úterý 8. listopadu 2011

Dárek z Francie

Když vám vaši přátelé oznámí, že odjíždí do zahraničí, je to většinou velmi smutné. Několik mých dobrých kamarádů se právě chystá hlavně kvůli práci za hranice a někteří až na druhý konec světa. Někdy to má i své výhody (vůbec se nebavme o negativech, protože těch je samozřejmě více a nechci to nijak zlehčovat). A ta výhoda spočívá v tom, že když tráví vaši přátelé čas studiem či prací za hranicemi, mají i o dost větší možnosti nákupů. A když máte navíc tak moc hodné kamarády, kteří taky tak rádi nakupují a jsou ke všemu ochotní vám poslat ze zahraničí vámi vybrané věci, je to ta pozitivní část toho, že vás na čas opustili a jsou pryč. Balíček z Francie jsem očekávala už nějaký čas. Byla jsem hrozně nerozhodná, co vlastně chci. Na začátku měl můj seznam asi 10 položek, ale bylo nutné ho malinko zredukovat. A všichni víme, že Francie je země nejen módy ale i kvalitní kosmetiky. A abych to zkrátila, nechala jsem si prostě drze poslat pár drobečků od Vichy. Nechala jsem si poslat vlastně jen produkty, které už mám vyzkoušené a se kterými jsem byla moc spokojená. Vím, že je hodně odpůrců Vichy, ale některé jejich výrobky mi vážně sedly a budu si je kupovat i nadále. Hlavně když vás celý balíček vyjde jako by vás vyšel jeden produkt v české lékárně. 



 Byla jsem trochu překvapená novými obaly výrobků, ale tak asi by mě nemělo překvapovat, že za hranicema je vždycky všechno napřed a k nám se nové obaly asi pomalu blíží.



Jeden z mých nejoblíbenějších výrobků od Vichy je čistící adstringentní tonikum pro pleť s nedokonalostmi. Nepoužívám ho denně, ale jen když řeším nějaké problémy s pletí. Znáte to, někdy se to tak sejde a na pleti vyraší pár pupínků, kterých se chcete hned zbavit. A málokteré tonikum, které by bylo na tyto problémy tak krásně voní! Neobsahuje mýdlo ani parabeny a nevadí ani citlivé pleti. Stahuje póry a zmatňuje pleť. Obecně mi celá řada Normaderm vyhovuje a vážně mi pomáhá.



NormaDerm Teint make-up je určený pro pleť s nedokonalostmi. Je to jeden z mých nejoblíbenějších make-upů a po čase se k němu opět vracím. Objevila jsem ho ještě na střední škole v lékárně a tubička mi vydržela neuvěřitelně dlouho. Make-upu stačí malinko a krásně kryje a zmatňuje pleť. Nikdy jsem lepší zmatňující make-up neměla. Neucpává póry, vydrží na pleti dlouho a kryje tak středně. A opět pěkně příjemně voní. A protože mi můj předchozí make-up od Clinique už došel a nový si koupím až za oceánem, na scénu přichází Vichy a všem ho můžu jen doporučit! Používám odstín 25 Nude (nejsem si jistá, kolik přesně odstínů se u nás prodává, ale tohle je druhý nejsvětlejší).




Poslední z celé zásilky je šampon proti lupům. Jelikož mi šampuk určený na ničení těchto zákeřných potvůrek téměř došel, popřemýšlela jsem o náhradní variantě. Tento šampon jsem už také v minulosti zkoušela a byla s ním spokojená. Koupila jsem nám ho dohromady s přítelem, protože oba tak nějak čas od času bojujeme, lupy si nás asi oblíbily :) Nevím proč, někdy mám pocit, že jsem se jich definitivně zbavila a někdy zas proklínám všechny, proč je tam zas vidím. Možná to někdo z vás taky zná. Šampon jde používat i jako kúru, kdy ho necháte chvíli ve vlasech působit a pak smyjete. Takže ho budu kombinovat s klasickým šamponem a šampukem. Neobsahuje parabeny nýbrž spoustu užitečných látek, které mají ale složité názvy a většině z nás stejně nic neříkají :) Jde o to, že funguje. No a jediné co mi tak trochu vadí, je jeho vůně. Voní tak jako lékárensky. Nevím jak to lépe nazvat. Možná jako nějaká mastička, co vám v lékárnách míchají. Prostě extra nevoní (ale vyloženě nesmrdí). Naštěstí to kondicionér zachrání a vlasy pak po umytí voní. Takže všem co marně čas od času bojují můžu jen vřele doporučit :)


A co vy a Vichy? Jste milovníci nebo odpůrci? Prostor pro debatu je pro všechny :)

9 komentářů:

  1. ja mam od Vichy Normaderm cistiaci gel, ten je vcelku fajn, nema co pokazit :) a potom krem Normaderm Tri-Activ... co sa zmatnenia tyka, tak tiez to nie je na zahodenie, ale nech dam akekolvek mnozstvo, ci malo ci viac, stale mi zmolkovatie a tak si ho vobec nemozem dat pod makeup, aj s korektorom na malu vyrazku som mala problem...

    OdpovědětVymazat
  2. já Vichy ráda nemám, jediné co mi od nich vyhovovalo byla chladivá tyčinka na oči. ale vždycky říkám, že každému sedne něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já Vichy ještě nevyzkoušela, ale momentálně přemýšlím na Normaderm čístícím gelem na obličej. Mě tahle značka nikdy nebyla moc sympatická, takže jsem na vážkách.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeden čas jsem pár produktů používala. Pak mi ji kosmetička vytloukla z hlavy a od té doby touhy nemám. Používám raději přírodní kosmetiku. Ale je pravda, že chladivá tyčinka na oči byla moc fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten normaderm teint mam u rodicu doma ve vzoreckach (vyhoda lekarnicke rodiny:D) a je opravdu fajn, akorat budu muset mrknout jeste po jinem odstinu. Nevim proc ale pvodne jsem si myslela, ze to bude jen tonovaci krem, ale opravdu kryje moc pekne.

    OdpovědětVymazat
  6. Noogeta: ten gel jsem od nich měla a mě vyhovoval, ale prostě každému sedne něco jiného. nejlepší je jít do lékárny a poprosit o vzorečky a vyzkoušet si to na vlastní kůži

    Shaki: mě dermatoložka taky řekla, že z lékárny jedině Biodermu nebo La Roche-Posay, ale tak mě Vichy nevadí a dělá mi dobrou službu :)

    PlumFoolery: vím, že těch odstínů nemají tolik (myslím,že tak 5), ale jako s jeho kvalitou jsem spokojená a navíc hrozně dlouho vydrží!

    OdpovědětVymazat
  7. Vichy mě láká, ale nikdy jsem nic nezkoušela :)) momentálně jsem moc spokojená s Biodermou ...
    Jinak dnes jsem koupila konečně tu rtěnku by Kate! :D v odstínu 09 (taková malinová/vínová barva) :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Na mňa sú ich makeupy veľmi tmavé, ale raz som mala Dermablend a ten bol super, len škoda že taký tmavý :(

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. S Vichy nemám v podstatě žádnou zkušenost, ale některé produkty z Tvé nabídky mě velmi lákají:-)

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)