neděle 27. listopadu 2011

Co mě v poslední době zaujalo

Opět po nějaké době jsem tu s tím, co mě nejvíce v poslední době zaujalo v regálech drogerií a parfumerií. Nejde samozřejmě pokaždé koupit všechno, co člověka zaujme, ale jistá inspirace by to pro někoho mohla býti. Tááákže jsem narazila např. na ...






Make-up od Rimmelu Lasting finish. Dlouhá léta jsem si žádný make-up z drogerie nekoupila a po delší době se mě tento líbí. Co mě zaujalo asi nejvíce, byl fakt, že po tom, co jsem si ho vyzkoušela na ruku a rozmazala, tak kromě odstínu a celkově jeho vlastností byla super i výdrž. A to přesto, že jsem si ruku několikrát ten den myla, tak make-up držel a držel! Takže jsem velice namlsaná a tak trochu uvažuji nad koupí.



Třpytivý pudr v úchvatném rozprašovači je klasika od Guerlain a každý rok má trochu jinou podobu. Každý rok je obdivuju a kochám se tím nádherným třpytem, který dokáže vykouzlit, ale bohužel nekradu, abych si mohla dovolit třpytky za 1800 korun :) Takže rok co rok mě zaujme, letos se mi extrémně líbí i flakon, ale bohužel mu asi nikdy nebudu říkat pane.




Tato paletka, nebo spíš paleta stínů, lesků, tvářenek a pudrů je z vánoční limitky od Sephory. Uznávám, že kvalita stínů asi nebude ohromující a bůhvíjaká a navíc cena 1700 korun mi taky nepřijde nejlákavější, ale co vám budu povídat, kdyby mi jí někdo daroval, asi bych se nezlobila :)




NARS se na Vánoce taky připravil a nabízí paletku tvářenek s nejoblíbenějšími odstíny. Cena je tuším 1490 korun. Trochu mi stále hlodá hlavou a jedna část mého já jí moc chce a druhá jí říká, nekupuj to, stejně jí celou nevyužiješ. Takže teď babo raď!




Nová řasenka Bourjois je sice v regálech už něco déle, ale to nevadí. Patří do kategorie high-tech řasenek. Tahle je zvláštní v tom, že se otáčí oběma směry. Není to klasická vibrační řasenka, protože kartáček pouze rotuje a můžete si vybrat, jakým směrem. Něco mi říká, že rozčesávání řas by s ní mohlo býti velmi jednoduché a efektní, ale zatím se mi ještě nepodařilo přijít do parfumerie nenalíčená, abych si to mohla ověřit :) Nemá někdo osobní zkušenost?



Vánoční limitka od Estée Lauder je dílo Michaela Korse a obsahuje 6 kusů líčidel. Mezi vánoční nabídkou milionu parfémů tato trochu vyčnívá a vážně na mě alespoň na první pohled udělala dojem. Stojí 1590 korun. Ach jo, kéž bych kradla nebo měla sponzora! :)



Vánoční kolekce Sephory je také taková každoroční klasika. Letos se mi design i produkty líbí asi o něco více než loni a myslím, že pro někoho bez nápadu, by to mohla být malá inspirace na vánoční dárky. Každoročně se mi tedy nejvíce líbí masážní vibrační kačenka (590kč) ale zatím nejsem majitelkou žádné. Možná až budu mít konečně vanu a né jen sprchový kout, že si o ní Ježíškovi napíšu. Jinak ceny všech těchto produktů se dozvíte zde.

                                      
                                 (web)                  

Nová řada pudrů, tvářenek a make-upů od Astoru se mi zalíbila na první  pohled. Jednoduchý design produktů mi na drogerkové poměry přijde zajímavý. Zkoušela jsem si zatím jen tvářenky (mají tři odstíny) a překvapila mě jejich dobrá pigmentace i to jak jsou jemné. Nejvíce mě zaujal bronzový odstín, protože zbylé dva jsou na mé poměry až moc růžové :) Navíc součástí tvářenky i pudrů je zrcátko a aplikátor, což u drogerkové kosmetiky také nebývá tolik zvykem.



(web)

Na závěr poslední kolekce ze Sephory. Mě osobně se tedy tolik nelíbí, moc ohlasů jsem na ní taky nečetla, ale pro milovníky Karla Lagerfelda to musí být asi něco :) Osobně mi tedy kolekce přijde předražená (viz ceny zde) a líbí se mi jen paletka očních stínů, ale tak každý máme  jiný vkus.

Co zaujalo v poslední době v drogeriích a parfumeriích vás? 

3 komentáře:

  1. Ten Lasting finish od Rimmelu mám doma a musím říci, že osobně jsem s ním moc spokojená (:

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné veci :) http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paleta vypadá moc pěkně :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)