úterý 15. listopadu 2011

Freeman ano nebo ne?

Jestli taky tak rádi čtete recenze na blogu Plum Foolery, tak určitě víte, že jednou z jejích oblíbených značek je i Freeman. Nepopírám, že se ráda nechávám inspirovat při nákupu svým okolím, do kterého patří i jiné blogy. Kdysi jsem od Freemana měla jakési tělové máslo, které mi teda strašně nevonělo a nepřišlo mi ani extra super báječné. Několik let jsem skoro o této značce neslyšela až pak jednou na tomto blogu padla zmínka. Tak jsem si řekla, že bych po letech mohla zase něco málo zkusit. Nevím jak v jiných drogeriích, ale např. v Rossmannu mají velmi malý a omezený výběr produktů této značky. Na největší v Praze jsem narazila až v Tesco My Národní. Řekla jsem si, že pro začátek zkusím tak dvě věci a pak se uvidí, jestli budu mít chuť vyzkoušet i něco dalšího.



První je zpěvňující tělové mléko s vůní hroznového vína. Mám ráda vůni hroznového vína a tak jsem si řekla, že si ho koupím. Obal mě lákal tím, že mléko se rychle do pokožky vstřebá, tonizuje ji a hydratuje. Tak s tím, že se rychle vstřebá souhlasím na 150%. Bohužel to je tak jediné. Po krému nejsou za chvíli na kůži ani památky a hydratace se nějak ne a ne dostavit. Takže jsem byla velmi zklamaná a dál zůstanu u svého oblíbeného krému od Dermacolu nebo Garnieru. Cenově i kvalitou jsou lepší než tento. Za 150 ml zaplatíte nějakých 115 Kč.




S druhým výrobkem je to už mnohem lepší! Vybrala jsem si tělový peeling s krystaly cukru s vůní granátového jablka. Voní úžasně! Strukturou se vážně podobá cukrové hmotě a je trochu hrubší, což mám u tělových peelingů ráda. Je fakt, že se rychle rozpouští (kdo by to u cukru čekal, že?) ale obrousit své křivky si s ním určitě v pohodě stihnete. Takže za mě tento peeling ano! Navíc teď byl tuším, že ve Schleckerovi zlevněný jen na 89 Kč.




Takže skóre je 1:1. Budu si muset pořídit ještě nějaký jejich výrobek, abych definitivně věděla, jestli Freeman ano nebo ne. Co byste mi doporučily vy? (na tělová mléka ani másla mě už ale nenalákáte :)

15 komentářů:

  1. Doma používám pleťovou masku s ananasem a vyhovuje mi. Ale teď jsem objevila v našem Schleckeru čokoládouvou s jahodami a lituju že už jednu pleťovou masku doma mám.. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že jsem od nich ještě nic nezkoušela, ale už jsem se na ně několikrát koukala :-) hlavně mě lákaly jejich masky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vyborný je peeling tuším meruňkový a maska s avokádem na smíšenou a mastnou pleť, nic lepšího jsem neměla....

    OdpovědětVymazat
  4. podle mě Freeman ano! ten scrub na tělo mám taky a je pravda že nádherně voní. na pleť mám dost ráda peeling s meruňkou.

    OdpovědětVymazat
  5. Peeling meruňkový, moje stálice v koupelně:)
    Jinak jsem ještě hodně milovala vanilkové tělové máslo, to bylo božské...
    A nyní nedám dopustit na enzymovou ananasovou masku.

    OdpovědětVymazat
  6. Já tuhle značku vůbec neznám, ale zkusím se po ní podívat a když mě něco zaujme tak určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  7. zajímavý ten peeling :) hodně jsi mě na něj nalákala :D nikdy jsem ještě peeling neměla :) tak bych mohla vyzkoušet :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ja mam telove mlieko bambucke maslo*limetka a je skvele, milujem jeho vonu obzvlast v lete a aj prijemne hydratuje.
    prave rozsirili troska ich sortiment v Schleckeri a tak rozmyslam nad maskou bud cokojahoda alebo citron, ten ma obzvlast vysoke recenzie na makeupalley :) takze za mna ano

    OdpovědětVymazat
  9. my sme mali doma nejaky pletovy peeling, ale to uz davno a bol fajn, a teraz rozmyslam, co by som si od nich kupila, bohuzial u nas ho nedostat..

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si minulý týden koupila první věc (tělové mléko - bambucké máslo + lemongrass) a jsem z něj doslova vodvařená! :D Voní úžasně (připomíná mi lipo) a jak se bleskově vstřebá! DOKONALOST! Takže se s ním opravdu každý den poctivě mažu! :) s Fremannem určitě tedy nekončím a mám už spadeno na masku ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. jednou jsem si koupila masku, to bylo ale to nejhorší, co jsem kdy koupila. nevím, jestli to bylo proto, že měla druhý den projít, anebo taková fakt byla. na tváři mě po nanesení pekelně pálila - musela jisto jistě obsahovat alkohol, fakt mě hrozně pálily oči i tvář, nedalo se to vydržet, musela jsem to smýt asi po dvou minutách. ale .. nešlo to ani za nic dolů! konzistence byla gelová, taková hustá a lepivá. vůbec jsem to nemohla dostat dolů!! nejhorší věc, co jsem kdy na svou tvář nanesla a tím měl celý Freeman pěkně odradil!

    OdpovědětVymazat
  12. Meruňkový obličejový peeling a tělový se solí :) a pak taky jejich masky jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem od Freemana měla šampona kondicionér pro lesk vlasů (papaya a mango) a byla jsem z nich nadšená. Velký objem - 400 ml, oba stály něco málo přes stovku, a vyhovovaly mi maximálně. Nádherná vůně, absolutně nedráždily moji trochu citlivou vlasovou pokožku, vlasy byly krásné a lesklé jako sen. Určitě si je pořídím znova.

    OdpovědětVymazat
  14. od Freemana jednoznačně krém na suchá chodidla, masky na obličej, obličejový peeling,mám vyzkoušené. teď jsem koupila kondicionéry, tak uvidíme

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)