středa 16. listopadu 2011

Curaprox

Dnes to bude trochu netradiční, protože se nechci bavit vyloženě i kosmetice, ale o věci, která ke kráse určitě patří. Možná je to tím, že se blíží návštěva zubaře a taky protože mě strašně štve ta rostoucí osmička, která mi občas nedá v noci spát. Prostě a jednoduše, dnes to bude o nejlepších kartáčcích na zuby :) Kdo je jednou strčil do pusy, už je nechce vyndat. Nebo alespoň u mě to tak bylo. A teď už bych si jiný kartáček nekoupila. Holt člověk má oblíbené krémy, oční stíny i kartáčky. Nechci to brát nějak výchovně a kázat tu o zásadách čištění, o stylu čištění nebo podobně. Od toho tu máme dentální hygienisty :) Kdyby se někdo neorientoval, a chtěl případně tento malý kartáčkový skvost sám zkusit, tak jediné podle čeho se řiďte je jejich tvrdost. Jsou celkem tři - ultra soft, super soft a soft. Já mám nejraději typ ultra soft, což je nejměkčí verze ze všech. Jak mi jednou dentální hygienista řekl, většina lidí dělá tu chybu, že používá příliš tvrdé kartáčky v domnění, že tím lépe zuby vyčistí. Ale to je velký omyl a čím měkčí kartáček, tím lépe (zejména pro vaše dásně). Tak to by bylo dost osvěty. Já myslím, že většina z vás je zná a část z vás i používá. Dají se sehnat v lékárně nebo v drogeriích (někde mají i speciální stánky, kde je prodávají). Prodávají se buď po jednom kuse (cca 70Kč) nebo jako family pack po 3 kusech (149Kč). A teď to hlavní - vyrábějí se snad ve všech barvách! To na nich zbožňuju snad nejvíce :) Takže teď přichází na řadu plejáda fotek a něco mi říká, že tím pěkně namíchnu Trb, jelikož jak sama řekla, nemá ráda, když někdo dává no name fotky na svůj blog, takže se jí předem omlouvám :) Tak co, znáte je? Používáte je a taky je tak milujete?


















38 komentářů:

  1. Nej kartáčky, také používám ultra soft a už mě netrápí krvácení dásní!

    OdpovědětVymazat
  2. začala jsem je používat když mi nandali rovnátka a taky už jiné nechci. teď mám tu barevnou edici po 3 kusech a ty barvy miluju!

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě mě tak napadá, máš zkušenosti s tou škrabkou na jazyk? Já nejsem schopná si jazyk vyčistit kartáčkem, hned se mi zvedá žaludek.

    OdpovědětVymazat
  4. poznám a používam, aj takú medzizubnú :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jak říkáš, kdo je jednou strčí do pusy, uz je nevynda:D mám růžový se zeleným kartackem ale často to menim:-) mám pocit, ze od ze doby co mám Rovnatka jsem na kartacky opravdu expert:D

    OdpovědětVymazat
  6. mala_zuzu: jelikož mám v jazyku piercing, tak se mě škrabka na jazyk tolik netýká. Zkoušela jsem jí párkrát použít, ale jde to vážně blbě a není to moc příjemné, takže jsem se na to vyprdla. Ale měla jsem nějakou z Profimedu, takže značku přesně nevím

    OdpovědětVymazat
  7. Prvně jsem se na něj šklebila, ale už nepoužívám žádnej jinej....Akorát mě teď rozčiluje, že nikde nemůžu sehnat svůj oblíbenej modro růžovej...

    OdpovědětVymazat
  8. Btw to je takový problém, dát si s tím 5 min navíc a přidat k fotkám zdroj? :) (nebo jsi to nemusela zmiňovat vůbec, bych si ani nevšimla :)

    OdpovědětVymazat
  9. už jsem na ně párkrát koukala, ale zatím používám nejjemnější od Sensodyne a nemůžu si ho vynachválit :-)
    ale třeba příště přijde na řadu tenhle :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ani já už nepoužívám jiný. Aktuálně mám ale tu nejnudnější možnou variantu - bílý s bílými štětinami, takže jsem požádala Ježíška ať mi nakoupí nějaké hodně barevné :-) Jo a podle informací od mého zubaře je správné se na ten ultra soft "propracovat" postupně, takže jsem měla 3x soft, teď mám podruhé nebo potřetí super soft a příště už koupím ultra soft.

