čtvrtek 24. listopadu 2011

Gliss Kur denní elixír s oleji

Jelikož jsem nedávno byla u kadeřníka, který mě zbavil mých roztřepených konečnů, zařekla jsem se, že tentokrát udělám něco pro to, aby se konečky neroztřepily tak rychle a celkově jsem vlasy chtěla nějak zregenerovat. Byl mi doporučen nějaký přípravek s oleji, z čehož nejsem moc nadšená, protože vždycky jsem dopadla s mastnými vlasy a efektem nulovým. Přiznám se, pokukovala jsem po Elixir Ultime od Kérastase, ale nechtělo se mi za něj dávat téměř 800 korun. Takže jsem se podívala do drogerie, jestli bych nenašla něco podobného. No a hned jsem narazila na stejně zlatou lahvičku od Gliss Kuru (Schwarzkopf). Podoba obou lahviček je trochu zarážející, kdo se asi kde inspiroval, hm? Nicméně Gliss Kur mojí peněženku tolik nestál (mají ho teď v akci a stojí 119 Kč) jinak stojí 199 Kč. A co olejíček umí?




- porovnání obou výrobků podle obalů (jelikož kvalitní oficiální fotku Gliss Kuru jsem nenašla, pokusila jsem se o srovnání alespoň z mé fotky, kde jsou si oba více podobní). Podoba je opravdu velice "náhodná".



Reklamní slogany hlásají, že jde o převratnou inovaci s jedinečnou odpařovací technologií. Obsah lahvičky je bohatý na výživující oleje (arganový a slunečnicový), které vlasy zanechají hladké a lesklé. 



Musím uznat, že odpařovací technologie má něco do sebe! Hrozně jsem se bála, že si vlasy zamastím a tento produkt bude další v řadě těch, které jsem přestala používat. Ale velmi mile mě překvapilo, že po nějaké době není opravdu po oleji ve vlasech ani stopa. Teda v tom negativním smyslu, že by byly mastné. Všimla jsem si, že mám vlasy opravdu lesklejší a takové hezčí. Olejíček také příjemně voní. Výrobce uvádí, že olej je sice jen pro suché a poškozené vlasy, ale myslím, že díky svému složení nebude vadit žádnému typu vlasů. Používám ho na cca spodních 5 cm délky vlasů. Vlasy vždycky rozdělím na svě poloviny, nanesu dvě kapičky oleje a třu vlasy ve dlaních, aby se olejíček dobře do vlasů zapracoval. Když takhle ošetřím obě poloviny, dám vlasy do culíku a ještě ho trochu promnu. Používám ho obden a lze ho používat třemi způsoby:

1) Před umytím vlasů, abyste vlasům dodali extra péči, díky které se pak během mytí nezacuchají. Vhodné zejména pro poškozené vlasy

2) Po umytí jako regenerační uhlazující bezoplachový přípravek. Při tomto způsobu použití je vhodné ho nanášet zejména na konečky vlasů, aby byly chráněny před třepením

3) Jako tečku za zkrášlující péčí o vlasy, popřípadě i během dne, pokud chcete vlasům dodat více lesku a poddajnosti, chránit je před vlivy okolního prostředí a zabránit jejich cuchání.

Pro mě je nejlepší možnost číslo 2, ale jakou si vyberete, je jen na vás. Vážně by mě zajímalo srovnání právě s Kérastase, jestli je nutné investovat tolik peněz, nebo by byl efekt stejný. Nemá někdo z vás s Kérastase olejem zkušenost? Každopádně za mě říkám ano a můžu ho doporučit s čistým svědomím. 



17 komentářů:

  1. ja mam skusenost s tym olejom od loreal, tiez taka ista flasticka. a na svojich vlasoch som spozorovala to iste, co ty po pouziti gliss kur. vyssli lesk a hebke, take pekne :) asi ide fakt len o to, ci si priplatis za znacku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se tech oleju celkem bojim, s tim ze budu mit mastne vlasy. A taky si je obcas zehlim, a nekde jsem slysela, ze kdyz clovek pouziva do vlasu olej, a pak je tepelne upravuje, tak je vlastne smazi....nevim co je na tom pravdy, ale desne my to utkvelo v hlave :D

