středa 2. listopadu 2011

EOS kinder balzám

Víte co je strašný mor? Když sledujete youtube a inspirujete se! Poslední dobou se dívám nějak moc a pak podezřele moc nakupuju. Vždycky když něco vidím v akci, jak někdo něco používá a vychvaluje, mám velkou chuť všechno vyzkoušet. Jedna taková malá a rozkošná inspirace mi dorazila před nějakým časem domů. Vypadá jako kinder vajíčko a když ho otevřete, máte chuť ho sníst, protože je táááák roztomilý! 





To, co mě tak uchvátilo byl balzámek na rty EOS.


- 95% organic a 100% natural (jsem asi dost velký amatér, ale slovům natural i organic přikládám stejný význam, ale tak nevadí) prostě neobsahuje parabeny ani jiné ošklivé věci. Navíc má v sobě ještě bambucké máslo a vitamin E. Rty pěkně hydratuje, ale nějak mám pocit, že s ním musím natírat rty často. Já vím, že se teď u mě roztrhnul pytel se super balzámy na rty, ale co se dá dělat. V zimě se má spotřeba zvyšuje o 250% a mám vždycky jeden balzám v každé bundě i místnosti doma (nemluvím o pracovním a nočním stolku a polovině kabelek :) Takže jsou zásoby nutné a nevyhnutelné, pokud nechci mít rozpraskanou pusu až do jara.



Na oficiálních stránkách si můžete přečíst veškeré informace o balzámech i o tom, kde si je případně koupit. U nás se zatím bohužel neprodávají (nečekaně) ale na e-bay, případně na Aukru už pochodíte v pohodě.



Zbožňuju jeho balení! Člověk nemusí nikam strkat prsty a mít je upatlané. Prostě jen přejedete rty a je to. Obal je plastový,  trochu pogumovaný a šroubovací.



Tento červený má příchuť Summer fruit - jemně voní po ovoci a po olíznutí je balzám sladký (žádná umělá chemická vůně). Stojí kolem 3 dolarů (dá se sehnat od 100-150 Kč).









Na youtube je asi milion videí o tomto balzámu. Stačí si jen vybrat a pak pozorovat ty sbírky ujetých majitelek (na rty ujetých samozřejmě).





A navíc ho používá i Chuck Bass a to už je něco!  :)

Už jste ho také objevily? Přijde vám taky tak rozkošný? Něco mi říká, že se do budoucna určitě rozšíří i do naší malé zemičky a ještě o něm uslyšíme!

26 komentářů:

  1. :D posledná fotka s Chuckom je super, a balzam vyzerá dobre, takýto ešte nemám ..... lepí na perách, nelepí?a mám pocit, že je to aj dobrý nápad na darček!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle, no už podruhý si dneska říkám, že si zakážu chodit na blogy, pak má člověk touhu vlastnit úplně všechno:)

    OdpovědětVymazat
  3. Monica In Essence: nelepí, není mastný a je vážně příjemný :)

    Noogeta: joo, to si říkám pořád :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je pravda, ZASE vec, ktoru nutne potrebujem.....ale veru, vyzera to na dobry tip na darcek, nie moc drahe, ale efektivne

    OdpovědětVymazat
  5. Nakoupila jsem tedka, ale jen 2 a ted si to vyčítám, ještě ze se daji sehnat na aukru:-)

    OdpovědětVymazat
  6. uplne souhlasim, youtube JE mor! a tohle je taky mor, musím ho mít!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Heidi: určitě :)

    PlumFoolery: doufám, že si nějaké taky nakoupím, na Aukru sice jsou, ale za 3 dolary to člověk nesežene :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jee, tak týmto si mi spravila veľkú radosť.
    O tomto balzáme snívam už dlho. Odkiaľ si si ho objednala Ty? Priamo z ich stránok? Asi budem pravidelnejšie preliezať aukro, pretože som "ujetá" podobne ako Ty a na balzámy na rty hodně náročná. :)
    Kiežby sa EOS čím skor dostal aj k nám... :(

    OdpovědětVymazat
  9. tak teď jsi mě tak nalákala že jsem si ho na českém ebay našla za 190,- a připravuju se na objednávku :D Zakážu si sem k tobě chodit :))

    OdpovědětVymazat
  10. kde jsi ho našla za 3 dolary? :D:))

    OdpovědětVymazat
  11. Slávka: já si ho objednala z USA přes Aukro a dorazil mi asi do 10 dnů, takže velká spokojenost

    luckkaa1: 3 dolary je oficiální cena na internetu, v USA se za tolik sežene, ale jinak stojí většinou na Aukru nebo E-bay víc

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som ho mala, asi tak 2 roky dozadu, a pamätám sa že som ho vyhodila lebo pre mňa hydratoval málo. Som rada že ty si s ním spokojná :)

    giveaway whaluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. doufám , že i já budu tuhle věcičku jednou vlastnit:D slyšela jsem na něj tolik chvály , že ho ho musím mít :D
    škoda , že to u nás neprodávají :/

    OdpovědětVymazat
  14. Mně přijde taky strašně rozkošný, chci si ho koupit už asi tak rok, nechápu, že jsem to ještě neudělala! Tvoje příchuť je favorit, možná ještě ten mandarinkový bych chtěla :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak když ho má i Chuck, tak to musím mít :D Já jsem na balzámy taky ujetá :) Pro mě je nejdůležitější, aby hydratovaly..U mě v tom zatím vítězí klasický Astrid a ELF balzámy :)

    OdpovědětVymazat
  16. vypadá opravdu zajímavě :) taky o něm začnu uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak na tento mám zálusk táááák dlho :). Ale tento rok sa mi skoro všetci rozhodli darovať balzamy Lip Smacker, takže som sa k objednaniu EOS zatiaľ nikdy nedostala. Ale ešte tento rok to musím zmeniť! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Už jsem o něm slyšela, vypadá parádně. Vzhledem k mé velké sbírce balzámů na rty zatím neplánuji koupit. Počkám, až se dostane i k nám...jestli se dočkám:-D

    OdpovědětVymazat
  19. BOŽE :D je skvělý :D :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tohle je naprostá roztomilost... <3 Možná až spatlám svojí šílenou zásobu balzámů, objednám ho... Nebo do té doby prorazí i k nám... :D

    OdpovědětVymazat
  21. Jéé, ten je naprosto boží :D
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Skuste www.parfums.sk maju ho tam za 6,50€, co je celkom ok. A ked si ho date do kosika mali by vam dat zlavu na dalsi

    OdpovědětVymazat
  23. Asi čtu balzám hodně opožděně, když je u nás jak na parfums, tak už i na dekorativce :) ale pořád jej ve své kavalerii balzámů nemám. Ale budu muset! Už jej mám ostatně ve wishlistu dlouho :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)