pátek 11. listopadu 2011

Který je nejlepší?

Hodně z vás si určitě po dnešku bude myslet, že se nudím tak, že řeším blbosti. Protože dneska to bude o tom, kterak jsem hledala nejlepší odličovací polštářky/tamponky. Většina z vás možná neřeší, čím se odličuje a prostě vždycky v drogerii koupíte první co vám padne pod ruku. Já jsem ale blázen (žádná novinka, že) a odličovací polštářky kupuji zásadně jen od jedné značky. Nebo spíš měla bych poznamenat kupovala jsem. Jelikož jsem dlouhá léta používala jen jedny od Bel a nedala na ně dopustit. Bohužel musím konstatovat, že se poslední dobou značně zhoršily a to byl také důvod, proč jsem začala pátrat po něčem novém! Pro ty, co si stále klepou na čelo, proč řeším něco jako je kus vaty smotaný do kolečka, tak vám jen chci naznačit, že dobrý výběr tohoto kusu vaty vám může ušetřit nejen spotřebu kosmetiky ale i kvalitu vaší pleti. 





Tak na svoji obhajobu uvedu, že kdykoliv jsem používala laciné a nekvalitní odličovací polštářky, tak jsem vyplincala akorát tunu odličovače, nikdy všechno pořádně neodlíčila ani nevyčistila, dřelo mi to obličej (to je ta kvalita pleti, o které jsem se zmiňovala) a nakonec se ještě takový malý vatový šmejd rozpadnul na cucky. Takže jak jsem říkala, několik let jsem kupovala jen odličovací polštářky od BEL, které mi přišli vzhledem ke své kvalitě i ceně nejlepší na trhu. Ale prostě v poslední době jsem si všimla, že jejich kvalita šla dolů. Už asi 5. balení mám zvláštní problém s tím, že jedna strana polštářku je hrubá a strašně dře obličej ( o očích nemluvě). A to nejsou žádné extra s peelingem apod. jaké jsou také k dostání. Prostě mi přijde, že se Bel rozhodl šidit zákazníky a proto jsem se naštvala a začala hledat něco lepšího. Nakoupila jsem cvičně 4 značky, které vidíte na první fotce. A k čemu jsem se dopátrala?



Sephora Soft touch cotton pads - 70ks (50 Kč)


Výhody: Polštářky jsou opravdu velmi jemné. Obsahují 100% bavlny, netrhají se při odličování. Savost (rozuměj větší spotřeba výrobku) je o něco větší než u Bel ale není to nic strašného.


Nevýhody: Určitě jejich cena a dostupnost (ne v každém městě je Sephora, že)


Bel cosmetic Extrasoft pads - 70ks (20-30 Kč)


Výhody: Často bývají různé akce kde jsou 2+1 balení zdarma, případně jsou k nim často různé dárky. Velikost balení se také často liší a bývají akce, kde je polštářků i více. Savost mi přijde nejlepší ze všech, i s minimem výrobku na polštářku lze obličej/oči odlíčit dobře. Polštářky se nikdy neroztrhnou a drží.


Nevýhody: jak jsem říkala - posledních několik balení jsem vychytala s nekvalitními polštářky, kde jedna strana byla hrubá a odličování očí bylo docela peklo. Určitě si pod názvem Extrasoft nepředstavuji takový produkt. Dříve byly normálně z obou  stran jemné, tak nevím jestli výrobce šetří nebo neumí vyrábět jako dříve.




Linteo Elite cosmetic pads - 80ks (25Kč)


Výhody: Podle výrobce by polštářky měly být 100% bavlněné a s vůní heřmánku. Žádnou vůni teda necítím a polštářek je z jedné strany růžový a z druhé bílý. Cena je opravdu příznivá


Nevýhody: Spotřebovala jsem o něco více micelárky, abych se dostatečně odlíčila a polštářek se také divně roztáhne (ale ne úplně roztrhne) při odličování.



Lilibe Wattepads Rossmann - 70 ks (19Kč)


Výhoda: Napadá mě jen cena


Nevýhoda: Polštářky jsou dost hrubé, odličování očí s nimi není příjemné (obě strany polštářku jsou hrubé). Spotřebovala jsem nejvíce odličovače a polštářek měl tendence se i malinko trhat. Ze všech testovaných dopadl nejhůře.





