čtvrtek 17. listopadu 2011

2 nové přírůstky

Dneska mám pro vás dva malé tipy na novinky v mé kosmetické sbírce. Začnu od začátku. Trpíte-li super suchou pokožkou a hledáte levný, voňavý a příjemný krém z drogerie, už nemusíte hledat! Našla jsem ho za vás. Asi se divíte, proč zrovna já přicházím s něčím na suchou pokožku, když sama tu svojí dobrovolně vysušuji, aby se tolik nemastila. Nicméně i já mám na svém těle suchá místa (lokty např.), která potřebuji zejména v zimě pořádně promazat. Takže jsem (díky kolegyni) objevila tento mandlový krém, který neuvěřitelně krásně voní! Natural krém, který se prodává ve verzi v tubě a v kelímku má 50g a stojí jen 79Kč. Sehnat se dá snad v každé drogerii nebo supermarketu a je od AB Cosmetics. Jelikož je opravdu super mastný a hutný, je na suchou a citlivou pleť (v mém případě ho mám jako univerzální krém na všechny suchá místa).



Jeho plus je určitě jeho cena i dostupnost. Zbožňuju jeho vůni a jako plus beru také to, že je bez parabenů a barviv.




Koho by krém zaujal, doporučuji ještě stránky firmy (jsou sice slovensky, ale to by neměl být žádný překladatelský oříšek), kde najdete celou nabídku firmy. Jelikož mě tento krém značně zaujal a jsem s ním spokojená, začnu časem asi pátrat po více produktech této značky. Kdyby někdo případně měl zkušenosti s jinými produkty nebo věděl, kde by se daly sehnat, budu velmi ráda, když se o to se mnou podělíte :)






Druhým přírůstkem je odličovací pleťové mléko od Dermacolu pro normální a smíšenou pleť. Jak jsem už před nedávnem vyhrožovala, že opět zařadím do svého odličovacího arzenálu nějaké pleťové mléko, tak se tak stalo. Testované mini odličovací mléko Sephora došlo a zrovna bylo v akci v Rossmannovi toto, tak jsem si ho pořídila. Stálo tuším nějakých 59 Kč (možná o chlup více). Obsahuje pantenol a vitamín E a mělo by být hypoalergenní. Když přemýšlím sebe víc, nevím co více dodat. Prostě je to odličovací mléko jako každé jiné. Nebo já alespoň zatím žádný extra rozdíl nevidím. Tohle voní trochu po okurkách (mě to tak teda připadá) a přiznám se, že ho používám, když jsem líná nebo unavená si obličej odličovat "na mokro". Takže určitě nebudu tvrdit, že je to bůhví jaký zázrak, prostě normální mléko, kterých je v drogerii tuna, nicméně zároveň mě nenapadá nic, co bych mu vytkla nebo mu měla za zlé. Odlíčí a to je hlavní. :)








No a to je asi všechno, co jsem dnes měla na srdci :) A ten, kdo mi prozradí, kde bych sehnala více produktů od AB Cosmetics má u mě velké plus :)

11 komentářů:

  1. kdysi jsem od nich měla zelenou sadu s tea tree, ale žádný zázrak to nebyl; nebyla špatná, ale zároveň ani nic extra :-)
    vídám je v Rossmannovi a taky docela často bývají v Tescu, takže zkus hledat tam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak AB kosmetiku jsem u nás viděla v Kauflandu a Tescu. Převážně ale krémy na obličej a odličovací vody.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) Ja jsem AB kosmetiku sehnala v drogerii Teta a v Brne v Jasminu (tam je to tutovka :)). Mela jsem od nich masku na oblicej (dala se bud pouzit jako krem nebo v silnejsi vrstve jako maska). Bohuzel si nevzpomenu,jak se jmenuje :( Ale byla ze zakladni rady, pro mastnou plet. Byla prijemna. Vstrebavani nebylo spatne. Co se tyce vysledku tak 50:50 - neurazi,ale ani neohromi. Ale myslim si,ze na cesty je jako delana,kdyz s sebou nechcete tahat moc veci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak je to tato: http://www.ab-cosmetics.com/?produkt&produkt=ab-natural-mandlova-vyzivna-maska&ktore=typ :)

    OdpovědětVymazat
  5. AB kosmetiku mám ráda, je skvělá, levná a jak jsi už napsala i bez parabenů a umělých barviv. Měla jsem od ní krém na obličej a nějaké věci na odličování. Všechno mi vyhovovalo. U nás ji mají v Rossmanovi a v Kauflandu, ale jen některé věci na obličej.

    OdpovědětVymazat
  6. řekla bych, že ten hydratační krém stojí za vyzkoušení

    OdpovědětVymazat
  7. Ked mam velmi mastnu plet tak pouzivam AB pletovu vodu s gafrom, kusok smrdi, ale vysusi a vycisti to co treba :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krém používá moje mamka ,ale mě teda neuvěřitelně smrdí ! :D nemůžu ho ani cítit :/

    OdpovědětVymazat
  9. mne ta ab kozmetika nevonia, naopak dost mi ta vona smrdi :(

    OdpovědětVymazat
  10. Tento krém jsem kupovala mamce. Jak je s ním spokojená nevím, poptám se :D já sama mám zelenou řadu s Tea Tree a smrdí teda fakt nehorážně, ale je to příjemné a nemám tomu co moc jiného vytknout. Taky vlastním dvoufázový odličovač na oči a to je takový průměr.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)