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle kartáčky používám už od gymplu a nemůžu si je vynachválit...teď ještě musim donutit přítele, aby je taky používal, páč má zatím omezenou teorii, že čím je kartáček tvrdší a má co možná nejvíc funkci, tím je nej...asi mu ho dnes násilně půjdu koupit chca, nechca :D N.

    OdpovědětVymazat
  12. od té doby co jsem je vyzkoušela, už žádné jiné. stejně tak je na tom maminka, která byla zvyklá používat cokoliv mělo štětinky :D já mám tedy žlutý s tyrkysovými štetinkami, a vždycky mi po ránu zvedne náladu :) mamka má teda celý růžový, a ten je taky moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  13. My na ně s manželem nedáme dopustit:) Já už jiný nikdy nechci. Mě ho naučila používat sestra, když byla na medicíně a od té dobyje to nej kartáček na zuby:)Hlavně já docela trpím na krvácení dásní a s tímto kartáčkem se mi v životě nestalo, že by byl nějaký problém ( v kombinaci s jakoukoliv pastou). Moje oblíbená barva je fialová.

    A ještě něco mě pobavilo, tuhle jsem si ráno říkala když jsem si čistila zubáky, jestli někdy nějakou blogerku napadne se zmínit o kartáčcích téhle značky a ono vida!!!
    Za tenhle článek dávám jedničku s hvězdičkou a jdu dál opravovat písemky-zatím žádná jednička nepadla:)

    OdpovědětVymazat
  14. miluju je! presne jak rikas, kdyz si na ne clovek zvykne, uz nemuze mit zadnej jinej.. mam taky ultrasoft, ruzovej se zelenejma stetickama ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  15. používáme doma všichni jenom tyhle kartáčky! jsou vážně nej!!! miluju ty jejich barvy! ;))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. jj taky používám tenhle kartáček a je super!!

    OdpovědětVymazat
  17. Noogeta: tak to jsem ráda, že jsem se trefila :) dneska co jsem uveřejnila článek, objevila se nová vánoční Curaprox kolekce, takže náhody se dějí :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mám doma tu stejnou barevnou kombinaci jako ty a na fialovy super soft nedam dopustit :D:)
    btw v Douglasu mají teď slevy na veškerý sortiment Taliky, takže ty "řasenky" pro růst řas byly o 200 Kč levnější a tak:)

    OdpovědětVymazat
  19. curaprox ultra soft <3 už nikdy nechci žádný jiný kartáček! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mám, používám, a jsem spokojená, mám taky nejměkčí a jednou jsem si koupila potom jiný a ten mi přišel jak kdyby byl jen z drátů, moje dásně docela trpěly takže jsem ho nechala na čistění krabičky od rovnátek a koupila si zase tenhle :D

    OdpovědětVymazat
  21. kefky curaprox používam už niekoľko rokov a neskutočne som si ich za ten čas obľúbila. nielen že sa s nimi skvelo čistia zuby, ale aj úžasne vyzerajú <3
    keď som dostala strojček (rovnátka xd), bála som sa, že budem musieť prejsť na inú značku, ale našťastie som v lekárni našla aj špeciálnu ortodontickú curaprox kefku, takže som fakt rada(:

    OdpovědětVymazat
  22. curaprox jsem vyzkoušela teprve před rokem a už bych žádný jiný kartáček nedala do kelímku na umyvadlo! teď zrovna mám růžovej herbal ultra soft, ale budu si muset skočit pro novej, páč už se zdá být roztřepenej..super článek! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám zase info od zubařky, že není dobré mít ani příliš měkké kartáčky, že ty úplně nejvíc měkký jsou spíš pro lidi, co trpí na záněty dásní. A ještě levnější je mají v lékárně dr. Max. Mamka má kartu a došla s tím, že dala za trojbalení 119,-

    OdpovědětVymazat
  24. Používáme je doma už pěkně dlouho a už si nikdy jiný kartáček nekoupím! Nikdy jsem tak měkký kartáček neměla... A ty jejich barvy!

