sobota 19. listopadu 2011

Excipial U Lipolotio

Ahoj! Dlouho už tu nebyly úlovky z lékárny. Můžu vám slíbit, že do budoucna se na několik z nich můžete těšit. Byla jsem tak trochu donucená si jich pár pořídit, důvod vám prozradím někdy jindy. Dneska je tu jedna lékárenská klasika - tak jako zná každý Zineryt nebo jelení lůj ve velký tyčince, zná asi většina z vás Excipial. Je to emulze k léčbě extrémně vysušené pokožky. Byla jsem tak trochu nucena si ho pořídit, protože jak jsem se dozvěděla, na rukou mám od dětství takové malé červené tečky a ty způsobuje jakýsi divný gen. Má to každý druhý člověk, žádné drama. Možná když se podíváte na svoje paže, taky nějaký ten červený flíček uvidíte. No každopádně mě na to vždycky pomáhá moře a sluníčko, ale ani jedno teďka bohužel nějak nemám a chtěla jsem své nebohé ruce nějak oblažit. Takže paní dermatoložka mi řekla, ať to denně trochu projedu lufou a pak používám právě Excipial. No a světe div se, je to báječná věc :)







Něčím podobným (vlastně asi tím stejným) jsem se mazala už před lety a je to pořád stejně dobré a hlavně to pomáhá. Ruce jsou úplně krásně jemné a vydrží celý den hydratované. Emulze docela prospívá i mým suchým loktům a nejradši bych se s ní mazala úplně celá. Příjemně voní, konzistenci má jako tělové mléko a na kůži zanechává takový příjemný film.





- jelikož je to lékárenský výrobek je tu možnost ho mít na předpis, což se finančně vyplatí, protože to pak stojí třetinu normální ceny. Samozřejmě předpis není nutný a když má někdo zájem si ho pořídit, tak samozřejmě může






Já si Excipial zamilovala okamžitě a už si asi jiná tělová mléka nebudu kupovat :) No dobrá, tak asi budu, ale na ruce už budu používat jen tohle! Na tohle jsou bohužel všechny Nivei i Garniery krátké. Znáte? Používáte? Doufám, že alespoň jeden můj čtenář má taky ty flíčky (tečky/pupínky) na ruce a nejsem v tom úplně sama :)

15 komentářů:

  1. znám velice dobře.) je to moje první pomoc když mam nějaké místo na kůži suché.)

    OdpovědětVymazat
  2. červené flíčky mám, ale jelikož jsem byla letos u moře, tak se ještě nevrátily v takové míře :D
    toto mléko používá přítel na lupénku, tak mu ho asi budu krást :P

    OdpovědětVymazat
  3. Znám, používám ten hydro.. a používám ho i na pleť je to taky skvělý denní krém, ten Lipo je lepší na tělo, na což je původně určen i ten hydro, plánuju si ho pořídit na mazání po holení nohou

    OdpovědětVymazat
  4. stará známá věc...já exipial používám jako noční krém na pleť

    OdpovědětVymazat
  5. to jsem používala tak před deseti lety, když jsem měla rozsáhlý atopický ekzém, který byl dost nepříjemný :-)
    stačilo se nějakou dobu mazat a od té doby mám pokoj :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem měla loni na rukách jakousi vyrážku, kožařka mi předepsala nějakou kortikoidní mast, kterou jsem měla používat měsíc. Trošku se to zlepšilo. Pak mi tchýně koupila v lékárně tento krém a po jeho každodenním použití vyrážka zmizela úplně... Mám ráda tyhle typy krémů, hutné, výživné, promašťující. Nesnáším takové ty ovoněné ulepené gelokrémy.

    OdpovědětVymazat
  7. tečky na ramenou nemam, prepáč, ale o tomto kréme som už veľa počula a určite ho vyskúšam :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. poznam a mala som, ale bohuzial bez predpisu je to na mna moc drahe

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ten druhý, o tom rozdílu na předpis jsem nevěděla, škoda, že už nechodím na kožní. :o/

    OdpovědětVymazat
  10. Stejně jako Jája ho používám jako noční krém a jsem moc spokojená, už jiný asi nechci :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám a používám, na pleť i na tělo. Trochu mi to ucpává pory, ale mám takové problémy s extrémním přesušením, že raději černé tečky a pupínky než vypadat jak seschlá stařena:D

    OdpovědětVymazat
  12. Právě zjišťuju, že mám červený tečky :D sakra :D

    OdpovědětVymazat
  13. nám, od malička používám, moje závislost :) na ruky mi nic jiného nezabírá. Jen cena se liší, s receptem asi za 30Kč, bez 120Kč :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)