Kdybych celé své snažení shrnula, tak by mi vyhovovaly kříženci polštářků od Bel a Sephory. Sephora vede v jemnosti a kvalitě polštářků ale cenou je na tom nejhůře. Linteo polštářky určitě neurazí, ale zase spotřeba odličovačů je větší než u Bel nebo Sephory. Jistě vím jen že si určitě už nekoupím polštářky Lilibe. A zřejmě začnu kombinovat odličovací polštářky Sephora a Bel - Sephora na odličování očí a Bel na obličej. Já vím, že si určitě říkáte, že melu nesmysly a že je vlastně jedno, čím se člověk odličuje ale pro mě je třeba nesmysl a zbytečnost si vybarvovat obočí a pro vás možná řešit jaký polštářek si koupíte k odličování :) Ale tak třeba pár lidem by to mohlo pomoci a ocení to! Nechám to na vašich preferencích.


PS: Řešíte také takové malichernosti jako jsou odličovací polštářky?

41 komentářů:

  1. Mohu jen doporučit polštářky z LIDLu, ty jsou nejlepší. Nic lepšího neznám.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky kupuju Bel a taky mi přijde že mají horší kvalitu jako dřív. I když záleží na balíčku na který narazíš, teď mám doma celkem jemné. =)A jako malichernost mi to nepřijde, protože to není moc příjemné si dřít oči ,,smirkovým papírem"...

    OdpovědětVymazat
  3. ja som zatial bola najviac spokojna s tamponikmi Balea z DM...

    OdpovědětVymazat
  4. Doporučuju vyzkoušet ještě z Douglasu z té jejich řady XL-XS. XL velikost (je jich tam tuším 70 nebo 80) stojí kolem 30 Kč a jsou super. Na vyzkoušení můžeš koupit ty XS a uvidíš.
    http://www.douglas.cz/xlxs/

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle není vůbec zbytečne! Taky jsem udělala parkrat tu chybu, ze jsem chtěla ušetřit a ty nejlevnější jsou fakt šílený, nesajou, rozpadají se, hrůza děs. Osobně taky používám Bel a asi mám štěstí na dobre balení. Akorát ted jsem si koupila ve wallgreens nejaký exfoliacni a uz nikdy víc, přijde mi, ze z toho mám úplne sedrenej obličej!

    OdpovědětVymazat
  6. tohle moc nechápu...když má bel jednu stranu hrubou, tak proč nepoužiješ tu druhou?

    OdpovědětVymazat
  7. atigram + Yana: děkuji za tip, určitě se po nich podívám :)

    PlumFoolery: já se těch exfoliačních také bojím a nevěřím tomu

    Jája: protože třeba oči si odličuji jedním tamponkem, a když ho otočím, druhé oko si dřu. Nehledě na to, že někdy se stane, že jsou hrubé obě strany

    OdpovědětVymazat
  8. Řeším a vyzkoumala jsem, že nejlepší jsou Balea z DM (mají i různé druhy) v poměru kvalita/cena, Isire či tak nějak podobně z Lidlu nejsou špatné a hlavně jsou levné, ale jsou hodně tenké, takže je kupuju, ale nepoužívám na odličování, nýbrž na odlakovávání nehtů.

    OdpovědětVymazat
  9. Polštářky? Já jim říkám odličovací tamponky.:-) A souhlasím s atigram, ty z Lidlu (Beauty Iseree) jsou výborné, 100 % bavlna. Ovšem posledně tam měli na pohled tytéž, ale z mikrovlákna - nezkoušela jsem. Ty Bel škrabláky, co jsem měla já posledně, byly totiž taky s mikrovláknem. Brrr.

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám nejraději Ebelin z DM. Nerozpadají se, nevsákne se do nich toho moc a nejsou ani drahé. Bel mi vůbec nevyhovují.
    A řeším to samozřejmě taky, není nad komfortní odlíčení. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. teda, takhle jsem taky pátrala.. ale nakonec jsem zůstala u Ebelinu z DM, za 140 ks 29 kč :-)
    Jsou hezky jemně prošíváné, takže se prakticky vůbec netrhají jako jiné, a jsou strašně jemné..
    A navíc nemusím ani dávat tolik přípravku, abych se odlíčila :-) A nezůstávají mi z nich na obličeji kousky vaty, jako u jiných *yahoo*
    Ty fialové Lintea jsou snad nejhorší natrhu (po odlíčení jsem měla na obličeji spoustu kousků vaty), a Bel mi osobně taky nikdy nevyhovoval :-( Na Lilibe jsem koukala v Rossmannu, když byly v akci, ale už od pohledu bylo jasné, že se budou trhat.. a Sephoru bohužel nemám po ruce, takže nemůžu soudit :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem to popleta, myslela jsem Ebelin, ne Balea:-D

