sobota 26. listopadu 2011

Avéne na vlastní kůži

Už několik z vás se mě ptalo, jestli mám nějakou zkušenost s výrobky od Avéne. Dlouhou dobu byla má jediná zkušenost jen jejich termální voda ve spreji. Poté následovala super mastná kostička a teď konečně už můžu říct, že jistou zkušenost mám, protože v poslední době se mi nahromadilo pár jejich produktů. Jelikož své narozeniny oslavím na chirurgii, tak jsem se vydala do lékárny pro potřebné propriety při mém následném léčení. A protože potřebuji něco super hojivého a téměř zázračného, nechala jsem si od paní v lékárně poradit. Doporučila mi hojivý krém od Avéne Cicalfate. O něm vám povím někdy jindy, protože s ním to bude asi trochu běh na dlouhou trať a jeho účinky budu moci posoudit za několik týdnů, možná spíš měsíců. A protože paní v lékárně byla v nějakém dobrém rozmaru, nabalila mi k nákupu ještě několik vzorečků.



Oličovací a čistící micelární voda

Výrobce tvrdí, že:
-Odličovací a micerální voda byla speciálně vytvořena pro odličování a čištění citlivé pokožky se sklonem ke zčervenání.

-Vysoký obsah termální vody Avéne se zklidňujícími a protizánětlivými účinky zajišťuje vynikající snášenlivost. Zmírňuje pnutí kůže, pocity pálení a zčervenání.


-Jemně odstraňuje nečistoty, výborně odlíčí Vaši tvář, oči a rty.


-Lehké složení obohacené o hydratační a zjemňující aktivní látky zajišťuje Vaší pokožce hydrataci během celého dne. Odličovací a čistící voda zanechá Vaši pokožku jemnou a hedvábnou.


Jak to vidím já: voda příjemně voní, což beru jako plus oproti mé milované Biodermě, která je absolutně bez parfemace. Na obličeji byla příjemná, pleť mě nijak nesvědila ani nepla po jejím použití. Na odličování očí se příliš ale nehodí, protože řasenka šla špatně dolů a neodlíčila jsem jí dokonale. Upřímně vlastně nevidím žádný extra rozdíl oproti Biodermě, snad jen tu parfemaci (s Biodermou mi jdou oči taky špatně odlíčit). 200 ml balení se dá sehnat např. zde za 279 Kč. Existuje i 400ml balení







Hydratační krém pro norální až smíšenou pleť

Výrobce tvrdí, že:
Denní hydratační krém pro citlivou normální až smíšenou dehydratovanou pleť. Dermatologické laboratoře Avene se ve svém výzkumu zaměřily na model dokonalé hydratace oka a vyvinuly nový přelomový koncept, který zajišťuje zvýšenou hydrataci díky:
-jedinečným zklidňujícím a protizánětlivým účinkům termální vody Avene
-synergickému působení dvou optimimetických složek, jehož výsledkem je okamžitá a intenzivní hydratace pleti s dlouhotrvajícím účinkem
-systém UV filtrů chránících pleť před agresivními vlivy slunečního záření
-Hydrance Optimale UV je lehká emulze bez obsahu olejů. Perfektně vyvážené složení přináší dokonalé potěšení z osvěžení a zanechává pleť vláčnou a zmatněnou.
Návod k použití: Aplikujte ráno na obličej a krk. Zajišťuje dokonalý podklad pro make-up.

Jak to vidím já: krém nebo možná spíše fluid je velmi lehký a na pleti není skoro cítit. Po použití jsem měla stejný pocit, jako když používám Normaderm od Vichy, po kterém mám vždycky jemný a vyhlazený obličej. Pleť není napjatá a po několika použitích se mi zdála na dotek hladší a jemnější. Navíc se dobře používá jako podklad pod make-up. Pokud mě letos zaujal matující krém od Ryoru, je tento hned za ním (možná i vedle něj) a docela začínám uvažovat, že bych si ho pořídila i ve větším balení, tak uvidíme. Parfemace je opět decentní. 40ml balení seženete např. zde za 409 Kč.


Jemné odličovací mléko

Výrobce tvrdí, že:
-Mastné, velmi jemné pleťové mléko určené pro citlivou pleť je bohaté na termální vodu Avéne (59%), která mu porpůjčuje lokálně zklidňující a protidráždivé vlastnosti, bez agresivní čistící složky, čímž zachovává neporušenou kůži a přesto čistí.

Obsahuje vit. E a hydratační složky, které zlepšují lesk a tonus kůže den ode dne.


Návod k použití:

Pomocí konečků prstů a nebo vatového tamponu aplikujte přípravek ráno a večer a pomocí lehké masáže proveďte následné odlíčení.

-Poslední zbytky mléka odstraňte pleťovou vodou a chcete-li udělat pro svou pleť a svůj vzhled maximum, zklidněte nakonec Váš obličej jemnou "mlhou" termální vody
"Eau Thermale Avéne" ve spreji.

Jak to vidím já: mě osobně mléko nepřišlo nijak extra mastné. Srovnala bych ho s mým současným od Dermacolu. Opět má příjemnou a decentní parfemaci, ale zjistila jsem, že mě asi žádné pleťové mléko neohromí natolik, že bych si řekla, to je bomba. Prostě standardní odličovací mléko, které splní svou funkci. 200ml balení seženete např. zde za 309 Kč.


