pondělí 28. listopadu 2011

Happy B-day!

Je to tu! Dnes je můj velký den. Jsem zase o rok starší, což se musí náležitě oslavit! Pokaždé se tak těším na listopad, protože je to můj měsíc! Jako malá jsem se těšila celý rok a když ten den pominul, začala jsem odpočítávat dalších 356 dní do dalších narozenin. A navíc necelý měsíc po velké oslavě následují Vánoce, což je hned druhý nejdůležitější svátek v roce :) Nebudu vás zdržovat, tím jak moc mám ráda narozeniny. Za pár let je asi přestanu mít ráda, protože svoje stáří si začínám uvědomovat rok od roku víc. Takže dneska si házím volno a vám dám za odměnu pokoj od kosmetiky :) Dámy by neměly prozrazovat svůj věk, takže vám vůbec neřeknu, jak moc jsem stará. Jen možná pár z vás to odhalí! Takže malý přehled toho, čím se v tuhle chvíli dost možná cpu :)













PS: a jestli dostanu i nějaké dárky a bude to kosmetika (ooch, kéž by) určitě se pochlubím :) Protože je to dovolené, když máte narozeniny!




PSS: a protože je dneska takový pěkný den, je tu vyhlášení giveaway! Chvíle napětí...a vítězkou se stává...komentář číslo...


slečna s nickem Lucienne! Takže jí jdu napsat mail a posílám výhru. Gratuluji a všem ostatním děkuji za účast! Brzy pro vás zase něco vymyslím :)

27 komentářů:

  1. hehe, vtipně udělané :) přeju všechno nejlepší a hlavně pořádnou nadílku kosmetiky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vsechno nejlepsi, at se ti dari ve vsem co delas!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko najlepšie prajem! a inak s mojim manzelom ste sa narodili v rovnaky den :)Takže večer cinkneme aj na teba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší k narozeninám! Mimochodem taky mám narozeniny v listopadu a je to ten nejhezčí měsíc ikdyž je škaredé počasí a mrzne :) Ať se ti stále daří jak s blogem, tak i v osobním životě :))

    OdpovědětVymazat
  5. vsetko najlepsie zelam, dost dlho mi trvalo,dokym mi doslo kolko oslavujes, ale prisla som na to :-DDD

    ja som o mesiac starsia :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji všechno nejlepší a závidím, že s etak na narozeniny těšíš. To já se děsím každého dalšího září, nejraději bych ho vymazala a to mám teprve 19, co budu dělat ve 40 fakt netuším:D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné narozeninky pořádně si užij svůj den :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší!! Jenom se mi líbilo, že jen pár odhalí tvůj věk :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Všehno nejlepší a ať se tvému blogu daří lépe a lépe:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji vám moc za vaše krásná přání! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji všechno nej, ať se Ti daří!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. všechno nejlepší a gratuluji vítězce. :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejlepší k narozeninkám! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vsechno neeeej! Ja mam narozky presne za tyden :D

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno nejlepší a hlavně hoodně kosmetiky po celý rok, ať mám co závidět :D:)

    OdpovědětVymazat
  16. Přeju ti krásné narozeniny a ať se ti splní všechna přání!

    OdpovědětVymazat
  17. Všetko najlepšie a hlavne poriadnu oslavu! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Všechno nejlepší..krásně si svůj den užij:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)