    OdpovědětVymazat
  13. ja som o tom tiez pisala na svojom blogu http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com/2011/11/ebelin-odlicovacie-tampony.html ale neporovnavala som ako ty,len som napisala o tom, ako som spokojna s Ebelin, kedze Bel mi robilo to iste co tebe...do bodky...zo zaciatku bola drsna len jedna strana,posledne balenie malo drsne strany obe....ebelin su super...a pomer cena vykon je priaznivy, 1,30 za 140 kuskov....takze na Bel uz kaslem

    OdpovědětVymazat
  14. tak já budu asi jediná, co používá levné polštářky z Penny, ale maximálně mi vyhovují:-) A nevadí mi jich použít víc, nemám ráda čištění špinavým tamponem.

    OdpovědětVymazat
  15. dámy všem děkuji za tipy, myslím, že jste rozhodly za mě a vypravím se do DMka pro nové polštářky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Náhodou, řeším stejný problém, takže jsem ráda, za tenhle článek. Já také používám neustále Bel, ale je pravda, že kvalita šla dolů:(
    Takže jsem ráda za tipy jak od Tebe, tak od holek.

    OdpovědětVymazat
  17. Fajn článek a vůbec ne zbytečný... také vyzkouším ty z LIDLu... Jsem překvapená, že si nesrovnávala i odličovací tampónky z DM... :)

    OdpovědětVymazat
  18. Toto vôbec nie je zbytočný članok Rendy, mne na tom napríklad tiež záleží a rozcuľuje ma keď sú tampónky tenké a rozpadajú sa! V UK som si kupovala také lacné Boots vlastná znacka a boli super, tu v ČR som vyskúšala už niekoľko a osvedčili sa mi Ebelin z DM Drogerie. Iné si už nekupujem :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jojo, taky kupuju zásadně Ebelin v DM, jako jediný se mi nerozpadaj!

    OdpovědětVymazat
  20. Boženka: já jsem je nikdy nepoužívala a tak nějak je i přehlížela, ale určitě je musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  21. Náhodou tohle je super článek, vadí mi když mamka koupí drsné vatové tamponky se kterými jde špatně odlíčit :D Mám nejradši ty z DMka :))

    OdpovědětVymazat
  22. taky jsem dlouho dobu používala jen od Bel, ale už nedám dopustit na odličovací tampónky z Lidlu (Iseree), jsou nejlepší co znám a za cenu asi 20Kč je jich tam 120 - takže naprostá paráda

    OdpovědětVymazat
  23. Já taky dávám přednost těm z DM, je jich tam hrozně moc a za dobrou cenu, jsou krásně měkké a mě moc vyhovují :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak já jsem taky "spotřebitel" Dm-kových tampónků (miluju i jejich papírové kapesníky s vůní nebo s balzámem...). Za tu cenu je jich hodně (já mám hold spotřebu tak okolo těch 150tamponků za měsíc, což by mi pěkně lezlo do peněz, kdybych měla sáhnout po balení za např. 100Kč za 80ks) a nerozpadají se, jsou pevné, nezůstávají po nich vatové cucky (na to jsem úplně vysazená a když mi toto tamponek udělá, podepíše ortel nad všemi ostatními v balení :)) nejsou ani tenké, ani moc hrubé, zkrátka vyhovují vším :) Rozhodně si myslím, že stojí aspoň za vyzkoušení ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Já používám tyhle klasické tampony ty růžové Linteo a takové ty větší mám od Ebelin :) je tedy pravda, že to nějak neřeším, ale už delší dobu kupujeme tyhle dvě značky a jsem spokojená ;))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Já většinou kupuji Tesco polštářky - jsou nejlevnější :D A když je teď tak zkoumám, tak nejsou nejjemnější. Ale nerozpadají se a odličování mi s nimi vyhovuje :)
    Každopádně je to zajímavé porovnání :)

