neděle 6. listopadu 2011

Best of October

Pozdě ale přeci! Prostě nestíhám a tak moje oblíbence za minulý měsíc vidíte až teď. Nevidíte tedy bohužel všechny, jak to tak bývá mám svoje věci rozeseté po dvou domácnostech a několika (desítek) kabelek. A když chci něco najít, tak se to samozřejmě na čas kamsi vypaří, znáte to. Ale tak většinu věcí, co jsem vám chtěla ukázat jsem našla, takže je to v pořádku :)





Myslím, že většinu věcí znáte, pokud mě sledujete pravidelně. Používám samozřejmě spoustu jiných produktů, ale tyhle minulý měsíc vyčnívaly nad ostatní o kapku více.



Z dekorativky prostě jednoznačně vedou oční gelové stíny od Chanelu. Myslím, že chválu jsem pěla dostatečně, takže nic více dodávat nemusím :) Druhým nejpoužívanějším produktem je paletka Beauty School od ELF, psala jsem vám o ní také. Používám jí tak vehementně a s láskou, že mám několik stínů už vydřených a brzy bude asi po nich! Na obrázku vidíte rtěnku od Sephory, kterou teď nosím po kabelkách a na podzim se mi líbí její tmavší barva. A o balzámu na nehty Bi Mat Cay jsem vám už také říkala dávno. Doplním, že na fotce chybí ještě můj top balzám na rty od Biotherm.



Podkladovou rozjasňující bázi Sephora jsem si také velmi oblíbila a můžete vidět, že je značně "jetá" a používaná. Přijde mi méně silikonová než Dermacol báze, rozjasnění není nijak viditelné, protože se stejně překryje make-upem, ale určitě pokud máte mastnější pleť, mohla by vám vyhovovat více než ty klasické průhledné. Druhým produktem je sérum Stress Control od Dermacolu. Mám ho z vizážistického kurzu a naučila jsem se ho používat každé ráno! Tohle sérum se používá trochu netradičně až na krém. Já v něm cítím trochu citrusy a je fakt, že když si ho nanesete na pleť, hned se oživí a je taková probuzená (ten kdo zná budíček okolo půl 6 ráno to určitě ocení). Prostě jako když si dáte fresh z pomeranče, taky cítíte, jak je to osvěžující. Takže tohle sérum určitě všem doporučuji (navíc je finančně dostupné pro všechny).






A z tělové péče jsem zapomněla ukázat odličovací mléko Sephora, které jsem vám také ukazovala. Mám ho skoro už vypoužívané a definitivně jsem se rozhodla odličovací mléka po letech zařadit do odličovacího repertoáru. Jinak vidíte ten nejlepší kondicionér na vlasy, co jsem zatím měla - jedním slovem ho miluju a jsem na něm závislá! Ke svému tělovému mléku Dermacol (taky jste o něm slyšely) jsem si dokoupila sprchový gel. Voní stejně božsky! Jen škoda, že tolik nepění. Poslední je oční krém Botocell od Dermacolu. Mám teď vlastně 2 oční krémy - takže Garnier používám na noc  a tento ráno. Vyhovuje mi, že není mastný, oční okolí je po něm pěkně hydratované a konečně mi pleť v okolí očí nepne. Údajně by měl být liftingový, ale to jsem nijak nezaznamenala.




Uff, takže jsem to na vás rychle vybalila :) Příště se snad polepším a budou oblíbenci měsíce včas! Používá někdo z vás něco z mých oblíbených produktů a je také tak spokojený? Nebo třeba nespokojený? :)

8 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten balzám na rty, ale řekla jsem si že už jích mám tolik, že je nejdřív musím všechny spotřebovat než si pořídím nový :)
    A tím kondicionérem jsi mě opravdu navnadila. Nejspíš budu mít brzo doma rajče :D

    OdpovědětVymazat
  2. mna si navnadila na to serum Stress Control...takze si dam krem, toto serum a potom este bazu pod make-up? nie je toho moc :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Style On The Road: to jsem ráda, že jsem tě navnadila, dej vědět, až si ho pořídíš, jestli jsi taky tak nadšená :)

    Heidi: přesně tak :) není to vůbec moc. Sérum není nijak mastné, ale lehoučké, takže se neboj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nic z toho nepoužívám, ale přemýšlím o tom séru od dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě si také navnadila na ten kondicionér, můžu se zeptat kde jsi ho koupila a kolik stál ?? Já jsem totiž hroznej závislák na vlasovou kosmetiku xDD!!

    OdpovědětVymazat
  6. Gáglush: koupila jsem ho v Sephoře (jinde v ČR jsem ho zatím bohužel neviděla) a stál 330 Kč - často mají ale teď slevy 20%, takže si na nějakou počkej a vyjde tě levněji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)