Londýně, u nás jsem ho už nikde neviděla :-(
    z nějakého záhadného důvodu mě ten lesk od Rimmelu vůbec neláká (a to i před tvou recenzí), asi jsem barbar :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem si právě u Rossmanna minulý týden koupila ten co máš hned na prvním obrázku, z netu, a prostě ho mi-lu-ju! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lesk od Maybelline mám taky, ale už delší dobu. Dokonce i stejný odstín a musím říct, že je to asi jediný lesk, který mi vyhovuje, kromě všech balzámů na rty a cítím se s ním i dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten rimmel lesk jsem koukala a ten mega aplikator me celkem zaujal. Ale protoze jsem posledni dobou zodpovedna nakupci, usoudila jsem ze 159x lesk na rty nepotrebuju :D

    Ty od maybelline mam doma dva a jsou fajn, ale presne jak pises, brni fakt hodne!

    OdpovědětVymazat
  6. A jakpak se ta akce na kohinoru jmenuje?

    OdpovědětVymazat
  7. Ten od Maybe. mě zaujal:)Zítra mrknu:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten Rimmel mám, i stejný odstín, mě nalákal právě ten mega aplikátor, líbí se mi :-) Ale vadí mi ta vůně a to tak že dost, takže pojede o dům dál.
    Na ten Maybelline už jsem kolikrát koukala, ale rozhodně si ho teď už nekoupím - díky za upozornění, že tak hodně brní, to já nemám vůbec ráda!
    A závidím úlovky Bourjois a těším se na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ten Rimmel lesk mě hrozně láká, protože ten aplikátor mi přijde naprosto super, ale bohužel mám doma dost slušnou zásobu lesků .... takže ho zatím nekoupím :X a ty Bourjois věci za 60,- Ti závidim!!!! sakra chci taky!!! :-///// :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ten lesk snad od burjois, co tam máš na poslední fotce je strašnej!!! měla jsem ho asi před 5 rokama a letěl po prvním použití do koše! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Aaaachjo já chci taky do Prahy, abych se mohla účastnit takových výprodejů! :D :) Ale Rossmann slevy na Rimmel se mi nevyhnuly a taky sem ulovila aspoň tu rtěnku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)