    OdpovědětVymazat
  27. Blázen podle mě nejsi, já asi zrovna před dvěma měsícema jsem si koupila nějaké balení (já vážně už nevím jaké, vždycky kupuju podle toho, které vidím první :D) a ty polštářky byly hrozné! Mléko vždycky prostě proteklo, jak byl slabej, dělil se na vrstvy a trhal se, tonikum zase "vsáklo" tak, že taky proteklo a měla jsem víc mokré prsty než samotný tamponek... hrůza :D Škoda že si nepamatuju značku :/

    OdpovědětVymazat
  28. Mně to tedy přijde jako velmi užitečný článek. Já jsem hodně spokojená s velmi levnými tamponky z Lidlu nebo Kauflandu. Bel jsou hrozné, ty jsem měla jen jednou a už nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
  29. Tak vidím, že až se vydám na odličovací polštářky tak půjdu do DMka.. =)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak, já používám ty od Bel, ale jiné než jsou na fotce. Ostatní mi moc nevyhovují. I když od Sephory jsem ještě nezkoušela.
    http://www.curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  31. tak tenhle článek je velice zajímavý nikdy jsem nepřemýšlela tak o vatových tampóncích a asi začnu , protože je fakt vidět , že lepší jsou ty kvalitnější

    OdpovědětVymazat
  32. Já měla dlouhou dobu oblíbené z Lidlu - jemné, pevné a levné. V poslední době se ale taky zhoršily, mají úplně jinou strukturu :( náhodně mi padly do ruky z Penny marketu a ty jsou teď moji favoriti :D (Teď to vypadá, jako když nakupuju jen v supermarketech.... :D)

    OdpovědětVymazat
  33. jednoznačne DM a neviem č poznáš aj tie z Marionnaund, je ich v balení asi len 30/50 za 29 Kč ale spotrebuješ denne maximálne 1-2, sú skvelé. a samozrejme klasika z DM, nedám na nich dopustiť :)

    OdpovědětVymazat
  34. Vůbec to není zbytečný článek! Já používám Ebelin z Dmka a je fakt super :)Doporučuji.

    OdpovědětVymazat
  35. Jsem ráda, že si takový článek napsala:)Mám stejný problém s polštářky Bel, takže už je nekupujia teď mám ty Lilibe, ty se docela dají, ale pořád pátrám po lepších, zatím neúspěšně:( Zkusím ty Linteo:)
    Ale když tak přemýšlím, tak jsem si jednou koupila v intersparu, v tom zelenem obalu spar, a myslím, že nebyly špatné:)

    OdpovědětVymazat
  36. Nejlepší mi přijdou Ebelin z DM, jak cenově tak kvalitou. Míša

    OdpovědětVymazat
  37. To je naprosto užitečný a bezvad ný článek! Když se člověk chce pořádně a kvalitně nalíčit, tak se chce i pořádně/kvalitně a bez námahy odlíčit!! :-* :) Bell mi také nevyhovuje, máš pravdu, škrábe při odličování. Z těch ostatních co máš v článku jsem další nezkoušela, ale používám z DM drogérie tamponky Ebelin (70ks/30kč) ty jsou jemné a netrhají se a ještě používám z drogérie Teta tamponky Avata (80ks/19kč) také jsou jemňoučké, ale občas se mi stane že je jeden tamponek hrubší než druhý :D mi to vadí :D nebo se od sebe blbě oddělujou :D ale jsou jemné, to je pro mě nejdůležitější! :)

    OdpovědětVymazat
  38. já řeším úplně stejně a není se za to vůbec stydět kupuji polštářky ze 100% bavlny a vždy nejlepší jemňounké a úžasné jednou mamča domů koupila polštářky z Lidlu a ty byly 80% polystiren a 20% bavlna hrůza děs drhlo to strašně pleť a hned to šlo do koše :DD

    OdpovědětVymazat
  39. A to som si myslela že iba ja som teraz natrafila na také hrozné balenie Bel :/ mám teraz s bavlnou od Ebelin a to sá nedá porovnať.Proste Bel tampony boli z jednej strany ako šmirgel na tvár a z druhej s mi rozpadávali.To nehovorím o tom že ked som si s nimi odlakovavala nechty tak som tahala vatu 3 metre do výšky aby som tampon odlepila z nechtov :(

    TheLittleBlackStar

    OdpovědětVymazat
  40. Hezký článek!Jinak,ty Bel mám doma a ta jedna strana je hrubá prý díky mikrovláknu pro lepší čištní pleti.Já je nemám ráda,trhají se,dřou.Pro mě jsou nejlepší z DM od Ebelin. :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)