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Jasné, používam! Mám vínovočervenú :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám teď momentálně fialový se zelenými štětinkami :) Kdy bude vyhlášení giveaway prosím prosím?:)

    OdpovědětVymazat
  27. ja tiez pouzivam, pamatam si ako som ho prvykrat skusila, waaaau, to bol pocit
    dokonca moje dieta ma curaprox hryzatko, tiez odporucam :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Od té doby co jsem curaprox vyzkoušela, už mě ani nenapadá, abych si koupila nějakou jinou značku. Musím říct, že opravdu pociťuju dost velký rozdíl mezi curaprox a jinými kartáčky.

    OdpovědětVymazat
  29. Rendy, jako vždy pěkný článek. Kartáčky Curaprox používám už hodně dlouho. Koupila jsem si nedávno i novinku CURAPROX ATA. I když nevím, jestli to je novinka, ale viděla jsem ho poprvé. Má trošku jiný tvar kartáčku, takový zúžený a svou velikostí mi příjde tak trochu jako kartáček pro prťata, takže mi né úplně vyhovuje a vrátím se ke klasice Curaprox ultra soft. Jo a BTW mně je úplně jedno z jakého zdroje fotky jsou. A koho to vlastně opravdu zajímá???!!! To je můj názor. :) b.

    OdpovědětVymazat
  30. Používám Ultra soft a je to láska na celej život!!! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Eliz: zatím mi to vychází na 28.11 :)

    Boženka: děkuji a jsem ráda, že mě se zdroji obrázků nepranýřujete :)

    OdpovědětVymazat
  32. ja pouzivam super soft, pretoze ten ultra soft mi pride tak velky jemny, ze to ani zuby neocisti

    OdpovědětVymazat
  33. Asi půjdu trochu proti proudu. Po přečtení názoru na jednom diskuzním fóru jsem se zamyslela a došla k závěru, že ač jsou kartáčky Curaprox kdovíjak příjemné, přece jen mi až tak nesvědčí. používám jej zhruba rok a půl (mám tu střední měkkost), ale všimla jsem si, že se mi začal zhoršovat stav mezizubních prostor: tvoří se mi plak, mezírky jsou zažloutlé. A to čistím opravdu poctivě několik minut. Ale tohle jsem dřív neměla, takže to jednoduše přisuzuju kartáčku. Na doporučení jsem si koupila kartáček Meridol, který má štětinky kónické a tím pádem na konci úplně tenoučké -> vyčistí skvěle i mezizubní prostory, dokonce už se obejdu i bez niti/mezizubního kartáčku. Jeho nevýhoda je pouze jedno barevné provedení :D A trošku vyšší cena: 110 Kč/ks. Je běžně v drogeriích. Ale vzhledem k dědičné kazivosti v rodině si nebudu zahrávat a ten design mu ráda odpustím.

    OdpovědětVymazat
  34. Nepoužívam nič iné len značku Curaprox - mám pastu, kefku, single kefku aj škrabku na jazyk. Milujem túto značku, milujem tie farby. Keby som mohla, kúpim si úplne všetky. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tiez pouzivam Curaprox Ultra softky uz vela rokov a som spokojna... ale vyskusala som aj ten Meridol a pamatam si, ze sa mi tiez celkom pacil, clovek mal ozaj pocit, ze aj medzery cisti... Ale jedna vec - nie su zubne kefky Curaprox nahodou delene podla mnozstva stetiniek a nie podla makkosti? Ja som mala prvu Curaproxku prave Super soft a ta sa mi teda zdala maksia nez Ultra soft!

    OdpovědětVymazat
  36. Tyhle kartáčky jsou fajn, ale mezizubní nepoužívám, protože se to nesmí. Mezizubní kartáčky se mají používat až ve stáří, protože jinak vytvářejí mladým lidem mezery mezi zuby. Místo mezizubních kartáčků se mají používat zubní nitě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)