    OdpovědětVymazat
  3. PlumFoolery: tak to slyším poprvé! to mě trochu děsí, ale zkusím se na to zeptat nějakého odborníka :) ne že bych si vlasy žehlila denně, ale představa, jak si smažim vlasy se mi nelíbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to mě teda taky překvapilo to smažení vlasů :) Nemám zkušenost ani s jedním olejíčkem, ale v sobotu se taky těším ke kadeřnici takže si olejíček asi taky koupím a budu o konečky pečovat taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teď jsem vážně nahlodaná ke koupi. Moje vlasy by si zasloužily nějakou větší péči. Vlasy si žehlím jednou za uherskej rok, takže mě představa smaženejch vlasů může děsit jen ve snech :))

    a možná blbej dotaz: voní ten olejíček nějak? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ivi: není to vůbec blbý dotaz, myslela jsem, že jsem to psala, ale voní hezky, taková příjemná vůně, ale těžko se to popisuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzera to dobre, no mam par otazok: obsahuje silikony? (dimethicone) a kolko tam toho arganoveho oleja je? (na ktorom mieste je v zlozeni?)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska jsem zrovna v té drogerii stála a "čučela"co bych na ty poškozené konce napatlala, ale nakonec jsem odešla co se týče vlasové kosmetiky s prázdnou, pač jsem nechtěla riskovat. Ale myslím, že tahle možnost bude stát za vyzkoušení:) Díky za inspiraci:)
    A ještě, já si taky vždycky po návštěve kadeřníka slibuju, jak se budu o konečky starat a pak to tak nějak vyšumí...

    OdpovědětVymazat
  10. tenhle olejíček mám taky a jsem s ním moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  11. Bellatrix: asi tě zklamu, ale pořadí je následující - cyclomethicone, trisiloxane, dimethiconol, helianthus annus seed oil, argania spinosa kernel oil, parfum....atd...

    Noogeta: já doufám, že mi mé předsevzetí vydrží :) určitě omrkni a dej vědět, jestli tě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám ten olejíček od Kérastése a musím říct, že je to absolutní pecka!Vlasy jsou po něm nádherné,úžasně voní, vlasy vůbec nezamastí, krásně se ten olejíček vstřebá.Dávám si ho téměř každý den do konečků, vlasy jsou pak pěkně upravené,navíc je nemám vůbec roztřepené.Když bych předtím neměla vzoreček,tak bych do toho asi nešla,ale takhle musím říct,že za tu cenu stojí!Ikdyž já jsem ho měla jako dárek k předplatnému Marianne :)

    OdpovědětVymazat
  13. No také jsem na něj už koukala a chystám se pro něj ... a po tvé kladné recenzi to asi uspíším :D jak to tak vidím :D:D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ja mam Kerastase elixir ultime, asi mesiac som ho nepouzivala intenzivne kvoli nedostatku casu, ale davam si ho na vlasy aspon cez vikend a len na morke korienky vlasov. Skusala som si ho dat aj ako starostlivost na mokre vlasy,pravdaze nie uplne na cele, ale aj ku korienkom, ale potom som ich mala dost mastne..cize neodporucam tento sposob. Este je ucinne dat si ho na suche konceky vlasov, ale len vecer, lebo olej sa do suchych vlasov nevstrebe najrychlejsie..a aj tak vyzeraju tie konceky dost mastne, cize len na mokre vlasy. Musim vsak povedat, ze konceky neboli az tak rozstiepene, ale nezacelili sa uplne..aj kvoli tomu som ho prestala intenzivne pouzivat, ale asi som mala byt trpezliva a vytrvat dlhsie. Neviem ho porovnat s Gliss Kur-om, nakolko tento som este neskusala, no neviem, ci ho vyskusam. Paradoxne prave v dobe, ked som Elixir Ultime nepouzivala, zasla som sa spytat do kadernictva na Mythic Oil od Loreal a na jeho ucinky, ale vo viacerych mi povedali to iste - ze pracuju s oboma a pri Kerastase maju ovela lepsie vysledky a dokonca neporovnatelne lepsie..tak neviem. Ja som dostala Elixir Ultime ako vzorku pri kupe sampona v kadernictve a ta vona ma dostala! 30 eur netridsat eur, ale ja som ho musela mat :D (kupovane cez e-shop)

    OSPRAVEDLNUJEM SA ZA TAK DLHY KOMENT :P

    OdpovědětVymazat
  15. tak to abych skočila do drogérky a hned koupila protože mé konečky potřebují taky nějakou tu péči ale já viděla více těch olejíčku od Gliss Kuru tak teda newim kterej si koupim :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)