Celkově jsem tedy velice spokojená a jsem moc ráda, že jsem si mohla rozšířit obzory a vyzkoušet něco nového. Nejvíce ze všeho mě asi namlsal hydratační krém a hned po něm micelární voda, protože mi prostě úžasně voní! Teď se musí ukázat jen Cicalfate a jeho legendární účinky!


Jak jste na tom vy a Avéne? :) Má někdo zkušenost s Cicalfate?

8 komentářů:

  1. Jak jsi psala, že budeš na chirurgii a potřebuješ něco zázračného, nemáš tip i na nějakou jinou mast na jizvy po operaci? Po tady tom od Avéne se podívám, ale jinak na to nic neznám.. V nemocnici mi jen řekli ať to prostě mažu třeba niveou, ať ta jizva není suchá a nic víc.. byla sem na vyjmutí 4 cm bulky z prsu a mám tam teď 7 cm jizvu a nelíbí se mi tam :(
    Jinak od Avéne mám taky zkušenosti jen s termální vodou :)

    OdpovědětVymazat
  2. exxie: právě ten Cicalfate by měl být na jizvy, kvůli tomu ho potřebuju :) mě pak paní doktorka ještě doporučovala nějaké gelové náplasti a nějaký gel, ale zatím budu testovat tohle, protože i cenově je výhodnější, než ty náplasti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já Avéne používám už dlouho, v podstatě celou řadu na akné, pomáhá mi :)

    OdpovědětVymazat
  4. zdravím : ) Rendy máš úžasný blog : ) už ani nevím jak jsem na něj narazila ale už týden ho sleduji a mám přečtené všechny články : )chystám se taky si založit blog, ale plánuji ho vytvořit jen pro svoje vlastní potřeby - neplánuji poskytovat nějaké rady nebo tak, ale jen chci mít místečko kam můžu psát svoje postřehy ohledně mnou aktuálně používané kosmetiky abych pak mohla porovnat co mi vyhovuje víc a tak : ) jinak k masti na jizvy... mně je 17 let a nedávno jsem prodělala neštovice. nic příjemného, ale přežila jsem to : D na těle mi ale zůstalo pár jizev a nejviditelnější na nose - měla jsem tam šíleně hluboký důlek. v lékárně mi poradili Contractubex gel. je to průhledný gel, který je nejlepší na jakékoliv čerstvé jizvy. funguje prý třeba i na rok staré jizvy, ale musí se používat o hodně déle... nejideálnější je prostě na ty čerstvé. tak jsem si ho koupila. dvacetigramové balení mě stálo 186 Kč. moc jsem tomu nevěřila... ale už po týdnu jsem viděla jak se můj důlek na nose zmenšuje a kůže se dává dohromady. a na ruce to stejné. tam jsem měla naopak vystouplou jizvu a už mám to místo téměř hladké a po jizvě skoro žádná památka. pro mě je to zázračný gel : ) samozřejmě čím větší jizva, tím déle to trvá než se zahojí... já jsem tu mastičku používala 2 týdny a to jsem měla jen malinký problém. nevím jak velká jizva čeká tebe ale rozhodně ti ho doporučuji vyzkoušet : ) a ještě jednou - tvůj blog se mi moc líbí : )

    OdpovědětVymazat
  5. Janush:) : děkuju za milý komentář :) určitě dej vědět, až taky začneš psát, abych mohla omrknout "konkurenci" :) a jinak určitě děkuju za tip, někam si to poznamenám, protože jestli by pomáhal i na starší jizvy, bylo by to super, jednu starší bych potřebovala trochu eliminovat, mám bohužel geneticky dané špatné hojení jizev, takže u mě je to trochu boj na dlouhou trať :) ale doufám, že ta nová nebude tak velká, spíš menší, ale je na blbém místě a špatně se bude asi hojit :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak od Avene používám celou řadu Cleanance na akné a nemůžu si ji vynachválit :-) A s micelárkou souhlasím, krásně voní -> ale zároveň mi i dobře odlíčí oči (stačí pár tahů), ale je fakt, že nepoužívám voděodolnou řasenku :-) vzorek toho hydratačního krému mám doma taky, ale ještě jsem ho nezkoušela, trochu se bojím, aby mi nemastil obličej ještě víc :-)
    a termálka ve spreji je klasika :-)

    OdpovědětVymazat
  7. exxie: Když si skočíš do lékárny, tak ti tam určitě poradí. Prodává se spousta mastí na jizvy, sama jsem měla doma 2 z lékárny, bohužel na název už si nevzpomenu. I když nevím jestli nebyly na předpis, tak možná spíše skočit k doktorce a říct si o ně, pak to bude třeba i levnější :) Nicméně si myslím, že se jizvy úplně nezbavíš ani s těmi mastmi. Já mám jizvu na stehně po úraze a i když jsem si ji mazala a chodila s ní i na lasery, tak prostě pořád vidět jde. Ale možná je to tím, že jsem to podchytila až pozdě. Paní na laseru mi říkala, že s jizvou se dá pouze něco dělat dokud je červená. Jakmile vybledne nebo se opálí, tak se můžeš snažit sebe víc, ale už ti tak zůstane a já ji měla už takovou růžovou spíše, když jsem tam přišla. No třeba to u tebe půjde líp :)

    OdpovědětVymazat
  8. nepoužívám,ale mohla bych. :) (probíhá u mě giveaway)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)